Úsekové měření Holešovičky

Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, PKS Praha, Krajske expertni tymy - vedouci, asistenti PKS Praha

Simon.Barczi
Krajské předsednictvo
Příspěvky: 150
Registrován: 10 kvě 2018, 09:52
Profese: Manažer v Automotive
Dal poděkování: 91 poděkování
Dostal poděkování: 307 poděkování

Úsekové měření Holešovičky

Příspěvek od Simon.Barczi »

Přikládám lehce hysterický článek, ovšem fakticky správný ohledně chystaného zřízení měřeného úseku a snížení rychlosti v ulici v Holešovičkách (viz příloha). Já osobně s podobnou aktivitou nesouhlasím, úsek mi přijde přehledný a snižování rychlosti je dle mého názoru bezdůvodné. Podobné mýtné úseky mi přijdou v rozporu s pirátským programem a tlakem na svobodu jednotlivce. Budu rád za více názorů.

http://dfens-cz.com/nove-usekove-mereni ... sovickach/
Přílohy
holesovicky.PNG
Tito uživatelé poděkovali autorovi Simon.Barczi za příspěvek:
Michal Vesely
Šimon Barczi
725 O86 O13
Uživatelský avatar
Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 1690
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 3142 poděkování
Dostal poděkování: 1913 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Úsekové měření Holešovičky

Příspěvek od Ondrej.Kalis »

Takhle. Řekněme si narovinu, že pokud to správně dedukuju z textu, protože z rozhodnutí je tam jen malý útržek, jedná se o velmi krátký úsek před MÚK a důvodem je možnost zavedení úsekového měření rychlosti, protože v těch místech asi bude portál, který bude pro systém využit - těžko říct, zda je to vhodné řešení, pokud vede k prodloužení úseku se sníženou rychlostí. Dále v samotné ulici V Holešovičkách už má nižší rychlost své logické opodstatnění, neboť se jedná o průtah silně zastavěnou oblastí, kde je nutné myslet také na ochranu okolí, což předpokládám jako důvod, proč tam je 50 km/h. Jedná se o část tzv. severojižní magistrály, která byla velmi nešetrným způsobem postavena v dobách KSČ přímo středem města a rozhodně není žádoucí zvýhodňovat zde automobilovou dopravu na úkor obyvatel. Samozřejmě si uvědomuji problém, že tento úsek de facto nahrazuje chybějící severní část Pražského okruhu, ale to pořád není důvod, aby byla na průtahu městem, který má charakter vícepruhové místní komunikace vedoucí přímo zástavbou, povolena vyšší rychlost než 50 km/h. Takže podle mě, jestli zvážit jinou úpravu, tak možnost posunout začátek úsekového měření až do míst, kde již dnes platí padesátka.

Jinak samotné úsekové měření asi nelze kritizovat jako nějakou buzeraci řidičů. Řidič by měl jet podle předpisů bez ohledu na měření a takového měření vůbec neovlivní. Zabývejme se tedy kdyžtak tím, zda je limit přiměřený, a pokud ano a současně je ve velkém porušován a dopadá to na místní, pak je úsekové měření v pořádku.

Jinak nevím, co je to za web, nicméně je třeba se vymezit proti spojení, že za to může Heroudek, Hřib a Scheinherr. Ano, je běžný úděl politika, že mu budou předhazovat věci, za který reálně fakt nemůže, ale měli bychom říct nejméně to, že politické vedení nemá právo jakkoliv ovlivňovat rozhodnutí odboru dopravy při výkonu státní správy. Co by mohli ovlivnit, je návrh TSK, jenomže ten byl určitě připravován dlouho před volbami a těžko někdo může politikům, kteří jsou ve funkci měsíc, vytýkat, že nevěděli o každém jednotlivém návrhu, který je ve městě připravován.

A musím dodat, že článek je jednostranný a pojatý jednoznačně zaujatě, neuvádí žádné argumenty protistrany ani důvody, proč bylo úsekové měření instalováno, takže si tyto důvody můžeme jen domýšlet. V takovém případě bych se nedivil, kdyby úsekové měření požadovala třeba i hygienická stanice z důvodu dlouhodobého překračování limitů...
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Kalis za příspěvky (celkem 2):
Petr.Kubik, Ivor.Kollar

Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.

