Komponenta: Dopravní infrastruktura
Moderátoři: Rada resortních týmů - členové, Resortni tym Doprava a Logistika
Vítejte ve fóru resortního týmu Doprava a logistika. Kalendář akcí a další informace najdete na internetové stránce týmu.
- Ondrej.dj-bobr.Ulehla
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 1264
- Registrován: 14 črc 2010, 22:42
- Profese: zvuk, IT, auta, všehochuť
- Bydliště: Praha/Otrokovice
- Dal poděkování: 2235 poděkování
- Dostal poděkování: 1365 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komponenta: Dopravní infrastruktura
Bývalý Pirát, úzce spjatý s tradičními dávnými pirátskými hodnotami
2016/2017 flipped to XSFP MBTI co se na vojně naučíš, za to tě v civilu zavřou
porcelánové zařízení, spojující výhody umyvadla a klosetové mísy, se jmenuje umyvadlo (citace, třetí komentář)
- Jakub.Michalek
- Poslanec/poslankyně Parlamentu ČR
- Příspěvky: 12336
- Registrován: 22 čer 2009, 14:54
- Profese: poslanec
- Bydliště: Žižkov - Praha 3
- Dal poděkování: 5377 poděkování
- Dostal poděkování: 20687 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komponenta: Dopravní infrastruktura
Jakub Michálek, předseda poslaneckého klubu Pirátů a vedoucí resortního týmu Spravedlnost
Nenič mě, sloužím všem.
- Ivan.Sirko
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 04 úno 2011, 15:23
- Profese: Putující filosof
- Bydliště: Praha - 1
- Dal poděkování: 10373 poděkování
- Dostal poděkování: 2644 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komponenta: Dopravní infrastruktura
Během svého tříletého funkčního období jako starosta města Bogota (1998-2001), Enrique Peñaloza provedl radikální proměny, které zcela změnili hlavní město Kolumbie, stejně jako vztah 7 milionů lidí, do jejich města. On vážně zlepšil životní podmínky v chudých oblastech, a postavil nové školy a mateřské školy, knihovny a stovky parků, náměstí a jiných veřejných prostranstvích. Byl vynikající inovátorem v tvorbě cyklistické infrastruktury, omezení používání soukromých vozidel a zlepšení pěších prostoru. Inspirováni příkladem Curitiba, položil základ pro systém veřejné dopravy TransMilenio, který se stal vzorem pro mnoho dalších měst po celém světě.
http://www.youtube.com/watch?v=R5bKyb9n ... re=related
Слава Україні! Героям слава! Podpoř ukrajinskou armádu.
- Petr.Vileta
- Člen KS Plzeňský kraj
- Příspěvky: 34599
- Registrován: 22 črc 2009, 18:12
- Profese: Celkem Spokojený Důchodce
- Bydliště: Plzeň 2
- Dal poděkování: 31560 poděkování
- Dostal poděkování: 25689 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komponenta: Dopravní infrastruktura
A proc by program mel slozen byt jenom ze zakladnich komponent? Pokud neco dokazeme rozpracovat detailneji, pak klidne komponenta muze mit svoje pod-komponenty. Kazdy si to pak na webu rozklika tak podrobne, jak ho to bude zajimat. Proc bychom meli program, co do struktury, prejimat od dinosauru a delat ho jen plochy? Piratsky program muze mit stromovou strukturuJakub Michalek píše:Vy řešíte fakt hodně konkrétní věci, ale zatím nemáme žádný program v této oblasti a bude potřeba najít konsensus v celé straně. Program má jistou koncepci vyváženosti směrem ke klíčovým hodnotám (občanská práva, demokracie, otevřený stát) a prostě v něm není místo, aby jak doprava, tak telekomunikace, tak zemědělství, tak energetika měly vlastní komponentu ...
Infrastruktura
..........Doprava
....................Silnicni doprava
....................Zeleznicni doprava
....................Letecka doprava
....................Lodni doprava
..........Energetika
....................Elektrina
....................Plyn
Vzdelani
..........Zakladni skoly
..........Uciliste
..........Stredni skoly
....................Odborne
....................Vseobecne vzdelavaci
..........Vysoke skoly
....................Technicke
....................Umelecke
....................Humanitni
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Petr.Vileta za příspěvek:
- Ondrej.dj-bobr.Ulehla
Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista
Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.
