Sotva zajeté kraksny.

Moderátoři: Rada resortních týmů - členové, Resortni tym Doprava a Logistika

Pravidla fóra
Vítejte ve fóru resortního týmu Doprava a logistika. Kalendář akcí a další informace najdete na internetové stránce týmu.
Odpovědět
Oldrich.Fischer
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 153
Registrován: 26 zář 2013, 21:14
Profese: Konstruktér
Dal poděkování: 323 poděkování
Dostal poděkování: 131 poděkování

Sotva zajeté kraksny.

Příspěvek od Oldrich.Fischer »

Sotva zajeté kraksny.
Náměstek primátora Jiří Nouza dohaduje, že do Prahy,, a možná i do ostatních měst, nebudou smět auta starší výroby než roku 2000. Výjimky jen pro obyvatele Prahy . Ti budou moci čoudit dál. Nízkoemisní plakety budou stát prý 80 korun . Nikdo neví jestli na rok? Nebo na měsíc ? Kšeft pro kámoše , co je bude tisknout. Jak brzy budou na autech padělky ? Kteří kámoši je budou odhalovat.? Myslím , že u řady zahraničních aut vůbec nejde, většinou při chůzi po chodníku, ani odhadnout rok výroby. To znamená, že do Prahy nebudou smět ani starší auta jako Rolls- Roys? Mustang, Jaguár apod.? Nebo bude seznam značek, pro které to nebude platit.? A co auta u nichž vlastně značku nezjistíme.? Bude tedy zabráněn vjezd do měst pouze autům chudých Čechů.? -- Škodovek. Panu náměstkovi úplně ušlo , že staré Škodovky mají lidé i z venkova. Ti nejezdí tisíce kilometrů na chaty. Ti mají auta pouze na týdenní nákup (nebo čtrnáctidenní ) do nejbližšího městečka. Pak už jen na vzdálenější hřbitov „ Na dušičky.“ Nezbytně jen k doktorovi. Bude žrádlo , až bude muset například dcera zaparkovat například na závodišti v Chuchli a chromýho dědečka, zřejmě na dvoukoláku, vláčet až do nemocnice „ Na Bulovce“. Například můj švagr má 30 let starou Škodovku a má najeto 30 000 kilometrů. Bez nějakého přetáčení tachometru. To znamená ,že motoricky je auto sotva zajeté. Bydlí na venkově , tak kam by jezdil? Tito majitelé též netůrují motory na doraz a jezdí, jak mohou co nejekonomičtěji. Nebo jedou na úřad do města , kam od nich dnes veřejná doprava téměř nejede. Ekologická zátěž jejich aut s jejich počtem najetých kilometrů je minimální. Atˇ je tedy omezen roční počet najetých kilometrů pro dvou a vícelitrové jakoby služební krávy papalášů. Kdyby titíž měli placený pouze vlak nebo autobus a benzín si kupovali , tak to by pak bylo znát. Když si zatím ordinují neomezené množství benzínu z daní obyčejných lidí , tak neznají žádnou míru. Takže místo plných ulic ve městech, obyčejní Češi, a těch je drtivá většina, budou parkovat na silnicích před městy nebo budou zajíždět do polí. Když zrovna sprchne, budou je z polí vytahovat traktory. Osobně se domnívám, že jeden neandrtálec měl mozek mnohem vyvynutější než pan náměstek i dohromady se svými kámoši , co todle uzákoní.
10.7.2014
Tito uživatelé poděkovali autorovi Oldrich.Fischer za příspěvky (celkem 6):
Mikulas.Peksa, Libor.Spacek, Pavel.Moravec, Karel.Rada, Isa, Petr.Vileta
Uživatelský avatar
Mikulas.Peksa
Poslanec/poslankyně Evropského parlamentu
Příspěvky: 4625
Registrován: 29 lis 2012, 08:33
Profese: europoslanec, ajťák, fyzik
Dal poděkování: 7811 poděkování
Dostal poděkování: 11918 poděkování

Re: Sotva zajeté kraksny.

Příspěvek od Mikulas.Peksa »

To nemají z vlastní hlavy, to někde okoukali. V Lipsku už to máme asi 3. rok, ale neslyšel jsem, že by si někdo všimnul nějakého zlepšení kvality vzduchu.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Mikulas.Peksa za příspěvky (celkem 5):
Libor.Spacek, Roman.Kucera, Oldrich.Fischer, V__, Petr.Vileta
Mám blog, jsem na Facebooku, Twitteru, Instagramu a Mastodonu.

Chcete se zapojit do evropské politiky? Náš konzultační tým na Mattermostu evropských Pirátů najdete zde!
Uživatelský avatar
msuchan
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 870
Registrován: 29 říj 2013, 11:25
Profese: nacionalista, militantní antikonzument,
Dal poděkování: 173 poděkování
Dostal poděkování: 1433 poděkování

Re: Sotva zajeté kraksny.

