Sotva zajeté kraksny.
Moderátoři: Rada resortních týmů - členové, Resortni tym Doprava a Logistika
Pravidla fóra
Vítejte ve fóru resortního týmu Doprava a logistika. Kalendář akcí a další informace najdete na internetové stránce týmu.
Vítejte ve fóru resortního týmu Doprava a logistika. Kalendář akcí a další informace najdete na internetové stránce týmu.
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 153
- Registrován: 26 zář 2013, 21:14
- Profese: Konstruktér
- Dal poděkování: 323 poděkování
- Dostal poděkování: 131 poděkování
Sotva zajeté kraksny.
Sotva zajeté kraksny.
Náměstek primátora Jiří Nouza dohaduje, že do Prahy,, a možná i do ostatních měst, nebudou smět auta starší výroby než roku 2000. Výjimky jen pro obyvatele Prahy . Ti budou moci čoudit dál. Nízkoemisní plakety budou stát prý 80 korun . Nikdo neví jestli na rok? Nebo na měsíc ? Kšeft pro kámoše , co je bude tisknout. Jak brzy budou na autech padělky ? Kteří kámoši je budou odhalovat.? Myslím , že u řady zahraničních aut vůbec nejde, většinou při chůzi po chodníku, ani odhadnout rok výroby. To znamená, že do Prahy nebudou smět ani starší auta jako Rolls- Roys? Mustang, Jaguár apod.? Nebo bude seznam značek, pro které to nebude platit.? A co auta u nichž vlastně značku nezjistíme.? Bude tedy zabráněn vjezd do měst pouze autům chudých Čechů.? -- Škodovek. Panu náměstkovi úplně ušlo , že staré Škodovky mají lidé i z venkova. Ti nejezdí tisíce kilometrů na chaty. Ti mají auta pouze na týdenní nákup (nebo čtrnáctidenní ) do nejbližšího městečka. Pak už jen na vzdálenější hřbitov „ Na dušičky.“ Nezbytně jen k doktorovi. Bude žrádlo , až bude muset například dcera zaparkovat například na závodišti v Chuchli a chromýho dědečka, zřejmě na dvoukoláku, vláčet až do nemocnice „ Na Bulovce“. Například můj švagr má 30 let starou Škodovku a má najeto 30 000 kilometrů. Bez nějakého přetáčení tachometru. To znamená ,že motoricky je auto sotva zajeté. Bydlí na venkově , tak kam by jezdil? Tito majitelé též netůrují motory na doraz a jezdí, jak mohou co nejekonomičtěji. Nebo jedou na úřad do města , kam od nich dnes veřejná doprava téměř nejede. Ekologická zátěž jejich aut s jejich počtem najetých kilometrů je minimální. Atˇ je tedy omezen roční počet najetých kilometrů pro dvou a vícelitrové jakoby služební krávy papalášů. Kdyby titíž měli placený pouze vlak nebo autobus a benzín si kupovali , tak to by pak bylo znát. Když si zatím ordinují neomezené množství benzínu z daní obyčejných lidí , tak neznají žádnou míru. Takže místo plných ulic ve městech, obyčejní Češi, a těch je drtivá většina, budou parkovat na silnicích před městy nebo budou zajíždět do polí. Když zrovna sprchne, budou je z polí vytahovat traktory. Osobně se domnívám, že jeden neandrtálec měl mozek mnohem vyvynutější než pan náměstek i dohromady se svými kámoši , co todle uzákoní.
10.7.2014
Náměstek primátora Jiří Nouza dohaduje, že do Prahy,, a možná i do ostatních měst, nebudou smět auta starší výroby než roku 2000. Výjimky jen pro obyvatele Prahy . Ti budou moci čoudit dál. Nízkoemisní plakety budou stát prý 80 korun . Nikdo neví jestli na rok? Nebo na měsíc ? Kšeft pro kámoše , co je bude tisknout. Jak brzy budou na autech padělky ? Kteří kámoši je budou odhalovat.? Myslím , že u řady zahraničních aut vůbec nejde, většinou při chůzi po chodníku, ani odhadnout rok výroby. To znamená, že do Prahy nebudou smět ani starší auta jako Rolls- Roys? Mustang, Jaguár apod.? Nebo bude seznam značek, pro které to nebude platit.? A co auta u nichž vlastně značku nezjistíme.? Bude tedy zabráněn vjezd do měst pouze autům chudých Čechů.? -- Škodovek. Panu náměstkovi úplně ušlo , že staré Škodovky mají lidé i z venkova. Ti nejezdí tisíce kilometrů na chaty. Ti mají auta pouze na týdenní nákup (nebo čtrnáctidenní ) do nejbližšího městečka. Pak už jen na vzdálenější hřbitov „ Na dušičky.“ Nezbytně jen k doktorovi. Bude žrádlo , až bude muset například dcera zaparkovat například na závodišti v Chuchli a chromýho dědečka, zřejmě na dvoukoláku, vláčet až do nemocnice „ Na Bulovce“. Například můj švagr má 30 let starou Škodovku a má najeto 30 000 kilometrů. Bez nějakého přetáčení tachometru. To znamená ,že motoricky je auto sotva zajeté. Bydlí na venkově , tak kam by jezdil? Tito majitelé též netůrují motory na doraz a jezdí, jak mohou co nejekonomičtěji. Nebo jedou na úřad do města , kam od nich dnes veřejná doprava téměř nejede. Ekologická zátěž jejich aut s jejich počtem najetých kilometrů je minimální. Atˇ je tedy omezen roční počet najetých kilometrů pro dvou a vícelitrové jakoby služební krávy papalášů. Kdyby titíž měli placený pouze vlak nebo autobus a benzín si kupovali , tak to by pak bylo znát. Když si zatím ordinují neomezené množství benzínu z daní obyčejných lidí , tak neznají žádnou míru. Takže místo plných ulic ve městech, obyčejní Češi, a těch je drtivá většina, budou parkovat na silnicích před městy nebo budou zajíždět do polí. Když zrovna sprchne, budou je z polí vytahovat traktory. Osobně se domnívám, že jeden neandrtálec měl mozek mnohem vyvynutější než pan náměstek i dohromady se svými kámoši , co todle uzákoní.
