Anketa pro předvolební kalkulačku pro Prahu
Moderátoři: Koordinatori, PKS Praha
- Martin.Duska
- Člen KS Praha
- Příspěvky: 151
- Registrován: 27 zář 2014, 00:05
- Profese: Politolog
- Bydliště: Praha 11
- Dal poděkování: 393 poděkování
- Dostal poděkování: 384 poděkování
Re: Anketa pro předvolební kalkulačku pro Prahu
Kaplického knihovna nijak historické panorama Prahy nenarušovala, většina budovy byla zakryta zelení. Ta stavba byla projektována přímo pro konkrétní místo, nelze ji "přešoupnout" jinam, Jan Kaplický toto neustále připomínal. https://goo.gl/images/V1ympc
https://goo.gl/images/a1mDvs
https://goo.gl/images/a1mDvs
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Duska za příspěvky (celkem 2):
- Lenka.Kozlova, Jan.Hora
„Každé skutečné dobrodružství vzniká nárazem fantazie na skutečnost.“ Karel Čapek
-
- Uživatel fóra – není člen Pirátů
- Příspěvky: 7
- Registrován: 30 led 2018, 19:20
- Profese: povstalec
- Dal poděkování: 1 poděkování
Re: Anketa pro předvolební kalkulačku pro Prahu
prosím ! P O Z O R ! neblamujte se, případ národníKnihovna jeŠPATNě od z a č á t k u ! v celém rozsahu ...&byl uzavřen Rozsudkem : Kaplický porušil soutěž. podmínky, tedy NeLZe! tzn Porota Nekompetentní https://zpravy.idnes.cz/narodni-knihovn ... domaci_jav
...(projekt jsem prostudoval je špatný-na delší výklad a respekt ke kvalifikovanosti - iKoNy vs. kvalita) pro Společnost toByla .RozCvička z . p o p u l i s m u
promiňte, neumím tohle prostředí ....nevím, podaří-li se mi zahlasovat-nejsem straník ...? (o:
V e l k á N á k u p n í /komerčníBusiness Centra apod zpomalit a u r č i t ě NE,prosím ve Vnitřním městě!!zatěžují auty a škodíŽivéSkladbě města,
Pestrosti činorodémuRuchu ...(palladium,florentinum,internacionalBusinessCentrum...Harfa atd ...užTo je Příliš..! )
z ú ž e n í pruhů
a bych sDovolením ...nejsemDopravní inženýr, věřím projektování (o: aCelkem bych věřil januGehlovi, že doprava umí být FLeXiBiLní ...lze řidiče přimět, aby jezdili jinudy,jinak ...
p r i v a t i z a c i fondu Zastavit
MHD z d a r m a Ano progresivní
...(projekt jsem prostudoval je špatný-na delší výklad a respekt ke kvalifikovanosti - iKoNy vs. kvalita) pro Společnost toByla .RozCvička z . p o p u l i s m u
promiňte, neumím tohle prostředí ....nevím, podaří-li se mi zahlasovat-nejsem straník ...? (o:
V e l k á N á k u p n í /komerčníBusiness Centra apod zpomalit a u r č i t ě NE,prosím ve Vnitřním městě!!zatěžují auty a škodíŽivéSkladbě města,
Pestrosti činorodémuRuchu ...(palladium,florentinum,internacionalBusinessCentrum...Harfa atd ...užTo je Příliš..! )
z ú ž e n í pruhů
a bych sDovolením ...nejsemDopravní inženýr, věřím projektování (o: aCelkem bych věřil januGehlovi, že doprava umí být FLeXiBiLní ...lze řidiče přimět, aby jezdili jinudy,jinak ...
