CF 22/2018 Sestavení pořadu zasedání 19.-20. 1.

Celostátní fórum tvoří všichni členové a je nejvyšším orgánem Pirátské strany.
Pravidla fóra
Na celostátním fóru se vyjadřujte slušně a k věci, na ostatní se obracejte jen prostřednictvím předsedajícího. Nepřístojnosti budou vykázány do samostatného vlákna. Než napíšete nový příspěvek, zamyslete se, zda má takovou hodnotu, aby ho musely číst stovky lidí.
Uživatelský avatar
Martin.Kucera
Vedoucí administrativního odboru
Příspěvky: 13393
Registrován: 23 dub 2009, 16:41
Profese: nakladatel
Dal poděkování: 2158 poděkování
Dostal poděkování: 18879 poděkování

CF 22/2018 Sestavení pořadu zasedání 19.-20. 1.

Příspěvek od Martin.Kucera » 02 lis 2018, 20:52

Zahajuji jednání o sestavení pořadu zasedání celostátního fóra, které se uskuteční 19.-20. 1. 2019, každý den od 10:00 do 18:00, místo konání zatím nebylo určeno.
Zasedání bylo svoláno 4. 7. (sestavení pořadu zasedání bylo odloženo na dobu po volbách, kvůli případnému vlivu jejich výsledků na náplň zasedání).
Cílem tohoto jednání je rozvrhnout vyhrazenou dobu na zasedání, tedy každý den 8 hodin (včetně přestávky na oběd).

Lze předkládat návrhy bodů zasedání:
1) S rozhodnutím - jde o návrhy, které byly předjednány na internetovém jednání CF a byly na zasedání odročeny.
2) Bez rozhodnutí - může je předložit skupina členů, republikový výbor nebo republikové předsednictvo; takový návrh musí jasně obsahovat název a věc, která se má projednat, a požadovanou dobu.

Lhůta na předkládání návrhů je do 16. 11. včetně, následovat bude doba na rozmyšlenou do 23. 11., kdy bude následovat případné hlasování.
Lhůty je možno prodloužit návrhem postupu, ale nanejvýš do 25. 12., jinak by nebylo zaručeno, že sestavený pořad zasedání bude řádně oznámen celostátnímu fóru alespoň 10 dní před jeho zahájením.

Na zasedání bude odročeno několik jednání o změně stanov:
1) CF 14/2018 Zánik a pozastavení členství
2) CF 15/2018 Možnost měnit stanovy nejen na zasedání
3) CF 17/2018 Technická novela

Zařazena by též měla být zpráva předsedy o stavu strany.

Doba zasedání bude pro lepší přehlednost zpravidla rozvržena do hodinových bloků.
Sobota:
A 10.00-11.00 - Zahájení, grilování kandidátů na lídra kandidátky pro volby do EP
B 11.00-11.45 - Výroční zpráva předsedy strany
C 11.45-13.15 - Grilování kandidátů do čela kandidátky pro volby do EP
D 13.15-14.15 - Vyhlášení výsledků volby lídra, Oběd
E 14.15-15.00 - Představení povolební strategie a strategie kampaně (45 min)
F 15.00-16.00 - Prezentace Praha, Brno, Ostrava (45 min), Vyhlášení výsledků volby čela
G 16.00-17.00 - Změna stanov 1 (30 min), Změna stanov 2 (30 min)
H 17.00-18.00 - Změna stanov 3 (30 min)

Sobota hlasování:
11.00-12.00 - 1. kolo volby lídra kandidátky
12.15-13.15 - 2. kolo volby lídra kandidátky
13.30-14.30 - 1. kolo volby čela kandidátky
14.45-15.45 - 2. kolo volby čela kandidátky
17.30-9.00 - Změna stanov 1, Změna stanov 2, Změna stanov 3

Neděle:
9.30-10.00 - Vyhlášení výsledků hlasování o změnách stanov
10.00-14.00 - Workshopy
Prosím o návrhy dalších bodů do pořadu zasedání.
tel.: +420 778 702 711; (NEPIŠTE MI NA FACEBOOKU, TÉMĚŘ TAM NECHODÍM)
Jak jednoduchý by byl svět, kdybychom četli a dělali věci hned správně. :) -- Lucie Spáčilová

Uživatelský avatar
Martin.Rejman
Technický odbor
Příspěvky: 386
Registrován: 29 říj 2013, 15:08
Profese: živnostník IT, fyzik
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Dal poděkování: 227 poděkování
Dostal poděkování: 771 poděkování

Re: CF 22/2018 Sestavení pořadu zasedání 19.-20. 1.