(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 171
- Registrován: 15 lis 2011, 20:12
- Profese: student
- Dal poděkování: 125 poděkování
- Dostal poděkování: 89 poděkování
Re: Komponenta: Dopravní infrastruktura
EDIT: a zrovna témata, která Petr Vileta vyjmenoval, by měla být podrobnější (s podkomponentami), protože přesahují jedno volební období.
- Jakub.Michalek
- Poslanec/poslankyně Parlamentu ČR
- Příspěvky: 12336
- Registrován: 22 čer 2009, 14:54
- Profese: poslanec
- Bydliště: Žižkov - Praha 3
- Dal poděkování: 5377 poděkování
- Dostal poděkování: 20687 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komponenta: Dopravní infrastruktura
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jakub.Michalek za příspěvek:
- lunette
Jakub Michálek, předseda poslaneckého klubu Pirátů a vedoucí resortního týmu Spravedlnost
Nenič mě, sloužím všem.
- Petr.Vileta
- Člen KS Plzeňský kraj
- Příspěvky: 34599
- Registrován: 22 črc 2009, 18:12
- Profese: Celkem Spokojený Důchodce
- Bydliště: Plzeň 2
- Dal poděkování: 31560 poděkování
- Dostal poděkování: 25689 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komponenta: Dopravní infrastruktura
Nekde jsem zaslechl, ze dum se stavi od zakladu a ne od strechy. Kdyz se rozpracuji podkomponenty, pak se teprve ukaze, co z nich vytahnout jako hlavni hesla do nadrazene komponenty. Jinymi slovy, kdyz se napred nezamyslim nad detaily jedne male casti, pak si mohu stanovit chybny celkovy cil. A nebo jeste jinak. Stanovim si zakladni cil, pak ho zacnu rozpracovavat a zjistim, ze nejaky maly detail do toho cile vubec nepasuje, ale musi tam byt, a musim puvodni cil trochu pozmenit. Jako programatorovi se mi tohle stava kazdou chvili.Jakub Michalek píše:Ano, Petře, tak to je už asi půl roku. Jenom považujeme za vhodnější začít právě schválením obecného cíle a pak rozvíjet v jeho intencích do dílčích komponent.
Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista
Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.
(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)
- Keram
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 445
- Registrován: 08 čer 2011, 09:36
- Profese: AČR
- Bydliště: Nýrsko
- Dal poděkování: 526 poděkování
- Dostal poděkování: 273 poděkování
Re: Komponenta: Dopravní infrastruktura
To je s prominutím blbost, každý se snaží vydělat co nejvíc peněz za co nejmenší náklady (říká se tomu maximalizace zisku). Proč by stavaři nestavěli dálnice za 3x tolik když jim to někdo koupí? Je to blbost státu, že to kupuje a ne firem (netahejte sem korupci).jzvc píše:a pokud bude nabidka vyhodnocena jako predrazena, tak dotycna firma nesmi minimalne 10let dodavat statu absolutne vubec nic.
- Michal.Havranek
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 2055
- Registrován: 21 úno 2012, 19:27
- Profese: xxx
- Dal poděkování: 1156 poděkování
- Dostal poděkování: 2237 poděkování
Re: Komponenta: Dopravní infrastruktura
No až tak vostrý to se mnou není. Aut se nezbavíme, prostě se ke koňům už nevrátíme. Pokud je trasa "rozumná", tak proč ji bránit. Pokud usnadní dopravu a odlehčí lidem ve vesnicích, kterými prochází dopravní tepny. Zeptej se lidí z Velemína jestli mají rádi aktivisty.jzvc píše:
Ehm, obavam se ze tebe muzu nazvat beton/asfalt lobbystou ... kterej by nejradsi vybetonoval Sumavu a vyasfaltoval Krkonose ...
Zajimavy je, ze jim soudy davaji zapravdu, tudiz jestli nekdo za zdrzeni ruznych staveb muze, tak rozhodne ne obcane vyuzivajici svych zakonych prav, ale birokrati, porusujici vlastni zakony.
