Prioritizace typů dopravy, dopady... To jsou přesně jedny z aspektů, které by se měly probírat. Děkuji.ondrej.kalis píše: ↑09 lis 2018, 15:07 Otázka zní, jestli je opravdu v pořádku stavět nekvalitní cyklostezky proto, abychom na ně vymístili cyklisty a v důsledku tím snížili atraktivitu cyklistiky jako způsobu dopravy např. do práce, nebo zda by bylo vhodnější naopak řidiče IAD maximálně omezit, aby byli cestující motivováni využít například to kolo, nebo veřejnou dopravu, protože to bude výhodnější. Zkrátka, jedu-li autem, využívám výrazně nejméně šetrný způsob dopravy a musím akceptovat, že budu těmi šetrnějšími, jako jsou cyklisté, cestující MHD atd. někdy i výrazně omezován.
Mimochodem, pokud se někdo chová v provozu bezohledně, je to v drtivé většině případů řidič motorového vozidla.
Vlákno je o zefektivnění cyklistické dopravy a ne o úklidu cyklistů do škarpy a ještě dál.
No, a to není zrovna efektivní způsob dopravy z bodu A do bodu B. O tom se tady diskutuje už od začátku vlákna.Jan.Prokop píše: ↑09 lis 2018, 15:14 Prostě pokud máš na cyklostezce narváno, musíš jet pomalu, co není jasný?
Stavět kvalitní cyklostezky je řešení (ideálně jen pro kola vs. smíšený provoz s chodci). Dokud toto nebude pravidlem, nevynucovat legislativně použití.