10.7.2014
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Oldrich.Fischer za příspěvky (celkem 6):
- Mikulas.Peksa, Libor.Spacek, Pavel.Moravec, Karel.Rada, Isa, Petr.Vileta
- Mikulas.Peksa
- Poslanec/poslankyně Evropského parlamentu
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 29 lis 2012, 08:33
- Profese: europoslanec, ajťák, fyzik
- Dal poděkování: 7811 poděkování
- Dostal poděkování: 11919 poděkování
Re: Sotva zajeté kraksny.
To nemají z vlastní hlavy, to někde okoukali. V Lipsku už to máme asi 3. rok, ale neslyšel jsem, že by si někdo všimnul nějakého zlepšení kvality vzduchu.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Mikulas.Peksa za příspěvky (celkem 5):
- Libor.Spacek, Roman.Kucera, Oldrich.Fischer, V__, Petr.Vileta
- msuchan
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 870
- Registrován: 29 říj 2013, 11:25
- Profese: nacionalista, militantní antikonzument,
- Dal poděkování: 173 poděkování
- Dostal poděkování: 1433 poděkování
Re: Sotva zajeté kraksny.
Standardní automotive-šikan k vybustovaní sejls numbers...
Veškeré podobné kroky a opatření jsou poměrně jednoduchou a levnou cestou, jak prodat spoustu nových plechovek...
Tzn. Jeden omezený poslanec, či radní...je vždy levnější, než 100 TV reklam... A v době koncernů je cosi podobného stále efektivnějším...
V Německu to celkem funguje, Helmut zaskřípe zuby a jde si kupit nové Lidové Vozidlo, aby nemusel jezdit do verke sockou...
U nás je to maličko problém a synergické dopady jsou odlišné...
Lojza s českou škůdkou na novou, německou škůdku nemá, tudíž do Práglu prostě nepojede...ani šopovat o víkendu. Pražská socka také na nové Lidové Vozidlo nemá, tudíž musí do poddimenzované MHD... Trošku by to fungovalo u firem, ale tam by musel být limit tak 3 roky stáří...13 let staré auto se jich netýká..
Jen pro představu. Přes Nuselák denně projede cca 150 tis. aut a třetina aut by nesplnila podmínku...Představ si, že vyhlásíme, že staré plechovky jsou fuj...a ze dne na den bude muset pražská MHD jen směrem z jihu zpracovat třeba o 20% cestujících více..!!!
Socka narvaná, prodeje aut nerostou dle očekávání, veškerý související autobyznys včetně Městapa skomírá, fuel se neprodává, spotřební daň se nevybírá, vesničani nešopujou v Práglu a nevozí děti do ZOO...Průser...
Pokud se skutečně řeší smradový problém (Japonsko, Čína a pod.), tak zcela jinými způsoby...Tzn. např...ráno je smrad, takže do města dnes prostě může jen zásobování (dodávka veze chleba)...ostatní musí do socky, kde je dimenzování už vyřešeno...Takže vstávat a poslechnout si smradohlášení...
Mimochodem, auta máme ve vyspělém kapitalismu číselně starší, než za komančů...a spoustu let čekáme na frajera, co vyhlásí generálku Nuseláku, jenž je ve stavu, "o němž se nesmí mluvit.."
Veškeré podobné kroky a opatření jsou poměrně jednoduchou a levnou cestou, jak prodat spoustu nových plechovek...
Tzn. Jeden omezený poslanec, či radní...je vždy levnější, než 100 TV reklam... A v době koncernů je cosi podobného stále efektivnějším...
V Německu to celkem funguje, Helmut zaskřípe zuby a jde si kupit nové Lidové Vozidlo, aby nemusel jezdit do verke sockou...
U nás je to maličko problém a synergické dopady jsou odlišné...