Mimochodem, viz navrh vedeni dalnice smerem do rakous, opet porusen zakon, nebot byla posuzovana jedina varianta ...
BTW: Na tom moste zadny protihlukovy steny nejsou, jde o jeden a tyz most, jen se financoval tak, ze cast na ceske strane hradila CR a ta cast totozneho (zadne upravy navic) mostu stala 2x vic. Stejne je to s veskerou vystavbou dalnic v CR a to i tam, kde nikdo zadna odvolani nepodava - stavime draz, nez v Alpach.
BTW2: Nechces tvrdit ze aktiviste muzou za to, ze RSD postavilo most jinak nez je v projektu a nema od toho dokumentaci? Viz most Vchynice.
Spíš bych se označil lobistou za lidi.
Ano stavíme dráž, protože velká část peněz nejde na dopravní trasy, ale do kapes lobbistů jak za beton a asfalt tak lobistům, kterým jde o faunu a flóru.
O mostu Vchynice nic nevím. Zjistím kdo ho stavil a zjistím proč se stavil jinak. Ale mnohdy je to o technologiích stavby. Trojský most se také staví jinak, než původně měl.
Ty firmy co mají technologie na stavbu mostů u nás zas toliko není (Freyssinet, Firesta, Eurovia, DOKA, Peri, MCE a Max Bogel ), když už se tedy bavíme o mostech.
ŘSD nemá technologie jen moc.
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 2682
- Registrován: 20 kvě 2009, 08:06
- Profese: Admin
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1015 poděkování
Re: Komponenta: Dopravní infrastruktura
To neni blbost, protoze ta firma to statu doda za nekolikanasobek toho, za co by to dodala soukromnikovi => je zde umysl stat okrast. Je to naprosto totez, jako kdybys ty prisel do kramu a prave proto, ze to ses ty, bych ti pekne u kasy rek, ze to mliko nestoji pro tebe 20cku, ale 100vku.Keram píše:To je s prominutím blbost, každý se snaží vydělat co nejvíc peněz za co nejmenší náklady (říká se tomu maximalizace zisku). Proč by stavaři nestavěli dálnice za 3x tolik když jim to někdo koupí? Je to blbost státu, že to kupuje a ne firem (netahejte sem korupci).jzvc píše:a pokud bude nabidka vyhodnocena jako predrazena, tak dotycna firma nesmi minimalne 10let dodavat statu absolutne vubec nic.
O tom prece neni vubec rec, to ze se projekt prubezne meni je celkem bezne, ale rozhodne neni normalni to, ze se tyden pred (verejne uvedenym) terminem zprovozneni najednou tento fakt zjisti a zaroven se zjisti, ze ta stavba nema dokumentaci skutecneho stavu a tudiz ji nejen nikdo neskolauduje, ale ani neschvali predbezny provoz....havry píše:O mostu Vchynice nic nevím. Zjistím kdo ho stavil a zjistím proč se stavil jinak. Ale mnohdy je to o technologiích stavby. Trojský most se také staví jinak, než původně měl.
Mimochodem, ten most se predelaval vis proc? Protoze ten kdo to puvodne navrhoval je kreten. Navrh protihlukovej tubus z plexi, na coz samo zareagovali (naprosto opravnene) hasici, ktery to smetli ze stolu, protoze kdyby tam horelo, tak to bude pekny peklo.
Ostatne, muzeme pokracovat v porusovani zakonu na stejnem useku, napriklad razba tunelu bez povoleni - povoleni bylo vydano na razbu pruzkumne stoly, coz rozhodne neni silnicni tunel, ktery se pekne potichu razil v plnem prurezu....
----
Nechodim se s ekologama privazovat ke stromum, ale naprosto snima souhlasim v tom, ze tady si kazdej dela co chce - viz vilka jisteho cloveka postavena (bez povoleni) v CHKO a nasledne jeho kamaradicky schvalena ... Taky si vyhlidnu nakej peknej pozemek, postavim si tam barak ... co natom ze pozemek neni muj a je to v prvni zone NP ...