CF 8/2020 Volba vedoucího mediálního odboru
Napsal: 22 dub 2020, 06:15
Zahajuji jednání k volbě vedoucího Mediálního odboru.
Důvodem svolání jednání je blížící se konec volebního období stávajícího vedoucího MO (skončí 15. 5.).
Jednání bude probíhat podle obvyklého postupu při volbě.
Kandidovat může libovolný člen strany, který získal řádnou nominaci. Nominovat kandidáty může republikové předsednictvo, republikový výbor nebo skupina členů.
Chcete-li se o funkci ucházet, potvrďte kandidaturu příspěvkem v tomto tématu. V příspěvku popište způsob, jakým budete funkci vykonávat, a uveďte, jakou máte k výkonu funkce způsobilost.
Lhůta pro navrhování kandidátů je do 6. 5. 8.00 (v případě nedostatečného počtu kandidátů může být prodloužena, a to i opakovaně).
Rozhodující hlasování proběhne od 8. 5. 10.00 do 12. 5. 22.00, případné druhé kolo pak od 15. 5. 10.00 do 18. 5. 22.00.
Kompetence mediálního odboru stanoví Organizační řád:
Prezentace kandidátů Každá složka obsahuje:
a) videomedailonek
b) životopis
c) vypracované úkoly (na vypracování měli kandidáti 2 dny)
Důvodem svolání jednání je blížící se konec volebního období stávajícího vedoucího MO (skončí 15. 5.).
Jednání bude probíhat podle obvyklého postupu při volbě.
Kandidovat může libovolný člen strany, který získal řádnou nominaci. Nominovat kandidáty může republikové předsednictvo, republikový výbor nebo skupina členů.
Chcete-li se o funkci ucházet, potvrďte kandidaturu příspěvkem v tomto tématu. V příspěvku popište způsob, jakým budete funkci vykonávat, a uveďte, jakou máte k výkonu funkce způsobilost.
Lhůta pro navrhování kandidátů je do 6. 5. 8.00 (v případě nedostatečného počtu kandidátů může být prodloužena, a to i opakovaně).
Rozhodující hlasování proběhne od 8. 5. 10.00 do 12. 5. 22.00, případné druhé kolo pak od 15. 5. 10.00 do 18. 5. 22.00.
Kompetence mediálního odboru stanoví Organizační řád:
§ 11 Mediální odbor
(1) Mediální odbor má následující výlučné kompetence:
a) grafický manuál – podle vnitřního předpisu upravujícího symboly strany,
b) správa kontaktů na sdělovací prostředky na celostátní úrovni,
c) zvuková a grafická stránka webové prezentace a propagačních materiálů strany na celostátní úrovni.
(2) Mediální odbor má následující další kompetence:
a) tiskové zprávy, stanoviska, videa, mediální kampaně a jiná veřejná prezentacetýkající se celostátních témat,
b) správa celostátního úložiště grafických a jiných kreativních materiálů,
c) komunikační strategie a značka strany,
d) prezentace strany na celostátní úrovni na sociálních sítích,
e) propagační materiály a jejich distribuce na celostátní úrovni,
f) jednání se sdělovacími prostředky, mediálními agenturami a dalšími osobami, které odborně působí při mediální komunikaci,
g) sledování výstupů strany ve sdělovacích prostředcích a výstupů týkající se jejích politických cílů (monitoring),
h) medializace výsledků ostatních týmů.
Prezentace kandidátů Každá složka obsahuje:
a) videomedailonek
b) životopis
c) vypracované úkoly (na vypracování měli kandidáti 2 dny)