Karel666
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 1017
Registrován: 02 říj 2017, 20:16
Profese: Mám
Dal poděkování: 187 poděkování
Dostal poděkování: 311 poděkování

Re: Úsekové měření Holešovičky

Příspěvek od Karel666 »

ondrej.kalis píše: 21 pro 2018, 08:38
No on nekritizoval usekove mereni, ale proc se zavadi, tedy snizeni rychlosti...

Za dalsi, on kritizoval samotne snizeni, ze v ramci silncie je to blbsot, ty to obhajujes tím, že ochrana hlukem,a le to by vyresili protihlukove steny a kontrola, treba toho, zda tam fakt jeden kamion o povolene hmotnost a rychlosti co ma apod. místo "snížíme rychlsot, řeší to vše"

Máme auta, kdyby ten prutah nebyl, tak je to zadrbane jako brno, coz by zase lidi nadavali, tedy nadavat, ze tam komanči zavedli něco co s pompou stavime v Brně protože to fakt je potřeba, protože hodně aut? Zde bych doporučil spíše než nadávat "to všechno komunisti", vzít si k srdci co říká dlouho Gabriel, že chyba je v členění a řízení města, když zrušít výrobní a prodejní místa ve středu města na venkově, a uděláš to v pár místech na kraji, tak prostě výsledkem bude potřeba městkého okruhu, kde bude aut, že se to nelíbí nikomu...


Za mě jsi krásně ukázal co je špatné na tom jak se dnes "myslí", kažřdý řeší do komunisti, to hlitler, to hnusný auta, stačí si dosadit kohokoliv, je to pouze o tom kdo koho nemá rád, ale nidko neřeší že město je komplex všecho dohromady, mix, kde prostě musím omezovat všechny...

A ktěm politikům, tím, že vstoupili do politiky a byli zvoleni musí snést, že oni sou ti co jsou vidět a musí umět vysvětlit co dělají a ne brečet "co si někdo dovoluje jim kdokoliv cokoliv říci", zde budu volně citovat Gabriela "tak at jdou dělat neoc jineho, když je to sere, že jim někdo něco říká..."


Edit:
Poslechni si Gabriela, krásně vysvetleno, že problémem není brečet "co lidi a omezovat..."
https://www.euro.cz/tv/adam-gebrian-po- ... -internetu
Uživatelský avatar
Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 1690
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 3142 poděkování
Dostal poděkování: 1913 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Úsekové měření Holešovičky

Příspěvek od Ondrej.Kalis »

Karel666 píše: 04 led 2019, 09:38 Za dalsi, on kritizoval samotne snizeni, ze v ramci silncie je to blbsot, ty to obhajujes tím, že ochrana hlukem,a le to by vyresili protihlukove steny a kontrola, treba toho, zda tam fakt jeden kamion o povolene hmotnost a rychlosti co ma apod. místo "snížíme rychlsot, řeší to vše"
Karle, byl jsi někdy v Holešovičkách? To si opravdu myslíš, že tady je možné řešit hluk stěnou? To už rovnou můžeme postavit PHS kolem Národního muzea.

Nové snížení rychlosti je jen na velmi krátkém úseku a psal jsem, že si nejsem jist, zda to je ideální řešení...

Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.

Karel666
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 1017
Registrován: 02 říj 2017, 20:16
Profese: Mám
Dal poděkování: 187 poděkování
Dostal poděkování: 311 poděkování

Re: Úsekové měření Holešovičky

Příspěvek od Karel666 »

ondrej.kalis píše: 04 led 2019, 10:18 Karle, byl jsi někdy v Holešovičkách? To si opravdu myslíš, že tady je možné řešit hluk stěnou? To už rovnou můžeme postavit PHS kolem Národního muzea.

Nové snížení rychlosti je jen na velmi krátkém úseku a psal jsem, že si nejsem jist, zda to je ideální řešení...
No dal jsem odkaz na video, doufal ze se podivas a pak bych cekal odpoved, kde by vzal v potaz co rekl Gabriel, co umí lépe o tom mluvit, ale víceméně říká kudy vede cesta...

Základem je, že řešení co navrhuješ "omezování" podle mě nic nevyřeší, protože auto stále hlučí, pak přejdeš na elektromobili, protože mín hlučí atd.
Co jsem napsal a přidal je, že omezování co ty navrhuješ nic vlastně neřeší, ten hluk nezmizí, objeví se ti zvýšená prašnost apod. Ten problém co ti říkáš, má řešení dlouhodobé, plánování města, aby lidi nemuseli jezdit, tedy snižovat autodopravu samotnou...