p r i v a t i z a c i fondu Zastavit
MHD z d a r m a Ano progresivní
-
- Člen KS Praha
- Příspěvky: 45
- Registrován: 25 led 2014, 16:54
- Profese: programator
- Dal poděkování: 359 poděkování
- Dostal poděkování: 73 poděkování
Re: Anketa pro předvolební kalkulačku pro Prahu
Nejsem urbanista, ale nemyslim si, ze nakupni centra jsou zakladem pro tvorbu lokalnich center. Ja se rozhodne nebudu stehovat nekam, protoze bych to mel blizko do obchodniho centra, ale vsude jinde bych to mel daleko... Jeste jsem to rozvedl v odpovedi nize...Jakub.Michalek píše: ↑27 srp 2018, 16:22Ahoj, a priori zakazovat vznik nových obchodních center mi přijde nevhodné. Myslím, že všichni jezdíme do obchodních center nakupovat a když jich bude víc, tak budou levnější. Když budou více na okraji města, tak bude méně lidí jezdit do centra, což je přesně to, co chceme, takže se díky kvalitním obchodním centrům utvoří lokální centra, jako kdysi prokoukl Smíchov, což je přesně vize pro řešení přeplněného centra Prahy, tedy decentralizace na lokální centra. Věta "obecně nechceme měnit územní plán a přinášet tak i do těch lokalit nové dopravní problémy" je sama o sobě nesmyslná, protože územní plán se právě teď bude schvalovat a okraj města je jeho částí, která dopravními problémy trpí naprosto nejméně a oproti centru zanedbatelně. Navíc když se každý rok do Prahy nastěhuje 10 000 nových lidí, tak ti taky musí někam chodit nakupovat, aby se nákupy nezdražovali všem. Paušálně zakazovat nová obchodní centra je populismus asi jako nulová tolerance heren, úplně by podle mého názoru stačilo, kdyby je město přestalo skrytě dotovat např. výstavbou přívodních silnic u TESCO u Vestecké spojky a kdyby vznik nových center byl soustředěn do vhodných oblastí a vyvážen příspěvkem developera na rozvoj lokality.
Naposledy upravil(a) Ondrej.Moravcik dne 27 srp 2018, 22:39, celkem upraveno 1 x.
-
- Člen KS Praha
- Příspěvky: 45
- Registrován: 25 led 2014, 16:54
- Profese: programator
- Dal poděkování: 359 poděkování
- Dostal poděkování: 73 poděkování
Re: Anketa pro předvolební kalkulačku pro Prahu
Praha by měla oprášit plán Kaplického chobotnice a najít pro ni případně jiné využití.
K te chobotnici by se Piratska strana IMO vyjadrovat nemela. To proto, ze je to zbytecne polarizujici a IMO nepodstatne tema. Pokud si dobre vzpominam byla cca pulka lidi pro a pulka lidi proti stavbe v nejakem pruzkumu, co jsem zaznamenal... Prijde mi to jako se ptat, jestli je hezci cervena nebo modra barva. Na zaklade ankety, byt vyzniva pomerne jednoznacne, bych tam odpoved nedaval.
Praha by měla dále privatizovat svůj bytový fond.
Zalezi na tom, co Praha lidem v mestskych bytech slibila a jak by se na to lide divali, pokud by se Praha rozhodla, ze je privatizovat nebude. Ty byty budou ted asi z vetsiny obsazene, co by se stalo se soucasnymi obyvateli, kdyz by k privatizaci doslo a kdyz by k ni nedoslo - zvedne se pocet volnych bytu? - to je totiz duvod, proc chce mit mesto byty - IMO ne, ale prijde mi, ze spousta lidi ma v ankete jasno, nejaky zasadni dopad pro Prahu na dispozici s volnymi byty to mit nebude (ale mozna nastveme 50k lidi - ale je fakt otazka, kolik tam tech lidi si chce svuj byt odkoupit). Pokud by chteli soucasni obyvatele privatizovany byt vyuzit ke spekulacim - po privatizaci prodej za vyssi cenu, mozna by toto mohlo resit nejake predkupni pravo s nejak nastavenou cenou odvozenou od ceny, za kterou mesto byt prodalo. Jo a jeste jedna vec me napadla - asi by bylo dobre rict, ze je potreba situaci zanalyzovat a zeptat se soucasnych obyvatel bytu, jak situaci vidi oni sami - bavit se s nimi - jestli privatizaci chteji a pokud by nebyla, jak by to vnimali ap. Aby to nebylo rozhodnuti od stolu typu "o nas bez nas".
V Praze by měla vyrůstat další velká obchodní centra.
Myslim, ze prioritu by meli mit jine projekty obcanske vybavenosti mesta. Pokud povolit stavbu neceho takoveho, melo by se pozadovat, aby nejakou vetsi cast obcanske/infrastrukturni vybavenosti obchodni centrum pokryvalo a nebylo pouze obchodnim centrem, ale aby tam byly i byty, kancelare, dilny, posta, ap... Idealne, aby neslo o stavbu na orne pude a pokud ano dat pozadavek na zelenou strechu, mozna i se stromy; stavet vic do vysky...
