Díky za odpověď.
Takže jste byli přesvěčeni argumenty a pouze opět selhává schopnost to vykomunikovat s lidma , nechci být opět rejpavej, ale v posledních 2-3 letech shopnost cokoliv odkomunikovat u Brněnských pirátů je vždy docela zážitek , jasně za dost toho může asi Hollan co dělá "podle něho to nejlepší", ale tak nějak bych očekával, že i za těchto podmínek počítáte s tím, že co dobře neodkomunikujete, tak automaticky pro lidi bude jako selhání a podvod... Viz tento případ, kdy jste říkali něco a pak hlasovali jinak...
Ale co nikdo neodpověděl, dokud jsem nečetl článek o nákladní dopravě v Brně, jak to sní bude? Fakt nastane spojení osobní-nákladní? Doporučuju i komentáře pod článkem viz :
Musím říci, že ačkoliv se s panem Sládečkem názorově často rozcházíme, v tomto případě má naprostou pravdu.
Aspekt oddělené nákladní dopravy je jedinečným prvkem městského urbanismu. A také sněm každého, kdo se na radnici zabývá dopravou. Co by za to v jiných městech dali.
Brno, potažmo Jm kraj, si ani neuvědomují co mají a s čím mohou pracovat.
Ono, navrhnout samotné nádraží je mezi námi práce pro školáka zš.
Ovšem přivést k němu dostatečně kapacitní síť, je už tak trochu umění zasluhující vyšší odbornost.
Vymezuji se upřednostňování jakékoliv varianty. Ale ať zvítězí ta lepší. Staví se minimálně na dalších 150 let.
Z Vašich příspěvků jsem prozatím vyrozuměl, že se nám zde rodí PASKVIL za desítky miliard.
Vezmu-li v potaz svou vlastní, velmi hrubou predikci dopravy, tak nové nádraží v obou variantách (tak jak jsou dnes prezentovány)ZKOLABUJEprvní dny provozu.
Jak jsem k danému výsledku došel?
Naprosto jednoduše.
Vzal jsem dnešní osobní a nákladní provoz, systém českého vl. zabezpečení jako základní veličiny. S ohledem na dobu výstavby a předpověď vývoje ekonomiky národního, ale i světového hospodářství jsem si dovolil přidat do modelu 30% osobní dopravy a zhruba 2/3 nákladní dopravy hlavních evropských koridorů. Tedy cca 250 nákladních vlaků denně.
Suma sumárum.
K tomu navíc mi vychází, že ve variantě Řeka, by se muselo řešit tunelové odvedení nákladní dopravy, tak jako to bude v Norimberku. Tedy nákladní tunel pod městem, s vyústěním v prostoru nákl. nádraží, za asi 10 miliard českých korun.
Neskončí to nakonec tak, že Brno nedostane ani metro, vláda peníze pošle na variantu řeka, ta je spojena se spojením osobní-nákladní a protože je to přeci už schválené, tak přes tyto dvě "věci", která jedna vás přesvědčila se udělá paskvil?
Je někde napsáno, že to co jste schválili bude platit pouze a jenom v případě, že vláda dá peníze i na to metro nebo to bylo řečeno jenom během diskuse, ale nikde podmíněno?