Dám ti jeden příklad co tam uváděl a má souvislost s tvým problémem. Gebriel dával příklad, že každý developer v holandsku(myslím že tento stát) musí postavit 20procent bytů jako sociálních, aby ve městě zůstavali i nízkopříjmový obyvatelé a ti nemuseli hledat bydlení 20 kolimetrů za městem a dvě hodiny dojíždět.

Co tedy píšu já, že tvůj návrh "omezovat, omezovat, omezovat" neřeší vůbec nic, problém co ti máš, je řešitelný právě podobným myšlením jako má Gabriel a ani omylem tím co jsi navrhl ty.

P.S. Neznám to tam, ale hádám, že problém je, že lidi jezdí autama, že musí do práce a nakupovat, protože 30let se město už neplánuje a a nezvyhodnuje ten kdo vytváří lepší prostředí=zlepšuje... A ty chceš vyřešit něco co je na 30 let za 5 minut jednou značkou...
jaha2x
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 64
Registrován: 24 zář 2009, 08:14
Profese: správce sítě
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Úsekové měření Holešovičky

Příspěvek od jaha2x »

Ondrej.Kalis píše: 04 led 2019, 10:18 Nové snížení rychlosti je jen na velmi krátkém úseku a psal jsem, že si nejsem jist, zda to je ideální řešení...
To není až tak krátký úsek .. 0.5 kilometru nesmyslné 50km/h..
Viz další článek zde:
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv?

Přečíst si pár komentářů u toho článku také stojí za to..
Záměrem je v přehledném čtyřproudovém úseku snížit rychlost ze stávajících 70 km/h na 50 km/h a měřit zde rychlost. Jo, tak tohle mluví za vše. Být pražák, tak bych měl sto chutí tu radnci vyfackovat.
..každému je naprosto jasné, že tady nejde o žádnou konsolidaci, hluk apod., ale jen a výhradně o vybírání pokut z měření rychlosti.
Každý ví o tom, že se jedná hlavně o plnění městské kasy. A na magistrátě lžou a lžou a lžou. To je ta nová pirátská politika.
Nebo zde to nazývají pravým jménem - NOVÁ PAST NA ŘIDIČE:
https://prima.iprima.cz/zpravodajstvi/2 ... -na-ridice

A samozřejmě D-FENS:
http://dfens-cz.com/usekove-mereni-v-ho ... -reloaded/
...Tak takhle funguje ta nová a lepší veřejná správa pod vedením Pirátské strany v plné palbě. Vyfabulovaná odůvodnění, smyšlená odůvodnění nepodložená ani náznakem nějakých objektivních faktů, obcházení zákona, tvorba rychlostních pastí. Líbí se vám to?
Uživatelský avatar
Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 1690
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 3142 poděkování
Dostal poděkování: 1913 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Úsekové měření Holešovičky

Příspěvek od Ondrej.Kalis »

jaha2x píše: 25 bře 2019, 01:02
Ondrej.Kalis píše: 04 led 2019, 10:18 Nové snížení rychlosti je jen na velmi krátkém úseku a psal jsem, že si nejsem jist, zda to je ideální řešení...
To není až tak krátký úsek .. 0.5 kilometru nesmyslné 50km/h..
Viz další článek zde:
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv?

Přečíst si pár komentářů u toho článku také stojí za to..
Záměrem je v přehledném čtyřproudovém úseku snížit rychlost ze stávajících 70 km/h na 50 km/h a měřit zde rychlost. Jo, tak tohle mluví za vše. Být pražák, tak bych měl sto chutí tu radnci vyfackovat.
..každému je naprosto jasné, že tady nejde o žádnou konsolidaci, hluk apod., ale jen a výhradně o vybírání pokut z měření rychlosti.
Každý ví o tom, že se jedná hlavně o plnění městské kasy. A na magistrátě lžou a lžou a lžou. To je ta nová pirátská politika.
Nebo zde to nazývají pravým jménem - NOVÁ PAST NA ŘIDIČE:
https://prima.iprima.cz/zpravodajstvi/2 ... -na-ridice