K te chobotnici by se Piratska strana IMO vyjadrovat nemela. To proto, ze je to zbytecne polarizujici a IMO nepodstatne tema. Pokud si dobre vzpominam byla cca pulka lidi pro a pulka lidi proti stavbe v nejakem pruzkumu, co jsem zaznamenal... Prijde mi to jako se ptat, jestli je hezci cervena nebo modra barva. Na zaklade ankety, byt vyzniva pomerne jednoznacne, bych tam odpoved nedaval.
Praha by měla dále privatizovat svůj bytový fond.
Zalezi na tom, co Praha lidem v mestskych bytech slibila a jak by se na to lide divali, pokud by se Praha rozhodla, ze je privatizovat nebude. Ty byty budou ted asi z vetsiny obsazene, co by se stalo se soucasnymi obyvateli, kdyz by k privatizaci doslo a kdyz by k ni nedoslo - zvedne se pocet volnych bytu? - to je totiz duvod, proc chce mit mesto byty - IMO ne, ale prijde mi, ze spousta lidi ma v ankete jasno, nejaky zasadni dopad pro Prahu na dispozici s volnymi byty to mit nebude (ale mozna nastveme 50k lidi - ale je fakt otazka, kolik tam tech lidi si chce svuj byt odkoupit). Pokud by chteli soucasni obyvatele privatizovany byt vyuzit ke spekulacim - po privatizaci prodej za vyssi cenu, mozna by toto mohlo resit nejake predkupni pravo s nejak nastavenou cenou odvozenou od ceny, za kterou mesto byt prodalo. Jo a jeste jedna vec me napadla - asi by bylo dobre rict, ze je potreba situaci zanalyzovat a zeptat se soucasnych obyvatel bytu, jak situaci vidi oni sami - bavit se s nimi - jestli privatizaci chteji a pokud by nebyla, jak by to vnimali ap. Aby to nebylo rozhodnuti od stolu typu "o nas bez nas".
V Praze by měla vyrůstat další velká obchodní centra.
Myslim, ze prioritu by meli mit jine projekty obcanske vybavenosti mesta. Pokud povolit stavbu neceho takoveho, melo by se pozadovat, aby nejakou vetsi cast obcanske/infrastrukturni vybavenosti obchodni centrum pokryvalo a nebylo pouze obchodnim centrem, ale aby tam byly i byty, kancelare, dilny, posta, ap... Idealne, aby neslo o stavbu na orne pude a pokud ano dat pozadavek na zelenou strechu, mozna i se stromy; stavet vic do vysky...
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Moravcik za příspěvek:
- mojmir.pukl
- Milos.Vlach
- Místní předsednictvo
- Příspěvky: 52
- Registrován: 05 čer 2014, 20:14
- Profese: webový specialista
- Bydliště: Praha 6
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 122 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Anketa pro předvolební kalkulačku pro Prahu
Ad metro na letiště: Je to řešení které dlouhodobě prosazuje ODS a dle mne nepatří zrovna k těm s nejvyšší efektivitiou na utracený milion. Viz. bájná Chalupoida - kdo nezná ať se seznámí http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Chalupoida. V tomto bodě stojím za Zdeňkem - letiště by mělo být obslouženo rekonstruovanou Buštěhradskou dráhou, v idálním případě by jezdil po stejných kolejích jak vlak tak metro. Myslím, že tím jak bylo hlasování narychlo se ho neúčastnilo mnoho lidí co by se zrovna k tomuto rádo vyjádřilo, včetně mne a pravděpodobně většiny MS P6.
- Lenka.Kozlova
- Poslanec Parlamentu ČR
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 11 čer 2012, 09:34
- Profese: vychovatelka
- Dal poděkování: 7748 poděkování
- Dostal poděkování: 2867 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Anketa pro předvolební kalkulačku pro Prahu
Knihovna už měla dávno stát, Kaplický nedodržel podmínku, zapovídající podzemní prostory, pokud si dobře pamatuji, ale to je sporné, protože na Letné snad záplavy nehrozí. Vzhledem k tomu, v jak zoufalé tísni, která se stále prohlubuje, se Národní knihovna ocitla opakuji, na Letné už měla dávno stát Kaplického stavba. Všichni dobře víme, kdo byl iniciátorem zmaru. VK, který nikdy nechtěl připustit cokoliv, co by nebylo konzervativní, jako on sám.