Příspěvek od Martin.Rejman » 03 lis 2018, 13:45

Rád bych do pořadu jednání zařadil blok k novému Piroplácení. Obsahově by se jednalo o :
  • krátkou ukázku funkčnosti,
  • prezentaci best-practices ohledně záměrů - co je a není záměr, jak obsáhlý a věcně rozlišený by měl být,
Rozsahem 30-60 minut podle zájmu o téma. Je možné že někdo navrhne další související body k diskusi/prezentaci.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Rejman za příspěvky (celkem 7):
Marek.Necada, Ondrej.Profant, Jan.Bednarik, Veronika.Murzynova, Andrej.Ramaseuski, Michaela.Vodova, Libor.Adamek

Uživatelský avatar
Eva.Horakova
Místní předsednictvo
Příspěvky: 51
Registrován: 13 zář 2016, 23:13
Profese: Předsedkyně s.v.,zastupitelka hl.m.Praha
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 35 poděkování
Dostal poděkování: 114 poděkování

Re: CF 22/2018 Sestavení pořadu zasedání 19.-20. 1.

Příspěvek od Eva.Horakova » 03 lis 2018, 15:13

Ahoj,
ráda bych na CF vytvořila skupinu, která bude mít na starosti sociální a zdravotní věci v rámci města/obce. Jaké mohou být problémy ve vaši obci, jak začít komisy,výbor. Máte demografickhou studii v obci? Jak v rámci pirátského programu otevřená radnice, otevřít sociální a zdravotní problematiku. Jak začít realizovat projekty jako dostupné bydlení apod...
Určeno pro členy, místopředsedy a předsedy a všechny, které to zajímá. E
Tito uživatelé poděkovali autorovi Eva.Horakova za příspěvky (celkem 3):
Andrea.Protivinska, Vit.Simral, Lucie.Vadkerti
Eva ❤️

Uživatelský avatar
Vojtech.Pikal
Příspěvky: 20488
Registrován: 19 srp 2010, 23:45
Profese: poslanec, informatik
Bydliště: Olomouc
Dal poděkování: 26665 poděkování
Dostal poděkování: 19630 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: CF 22/2018 Sestavení pořadu zasedání 19.-20. 1.

Příspěvek od Vojtech.Pikal » 04 lis 2018, 22:09

Nějaký networking stejných odborných/programových týmů napříč regiony by se určitě měl zařadit.

Ideálně ve formátu Skupiny I -> Prezentace výsledků; Skupiny II -> Prezentace výsledků.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Vojtech.Pikal za příspěvky (celkem 4):
Vladimira.Sykorova, Veronika.Murzynova, Aneta.Heidlova, Jan.Licka
člen RV, AO, PO, ZO, FT a předsedající CF;
místopředseda sněmovny a poslanec za Olomoucký kraj, člen AO OlK
Profil|fb| Tel: 776635258

Uživatelský avatar
Tomas.Cabla
Člen KS Zlínský kraj
Příspěvky: 80
Registrován: 22 kvě 2017, 10:18
Profese: kuchař-číšník
Bydliště: Na Kapli 380, Napajedla
Dal poděkování: 69 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: CF 22/2018 Sestavení pořadu zasedání 19.-20. 1.

Příspěvek od Tomas.Cabla » 19 lis 2018, 18:28

Zdar,
protože jsme se dostali do desítek obcí a měst určitě bych začal jednat ohledně vody a vodárenského sektoru, který byl rozkraden a převeden nezákonně na nadnárodní korporace.

Myslím, že toto téma díky nastávající změně klimatu je žádoucí a měli bychom přesně vědět jak budeme vodárenský majetek navracet znovu pod správu měst a obcí a jakým způsobem budeme měnit krajinu pro udržení vody v místě dopadu. Pirátští zastupitelé budou promlouvat do rozvoje města a jedna z věcí by měla být voda jako strategická surovina pro budoucnost.

Sarka.Altmanova
Asistent RP
Příspěvky: 108
Registrován: 26 úno 2018, 18:14
Profese: Asistentka Republikového předsednictva
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: CF 22/2018 Sestavení pořadu zasedání 19.-20. 1.

Příspěvek od Sarka.Altmanova » 23 lis 2018, 14:31

Na základě jednání RP ze dne 19.11. předkládám jménem RP tyto návrhy bodů:

10:00 začátek
1.Výroční zpráva předsedy strany (cca 45 minut)
2.Primární volby lídra a čelních kandidátů do Evropského parlamentu, grilování (cca 100 minut )
12:45 oběd
3.Představení povolební strategie a strategie kampaně (45 minut)
4.Odročené změny stanov (45 minut)
5.Prezentace Praha, Brno, Ostrava (45 minut)

Po konzultaci s Martinem Kučerou bude možná třeba některé odhady časů upravit
Tito uživatelé poděkovali autorovi Sarka.Altmanova za příspěvek:
Vojtech.Pikal
Šárka Altmanová - asistentka Republikového předesednictva
sarka.altmanova@pirati.cz

Uživatelský avatar
Marek.Necada
Jednatel republikového výboru
Příspěvky: 3144
Registrován: 05 lis 2009, 22:44
Profese: silozpytec
Bydliště: Helsinki
Dal poděkování: 8519 poděkování
Dostal poděkování: 5760 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: CF 22/2018 Sestavení pořadu zasedání 19.-20. 1.