A samozřejmě D-FENS:
http://dfens-cz.com/usekove-mereni-v-ho ... -reloaded/
...Tak takhle funguje ta nová a lepší veřejná správa pod vedením Pirátské strany v plné palbě. Vyfabulovaná odůvodnění, smyšlená odůvodnění nepodložená ani náznakem nějakých objektivních faktů, obcházení zákona, tvorba rychlostních pastí. Líbí se vám to?
Tak předně - jedná se o opatření vydané odborem dopravy v rámci státní správy, do kterého politici nesmějí zasahovat. Takže spojení s vedením města je nesmyslné. Rada města by asi mohla iniciovat žádost o jiné opatření, ale je otázka, zda by mu úřad vyhověl. A pak, jednalo se předpokládám o proces probíhající už od minulého volebního období. Navíc ta rychlost své odůvodnění má.

Mě osobně nechává nějaká rychlost pro osobáky v klidu, jen je blbý, že to dopadne i na autobusy od České Lípy, Litoměřic a Teplic. Vyznačil bych na Liberecké od Střížkova buspruh, aby se to zdržení kompenzovalo. :D

Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.

jaha2x
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 64
Registrován: 24 zář 2009, 08:14
Profese: správce sítě
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Úsekové měření Holešovičky

Příspěvek od jaha2x »

Ondrej.Kalis píše: 25 bře 2019, 07:14 ..Rada města by asi mohla iniciovat žádost o jiné opatření, ale je otázka, zda by mu úřad vyhověl.
To je ale jiná otázka, jestli vyhověl, nebo ne..
Teď poslouchám ze všech stran cosi o Pirátech a zm**ech a podobné výroky.. To je fakt něco, co se před Eurovolbami hodí..
A pak, jednalo se předpokládám o proces probíhající už od minulého volebního období. Navíc ta rychlost své odůvodnění má.
Nikdo taky nezpochybňuje 50km/h v úseku od Zenklové po křížení s ulicí Na Truhlářce. Tam už je ta 50ka teď. Tam je těch dotčených 24 domů.
Jde o předcházející, cca 500m dlouhý, 6ti proudý úsek Liberecké, kde je teď 70km/h.

A i v tom vlastním úseku současné 50ky jde jen a pouze o omezení hluku, silnice je směrově oddělena, žádné úrovňové křížení, žádné přechody..
Ve směru do kopce z hlediska hluku to omezení má význam, v opačném pochybuji.. Pojedu z kopce bez plynu 70km/h, nebo budu celou dobu brzdit motorem na 3 stupeň, abych nepřekročil 50.. Co asi tak vytvoří víc hluku?
Ale jasně, tam je po většinu dne stejně takový provoz, že se stejně moc rychleji jak 50km/h jet nedá. Tam si radar nevydělá.. Takže ho šoupnem na 6 proudou dálnici...
Uživatelský avatar
Jiri.Bruzek
Místní předsednictvo
Příspěvky: 144
Registrován: 05 čer 2018, 13:38
Profese: Konzultant, podnikatel, investor
Bydliště: Kramperova 1013, 143 00 Praha 12
Dal poděkování: 367 poděkování
Dostal poděkování: 360 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Úsekové měření Holešovičky

Příspěvek od Jiri.Bruzek »

Je pravda, že v již měřeném úseku je nehod hodně. Budeto také způsobeno tím, že v místě začíná esičko a také tím, že do komunikace vstupují vedlejší silnice. Defense mám rád, ale tak jak píše o právu a pak nerozlišuje mezi státní správou a samosprávou, tak dle mého názoru používá dvojí metr.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jiri.Bruzek za příspěvek:
Ondrej.Kalis

Jiří Brůžek
zastupitel Praha 12, zastupitel HLMP
+420 602 406 504
jiri.bruzek@pirati.cz

jaha2x
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 64
Registrován: 24 zář 2009, 08:14
Profese: správce sítě
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Úsekové měření Holešovičky

Příspěvek od jaha2x »

Jiri.Bruzek píše: 25 bře 2019, 22:46 Je pravda, že v již měřeném úseku je nehod hodně.
Tak prý ani ne (nijak výrazně nevybočuje a ano, nejvíc je jich v tom esíčku), viz odkaz:
Statistické vyhodnocení nehod v mapě: http://maps.jdvm.cz/cdv2/apps/nehodyvmape/Search.aspx
Odpovědět

Zpět na „Doprava a infrastruktura“