Pan Pukl mě bude proklínat, ale Praha se nesmí stát zatuchlým skanzenem bez života. Takže praktické i estetické důvody pro prosazení stavby jsou a jak psal Martin výše, chobotnice by měla být na místě, pro které jí Kaplický projektoval.
Jestli vám záleží na názoru odborníka, který donedávna v NK pracoval, můžu se pokusit dodat.
Pan Pukl mě bude proklínat, ale Praha se nesmí stát zatuchlým skanzenem bez života. Takže praktické i estetické důvody pro prosazení stavby jsou a jak psal Martin výše, chobotnice by měla být na místě, pro které jí Kaplický projektoval.
Jestli vám záleží na názoru odborníka, který donedávna v NK pracoval, můžu se pokusit dodat.
-
- Člen KS Středočeský kraj
- Příspěvky: 13
- Registrován: 01 zář 2017, 19:21
- Profese: Vědecký pracovník
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Anketa pro předvolební kalkulačku pro Prahu
Jako Středočech nemám v této anketě hlasovací právo, ale dovolím si pár poznámek, protože se v Praze pohybuji dnes a denně:
Doprava na Letiště - za vhodnější variantu považuju vlak, jednak proto, že na tomto úseku železnice je pravděpodobně snazší a levnější zajistit dopravu i v noci, byť s intervalem například půl hodiny, než v metru - to by muselo být v provozu celé, jinak by to nemělo logiku. Druhým důvodem je, že výstavba vlaku na letiště může pomoci i následující rekonstrukci dráhy i do Kladna, a co si budeme povídat, tento region kvalitní kolejové spojení do Prahy potřebuje. Podívám-li se na velká města v Evropě, tak železnice na letiště vede ve Vídni, v Berlíně (Schönefeld), ve Frankfurtu, ve Varšavě, v Hamburku, v Stockholmu, v Helsinkách, v Kodani (tam vede i metro)...
MHD zdarma - toho nejsem příznivcem. Buď se na MHD převedou peníze odjinud (a tam budou chybět) nebo to povede ke snížení kvality pražské MHD, protože na ni Praha nebude mít. A takovéto snížení kvality půjde ze strany města velmi dobře obhájit argumentem "Co ještě chcete, když to máte zadarmo, nenažranci?"
Kaplického knihovna - nutno uznat, že tenhle boj vyhráli Klausové. Dneska projekt považuju za mrtvý a nemyslím si, že bychom ho měli oživovat. Raději vypsat novou architektonickou soutěž, až bude dohoda, kde knihovna má stát. Rozhodně jsem proti nápadu tento návrh přesouvat do jiné lokality a dávat mu jinou funkci, to je proti smyslu architektonického navrhování jako takového, a jedná se o degradaci celého díla. Blob byl navržen na Letnou a tam měl taky stát! Dílo světoznámého architekta není katalogový domek, kde si koupíte pozemek a projekt s názvem RD Vlasta, který zrealizujete na klíč na koupeném pozemku...
Další obchodní centra - NE. Množství velkých shopping mallů je podle mého v současnosti dostatečné, a zastavovat si travnaté plochy dalšími jde poněkud proti programu ochrany krajiny boji proti suchu... Vhodnější je integrovat obchodní funkci do současné zástavby, což se mimochodem děje. Když už jdu o víkendu na nákupy, radši je strávím například na Letné než v hangáru na okraji Prahy.
Doprava na Letiště - za vhodnější variantu považuju vlak, jednak proto, že na tomto úseku železnice je pravděpodobně snazší a levnější zajistit dopravu i v noci, byť s intervalem například půl hodiny, než v metru - to by muselo být v provozu celé, jinak by to nemělo logiku. Druhým důvodem je, že výstavba vlaku na letiště může pomoci i následující rekonstrukci dráhy i do Kladna, a co si budeme povídat, tento region kvalitní kolejové spojení do Prahy potřebuje. Podívám-li se na velká města v Evropě, tak železnice na letiště vede ve Vídni, v Berlíně (Schönefeld), ve Frankfurtu, ve Varšavě, v Hamburku, v Stockholmu, v Helsinkách, v Kodani (tam vede i metro)...
MHD zdarma - toho nejsem příznivcem. Buď se na MHD převedou peníze odjinud (a tam budou chybět) nebo to povede ke snížení kvality pražské MHD, protože na ni Praha nebude mít. A takovéto snížení kvality půjde ze strany města velmi dobře obhájit argumentem "Co ještě chcete, když to máte zadarmo, nenažranci?"