Příspěvek od Marek.Necada » 01 pro 2018, 22:06

Nějak jsme prošvihli lhůty, už se mělo hlasovat. ;)

Navrhuji prodloužení doby pro navrhování řekněme do 17. prosince.
jednatel republikového výboru Pirátů
7ЗО 845 З7З
Долой царя!

Uživatelský avatar
Martin.Kucera
Vedoucí administrativního odboru
Příspěvky: 13393
Registrován: 23 dub 2009, 16:41
Profese: nakladatel
Dal poděkování: 2158 poděkování
Dostal poděkování: 18879 poděkování

Re: CF 22/2018 Sestavení pořadu zasedání 19.-20. 1.

Příspěvek od Martin.Kucera » 01 pro 2018, 23:23

Zatím nebylo o čem hlasovat, všechny řádně navržené body (tedy buď to co má být odročeno, či návrhy od RP, RV nebo skupiny členů) zatím v pohodě vyplní sobotní čas. Tj. uplatnilo by se "Lze-li všechny navržené body zasedání rozvrhnout do pořadu zasedání, je sestaven pořad zasedání s těmito body."
Návrhy dosud nepodpořené lze tedy eventuálně zařadit na neděli (ale bylo by vhodnější aby získaly podporu anebo byly podány RP či RV).

Registruji tedy návrh na prodloužení doby pro navrhování do 17. 12., je někdo proti?
Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Kucera za příspěvky (celkem 2):
Vojtech.Pikal, Dalibor.Zahora
tel.: +420 778 702 711; (NEPIŠTE MI NA FACEBOOKU, TÉMĚŘ TAM NECHODÍM)
Jak jednoduchý by byl svět, kdybychom četli a dělali věci hned správně. :) -- Lucie Spáčilová

Uživatelský avatar
Ivan.Muzik
Člen KS Vysočina
Příspěvky: 142
Registrován: 28 říj 2017, 19:37
Profese: ekonom
Bydliště: Třebíč
Dal poděkování: 147 poděkování
Dostal poděkování: 238 poděkování

Re: CF 22/2018 Sestavení pořadu zasedání 19.-20. 1.

Příspěvek od Ivan.Muzik » 12 pro 2018, 18:25

Navrhuji doplnit do programu:
Info – krátké prezentace z odborů; stávající/nové struktury, funkcionality (viz příspěvek Martina k Piroproplácení), poskytované služby, kontakty – na koho se s čím obracet,
Info ze sněmovny; krátké raporty poslanců ve struktuře: oblast odpovědnosti, zastávané pozice (členství/předsednictví ve výborech), co se podařilo, na čem se pracuje, co se chystá – ale asi jen těch, kteří jsou někde aktivní a tudíž mají co sdělit, aby to nebylo nudné a nadlouho, respektive aby to bylo věcné, akční (i jako prezentace Pirátů směrem k veřejnosti – via media),
skladbu a rozvržení/harmonogram workshopů na druhý den; optimálně by nabídka WS měla být již součástí přihlašovacího formuláře tak, aby se podchytil zájem o jednotlivá témata a rámcově naplánovala kapacita salónků a rozvržení témat s minimem přesahů. Gros asi budou tvořit komunální témata (viz třeba příspěvek Evy), takže naši zastupitelé by mohli navrhovat, co chtějí/potřebují sdílet.

A ještě bych přidal brainstormingové setkání na téma: 'proč nám rostou preference, ale neroste naše pirátské hejno' (aspoň teda u nás ne).
Tito uživatelé poděkovali autorovi Ivan.Muzik za příspěvek:
Libor.Adamek

Uživatelský avatar
Jana.Kolarikova
Vedoucí personálního odboru
Příspěvky: 852
Registrován: 03 srp 2012, 13:52
Profese: vedoucí PO
Dal poděkování: 804 poděkování
Dostal poděkování: 971 poděkování

Re: CF 22/2018 Sestavení pořadu zasedání 19.-20. 1.

Příspěvek od Jana.Kolarikova » 13 pro 2018, 20:27

V rámci workshopů navrhuji setkání skupin KET + resortních týmů, aby došlo k propojení a diskuzi nad důležitými tématy.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jana.Kolarikova za příspěvky (celkem 7):
Jiri.Snizek, Jan.Korbel, Michaela.Vodova, Josef.Spak, Jan.Licka, Daniela.Bila, Dan.Lestina
Jana Koláříková - vedoucí personálního odboru
https://www.facebook.com/JaninkaToofree
jana.kolarikova@pirati.cz
770113643
Don´t live your life impressing others, live your life impressing yourself!

Zamčeno

Zpět na „Celostátní fórum“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host