Česká pirátská strana vyhlašuje poptávkové řízení na dodavatele a správce platební brány na novém webu Pirátů.
Nabídky zasílejte e-mailem na adresu: vit.simral@pirati.cz a v kopii na info@pirati.cz.
Nabídky budou přijímány do 16. 11. 2017.
Obsah dodávky:
- Návrh a implementace platební brány na novém webu pro příjem darů a jiné platby
- Správa platební brány
- Platební brána bude běžet na statickém webu (Jekyll, GH-Pages) a dodavatel zajistí serverovou část
- Platební brána má umožňovat co nejširší spektrum platebních metod užívaných hlavně v České republice (Visa, Mastercard), případně dále také Maestro, ČS, KB, mBank, eKonto, atd.
- Platební brána bude zajišťovat příjem darů na transparentní účet strany (spolu se speciálním formulářem pro naplnění podmínek zákona č. 424/1991 Sb. - bude předmětem dodávky).
- Platební brána může zároveň sloužit i pro prodej propagačních předmětů.
- Dodavatel po implementaci zajistí potřebnou správu účtu platební brány a technickou zákaznickou podporu (aspoň v pracovních dnech)
- Žádné nepřiměřené sankce a dodatečné poplatky (typu znemožnění ukončení služby apod.)
- Správa a platební brána jsou dodávány jako služba - cena licencí, aktualizací apod. jsou již zahrnuty v ceně služby
- Výběrové řízení je určeno pouze podnikatelům profesionálně poskytujícím poptávanou službu veřejnosti
- Investiční náklady (30 bodů - 0 Kč maximum, 10000 Kč minimum bodů, výše nepřípustné)
- Fixní měsíční náklady (20 bodů - 0 Kč maximum, 1000 Kč minimum bodů, výše nepřípustné)
- Odměna z převedené částky (50 bodů - střední hodnota platby 0 % maximum bodů, 3 % minimum bodů, maximální cena poplatků u peněžních převodů: max. 6% za transakci do 100 Kč, max. 3% za transakci do 1000 Kč, max. 1,5% za transakci vyšší) - střední hodnota platby bude stanovena váženě podle vzorku reálných dat - drobných darů za poslední 2 roky