Kaplického knihovna - nutno uznat, že tenhle boj vyhráli Klausové. Dneska projekt považuju za mrtvý a nemyslím si, že bychom ho měli oživovat. Raději vypsat novou architektonickou soutěž, až bude dohoda, kde knihovna má stát. Rozhodně jsem proti nápadu tento návrh přesouvat do jiné lokality a dávat mu jinou funkci, to je proti smyslu architektonického navrhování jako takového, a jedná se o degradaci celého díla. Blob byl navržen na Letnou a tam měl taky stát! Dílo světoznámého architekta není katalogový domek, kde si koupíte pozemek a projekt s názvem RD Vlasta, který zrealizujete na klíč na koupeném pozemku...
Další obchodní centra - NE. Množství velkých shopping mallů je podle mého v současnosti dostatečné, a zastavovat si travnaté plochy dalšími jde poněkud proti programu ochrany krajiny boji proti suchu... Vhodnější je integrovat obchodní funkci do současné zástavby, což se mimochodem děje. Když už jdu o víkendu na nákupy, radši je strávím například na Letné než v hangáru na okraji Prahy.

- Tito uživatelé poděkovali autorovi Ondrej.Horak za příspěvek:
- Lenka.Kozlova
- Martin.Stanek
- Místní předsednictvo
- Příspěvky: 170
- Registrován: 07 bře 2018, 11:05
- Profese: geolog
- Dal poděkování: 608 poděkování
- Dostal poděkování: 235 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Anketa pro předvolební kalkulačku pro Prahu
Za mě jen jeden nejdůležitější příspěvek:
MHD by měla být zdarma, protože to je nejlepší realizovatelný podnět pro všechny cestující v Praze, aby využili MHD - myšleno zejména v protikladu k osobnímu autu. Nejde jen o nulový náklad na cestování, jde i o zbavení se starosti s lístkem / lítačkou, znamená to prostě vědomí bezstarostné možnosti kdykoliv nastoupit do libovloného prostředku MHD bez všeho dalšího. Z toho dále vyplývá protiargument co do nákladnosti MHD zdarma pro Prahu: ušetřily by se veškeré náklady na správu lístků / lítaček a revizorů. Také bych už nemusel být svědkem mě trapných situací, kdy cizinci (i mimopražští Češi) tápou a zoufají při nákupu papírových lístků.
Všimnul jsem si úmyslu MHD zdarma řešit v příštím období. Budu to pečlivě sledovat a podporovat
MHD by měla být zdarma, protože to je nejlepší realizovatelný podnět pro všechny cestující v Praze, aby využili MHD - myšleno zejména v protikladu k osobnímu autu. Nejde jen o nulový náklad na cestování, jde i o zbavení se starosti s lístkem / lítačkou, znamená to prostě vědomí bezstarostné možnosti kdykoliv nastoupit do libovloného prostředku MHD bez všeho dalšího. Z toho dále vyplývá protiargument co do nákladnosti MHD zdarma pro Prahu: ušetřily by se veškeré náklady na správu lístků / lítaček a revizorů. Také bych už nemusel být svědkem mě trapných situací, kdy cizinci (i mimopražští Češi) tápou a zoufají při nákupu papírových lístků.
Všimnul jsem si úmyslu MHD zdarma řešit v příštím období. Budu to pečlivě sledovat a podporovat

- Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Stanek za příspěvky (celkem 3):
- Lenka.Kozlova, Petr.Vileta, Jan.Skala
předseda MS Praha 8, zastupitel a člen Komise pro kulturu a volný čas Rady MČ Praha 8
martin.stanek@pirati.cz, 775058555
martin.stanek@pirati.cz, 775058555
-
- Uživatel fóra – není člen Pirátů
- Příspěvky: 7
- Registrován: 30 led 2018, 19:20
- Profese: povstalec
- Dal poděkování: 1 poděkování
Re: Anketa pro předvolební kalkulačku pro Prahu
jenom,Prosím ... drobně jsem předesílal KVaLiFiKoVaNý NáZoR, potřebu respektuLenka.Kozlova píše: ↑30 srp 2018, 00:56Knihovna už měla dávno stát, Kaplický nedodržel podmínku, zapovídající podzemní prostory, pokud si dobře pamatuji, ale to je sporné, protože na Letné snad záplavy nehrozí. Vzhledem k tomu, v jak zoufalé tísni, která se stále prohlubuje, se Národní knihovna ocitla opakuji, na Letné už měla dávno stát Kaplického stavba. Všichni dobře víme, kdo byl iniciátorem zmaru. VK, který nikdy nechtěl připustit cokoliv, co by nebylo konzervativní, jako on sám.