Příspěvek od msuchan »

Standardní automotive-šikan k vybustovaní sejls numbers...
Veškeré podobné kroky a opatření jsou poměrně jednoduchou a levnou cestou, jak prodat spoustu nových plechovek...
Tzn. Jeden omezený poslanec, či radní...je vždy levnější, než 100 TV reklam... A v době koncernů je cosi podobného stále efektivnějším...

V Německu to celkem funguje, Helmut zaskřípe zuby a jde si kupit nové Lidové Vozidlo, aby nemusel jezdit do verke sockou...

U nás je to maličko problém a synergické dopady jsou odlišné...
Lojza s českou škůdkou na novou, německou škůdku nemá, tudíž do Práglu prostě nepojede...ani šopovat o víkendu. Pražská socka také na nové Lidové Vozidlo nemá, tudíž musí do poddimenzované MHD... Trošku by to fungovalo u firem, ale tam by musel být limit tak 3 roky stáří...13 let staré auto se jich netýká.. :lol:
Jen pro představu. Přes Nuselák denně projede cca 150 tis. aut a třetina aut by nesplnila podmínku...Představ si, že vyhlásíme, že staré plechovky jsou fuj...a ze dne na den bude muset pražská MHD jen směrem z jihu zpracovat třeba o 20% cestujících více..!!!
Socka narvaná, prodeje aut nerostou dle očekávání, veškerý související autobyznys včetně Městapa skomírá, fuel se neprodává, spotřební daň se nevybírá, vesničani nešopujou v Práglu a nevozí děti do ZOO...Průser...

Pokud se skutečně řeší smradový problém (Japonsko, Čína a pod.), tak zcela jinými způsoby...Tzn. např...ráno je smrad, takže do města dnes prostě může jen zásobování (dodávka veze chleba)...ostatní musí do socky, kde je dimenzování už vyřešeno...Takže vstávat a poslechnout si smradohlášení...

Mimochodem, auta máme ve vyspělém kapitalismu číselně starší, než za komančů...a spoustu let čekáme na frajera, co vyhlásí generálku Nuseláku, jenž je ve stavu, "o němž se nesmí mluvit.." ;)
Tito uživatelé poděkovali autorovi msuchan za příspěvky (celkem 4):
Oldrich.Fischer, Karel.Rada, Petr.Vileta, Milan.Muller
Uživatelský avatar
Ondrej.dj-bobr.Ulehla
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 1264
Registrován: 14 črc 2010, 22:42
Profese: zvuk, IT, auta, všehochuť
Bydliště: Praha/Otrokovice
Dal poděkování: 2235 poděkování
Dostal poděkování: 1365 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Sotva zajeté kraksny.

Příspěvek od Ondrej.dj-bobr.Ulehla »

Jen v krátkosti, tl;dr:
- němci přiznali už dávno, že emisní zóny problém se znečištěním ovzduší nijak extra neřeší,
- jak dopadnou lidi, co nemají emisní normu v techničáku vůbec uvedenou (jako třeba já, majitel auta reálně plnícího Euro 2)? asi stejně jako v případě ekologické daně při přepisu - tedy jako kdyby neplnilo auto žádnou emisní normu..
- drobní podnikatelé mají často jedinou smysluplnou možnost přepravy postarší dieselovou dodávku..
- filtr pevných částic, který je povinný u dieselů tuším od Euro 5, je daleko větší zlo, než jak se prezentuje

přečtu si celé vlákno a pak možná doplním..
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.dj-bobr.Ulehla za příspěvek:
Oldrich.Fischer

Bývalý Pirát, úzce spjatý s tradičními dávnými pirátskými hodnotami
2016/2017 flipped to XSFP MBTI co se na vojně naučíš, za to tě v civilu zavřou
porcelánové zařízení, spojující výhody umyvadla a klosetové mísy, se jmenuje umyvadlo (citace, třetí komentář)

Uživatelský avatar
Petr.Vileta
Člen KS Plzeňský kraj
Příspěvky: 34600
Registrován: 22 črc 2009, 18:12
Profese: Celkem Spokojený Důchodce
Bydliště: Plzeň 2
Dal poděkování: 31560 poděkování
Dostal poděkování: 25689 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Sotva zajeté kraksny.

Příspěvek od Petr.Vileta »

Něco k tématu, přímo od "kováře" ;)
http://www.stknepomucka.cz/index.php?pg=8

Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista

Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.

(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)

Uživatelský avatar
msuchan
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 870
Registrován: 29 říj 2013, 11:25
Profese: nacionalista, militantní antikonzument,
Dal poděkování: 173 poděkování
Dostal poděkování: 1433 poděkování

Re: Sotva zajeté kraksny.

Příspěvek od msuchan »

Pro lidi s reálným eko zájmem a snahou pro pochopení věcí uvádím svou oblíbenou konsekvenci giga-lodních, mazutových motůrků, jenž jsou z neznámého důvodu ekofašistům šumafuk...
http://www.cez-okno.net/clanok/ekopohla ... a-na-svete
Tito uživatelé poděkovali autorovi msuchan za příspěvek:
Petr.Vileta
Odpovědět

Zpět na „Doprava a Logistika“