Jako vyzýval jsem v rozpravě kandidáty do RV, ale žádný nereagoval, zdá se.
Litují svých hlasů pro takovou línou bandu
Až doběhnou volby očekávám, že to některé zaujme více.
Měl bych konkrétní otázky:
1) Proč je skupina členů stanovena tak složitě? (dvojnásobek odmocniny přítomných)
2) Marně hledám, kde jsou "předepsané důvody svolání", mohlo by se to odkázat nebo doplnit poznámkou. [§ 14 Zahájení jednání a jiné]
3) § 13 Ukončení jednání - Mělo by se ukončovat, když jsou všechna jednání "projednána nebo rozhodnuta" - může se stát, že je věc předjednávána na internetu a pak rozhodnuta na zasedání a naopak, tak aby se to nekomplikovalo. (Otázkou je, jestli je to žádaná vlastnost či nikoliv. Zase co když běží paralelně jednání a referendum, tak aby se to neukončilo po referendu, tak nevím.)
4) Celkově by si to zasloužilo řádnou wifilinkaci, ale to bych nechal na dobrovolnících.
5) Pochopil jsem hlasování správně, že kdo se během doby hlasování stane členem a AO ho stihne zapsat do seznamu členů, může hlasovat? Je cílem aby AO(/systém) v tomto pracovalo rychle a okamžitě? Nejsem proti, ale řekl bych že v tomto dost chybí zázemí. (Taky je tu nebezpečí libovůle AO v zařazování, ale to je jiná otázka.)
6) V hlasování my chybí "povinná možnost 'zdržení se' "? (§ 11 Hlasování)
7) (§ 16 Rozhodující hlasování) "Pokud celostátní fórum v rozhodujícím hlasování vybere žádnou možnost, je projednávání návrhů ukončeno bez schválení usnesení." - češtin?
8) (§ 18 d) nestálo by za to jasněji stanovit, kdy se svolává jednání k primárkám, např. odvoláním na jiný předpis/termín?
9) (§ 19) Nestálo by za to tam, kde o volbu požádal orgán či skupina členů, že by si úvodní slovo udělal orgán.
10) (§ 20) Opravdu chceme kandidatury do KK/RK podmínit nominací skupinou členů/krajem? (nejsem proti, spíš jestli s touhle změnou všichni souhlasí)
+ co když se založí komise, znamená to defacto nutnost připojit návrh úpravy JdŘ? (spíše antibyrokratický dotaz)
11) (§ 23a) - proč a? nezdá se mi, že by to bylo nějak podřízeno Náhradnictví. + Asi bych ocenil poznámku, že členové orgánu voleného z části celostátním fórem, kteří nejsou volení celostátním fórem si počítají volební období od svého zvolení. (Pro jasnost výkladu)
12) (§ 28(1b)) - je v tomto "garant" "vedoucím odboru"? (Protože jinde v předpise je jmenován samostatně).
13) (§ 29a) (opět nevidím důvod pro a) + (2) chápu to dobře, že co se nepředjedná na internetu a neodročí na zasedání, nesmí být projednáno na zasedání? + Je rozumné sestavení pořadu v případě neschopnosti CF předávat "neakčnímu" RV?
14) Jaký je vztah omezení možnosti hlasovat na zasedání o neoznámeném dle § 35(2) a § 37(1)?
Ale celkově je to super věc.