Lojza s českou škůdkou na novou, německou škůdku nemá, tudíž do Práglu prostě nepojede...ani šopovat o víkendu. Pražská socka také na nové Lidové Vozidlo nemá, tudíž musí do poddimenzované MHD... Trošku by to fungovalo u firem, ale tam by musel být limit tak 3 roky stáří...13 let staré auto se jich netýká..
Jen pro představu. Přes Nuselák denně projede cca 150 tis. aut a třetina aut by nesplnila podmínku...Představ si, že vyhlásíme, že staré plechovky jsou fuj...a ze dne na den bude muset pražská MHD jen směrem z jihu zpracovat třeba o 20% cestujících více..!!!
Socka narvaná, prodeje aut nerostou dle očekávání, veškerý související autobyznys včetně Městapa skomírá, fuel se neprodává, spotřební daň se nevybírá, vesničani nešopujou v Práglu a nevozí děti do ZOO...Průser...
Pokud se skutečně řeší smradový problém (Japonsko, Čína a pod.), tak zcela jinými způsoby...Tzn. např...ráno je smrad, takže do města dnes prostě může jen zásobování (dodávka veze chleba)...ostatní musí do socky, kde je dimenzování už vyřešeno...Takže vstávat a poslechnout si smradohlášení...
Mimochodem, auta máme ve vyspělém kapitalismu číselně starší, než za komančů...a spoustu let čekáme na frajera, co vyhlásí generálku Nuseláku, jenž je ve stavu, "o němž se nesmí mluvit.."
- Tito uživatelé poděkovali autorovi msuchan za příspěvky (celkem 4):
- Oldrich.Fischer, Karel.Rada, Petr.Vileta, Milan.Muller
- Ondrej.dj-bobr.Ulehla
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 1264
- Registrován: 14 črc 2010, 22:42
- Profese: zvuk, IT, auta, všehochuť
- Bydliště: Praha/Otrokovice
- Dal poděkování: 2235 poděkování
- Dostal poděkování: 1365 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sotva zajeté kraksny.
Jen v krátkosti, tl;dr:
- němci přiznali už dávno, že emisní zóny problém se znečištěním ovzduší nijak extra neřeší,
- jak dopadnou lidi, co nemají emisní normu v techničáku vůbec uvedenou (jako třeba já, majitel auta reálně plnícího Euro 2)? asi stejně jako v případě ekologické daně při přepisu - tedy jako kdyby neplnilo auto žádnou emisní normu..
- drobní podnikatelé mají často jedinou smysluplnou možnost přepravy postarší dieselovou dodávku..
- filtr pevných částic, který je povinný u dieselů tuším od Euro 5, je daleko větší zlo, než jak se prezentuje
přečtu si celé vlákno a pak možná doplním..
- němci přiznali už dávno, že emisní zóny problém se znečištěním ovzduší nijak extra neřeší,
- jak dopadnou lidi, co nemají emisní normu v techničáku vůbec uvedenou (jako třeba já, majitel auta reálně plnícího Euro 2)? asi stejně jako v případě ekologické daně při přepisu - tedy jako kdyby neplnilo auto žádnou emisní normu..
- drobní podnikatelé mají často jedinou smysluplnou možnost přepravy postarší dieselovou dodávku..
- filtr pevných částic, který je povinný u dieselů tuším od Euro 5, je daleko větší zlo, než jak se prezentuje
přečtu si celé vlákno a pak možná doplním..
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.dj-bobr.Ulehla za příspěvek:
- Oldrich.Fischer
Bývalý Pirát, úzce spjatý s tradičními dávnými pirátskými hodnotami
2016/2017 flipped to XSFP MBTI co se na vojně naučíš, za to tě v civilu zavřou
porcelánové zařízení, spojující výhody umyvadla a klosetové mísy, se jmenuje umyvadlo (citace, třetí komentář)
- Petr.Vileta
- Člen KS Plzeňský kraj
- Příspěvky: 34642
- Registrován: 22 črc 2009, 18:12
- Profese: Celkem Spokojený Důchodce
- Bydliště: Plzeň 2
- Dal poděkování: 31595 poděkování
- Dostal poděkování: 25704 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sotva zajeté kraksny.
Něco k tématu, přímo od "kováře"
http://www.stknepomucka.cz/index.php?pg=8
http://www.stknepomucka.cz/index.php?pg=8
Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista
Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.
(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)
- msuchan
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 870
- Registrován: 29 říj 2013, 11:25
- Profese: nacionalista, militantní antikonzument,
- Dal poděkování: 173 poděkování
- Dostal poděkování: 1433 poděkování
Re: Sotva zajeté kraksny.
Pro lidi s reálným eko zájmem a snahou pro pochopení věcí uvádím svou oblíbenou konsekvenci giga-lodních, mazutových motůrků, jenž jsou z neznámého důvodu ekofašistům šumafuk...
http://www.cez-okno.net/clanok/ekopohla ... a-na-svete
http://www.cez-okno.net/clanok/ekopohla ... a-na-svete
- Tito uživatelé poděkovali autorovi msuchan za příspěvek:
- Petr.Vileta