Pan Pukl mě bude proklínat, ale Praha se nesmí stát zatuchlým skanzenem bez života. Takže praktické i estetické důvody pro prosazení stavby jsou a jak psal Martin výše, chobotnice by měla být na místě, pro které jí Kaplický projektoval.
Jestli vám záleží na názoru odborníka, který donedávna v NK pracoval, můžu se pokusit dodat.
s tím, že CHOBOTNiCE byla rozcvičkou z p o p u l i s m u
pan ježek tehdŘeditel NKP iniciátor soutěže tak "trošku" předpokládal v KLementinu kongresovéCentrum s podzemními garážemi !?
prof kotalík prof Přikryl na škole architekturyAVU provedený průzkum RenovaceKlementina=zachovTradice&UniversitŽivota podali tehd ministrovi Jehličkovi
.......k SoudobéArchitektuře
proč např místo DRNU, HiLTONU, Florentina, CentraLBusinessDistrictu, KvětinovéhoDomu, HB Reavisu ( https://hbreavis.com/cz/projekty/vinohradska/ ) atd
není či nebude(?) k v a l i t n í špičková ARCHiTEKTURA ? rozrůstá se skanzen p o k l e s l o s t i/divelopersko/ ! !
pro srovnání architektonicky,technologicky vyspělá a komfortní knihovna : https://www.archdaily.com/438400/free-u ... r-partners
kulturní instituce v parku s opulentním veřejným prostorem : https://www.archdaily.com/66619/m-h-de- ... -de-meuron
dtto : https://arcspace.com/feature/de-young-museum/
a k případu i souhrně : https://www.facebook.com/groups/1612700 ... 962429699/
. . . . . . . . . věřím,že se příklady budou Vám i paníKozlové líbit.... (o:
stálo by za to uvědomit si jak noblesní ve Všech Směrech je MěSTSKá Knihovna
aktuální podněty k veřejným budovám ...extenzeMuzea HLMPrahy-Florenc ...železničníOdděleníNTM-Bulhar aktuální
pokračuji v k a m p a n i za KuLTuRu Kultivovanou Společnost,prostředí MeToDiKu
děkuji a těším se na Vaše p o c h o p e n í ... (o:
srdeč moj pu
- klivan
- Příznivec Pirátů – Ústecký kraj
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 29 zář 2017, 21:17
- Profese: lékař
- Bydliště: Litoměřice
- Dal poděkování: 437 poděkování
- Dostal poděkování: 563 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Anketa pro předvolební kalkulačku pro Prahu
Co potřebuje Praha:
1) Okruh , který umožnil Prahu objet a odvedl z ulic tranzitní dopravu.
2) Chytře řízené křižovatky, aby bylo co nejméně kolon.
3) P+R, záchytná parkoviště pro dojíždějící
4) spolehlivá hromadná doprava, včetně zapojení vlaků a lodí.
5) Lepší a BEZPEČNĚJŠÍ podmínky pro cyklisty,
6) Rychlejší výstavba nových bytů a opravy těch starých
7) Cenově dostupně nájemné bydlení
8) Srozumitelná, ale přísná pravidla pro Airbnb,
9) Stromy a zeleň - s přihlédnutím na odolné "městské" druhy stromů
10) Více míst ve školkách, alternativní-dětské skupiny, kluby apod.
11) Kvalitní školy, dobře placené učitele
12) Turisty dostat i na jiná místa, než je Karlův most.
Zdroj. Hana Čápová / Ivana Svobodová , Respekt 1/10 str.17
1) Okruh , který umožnil Prahu objet a odvedl z ulic tranzitní dopravu.
2) Chytře řízené křižovatky, aby bylo co nejméně kolon.
3) P+R, záchytná parkoviště pro dojíždějící
4) spolehlivá hromadná doprava, včetně zapojení vlaků a lodí.
5) Lepší a BEZPEČNĚJŠÍ podmínky pro cyklisty,
6) Rychlejší výstavba nových bytů a opravy těch starých
7) Cenově dostupně nájemné bydlení
8) Srozumitelná, ale přísná pravidla pro Airbnb,
9) Stromy a zeleň - s přihlédnutím na odolné "městské" druhy stromů
10) Více míst ve školkách, alternativní-dětské skupiny, kluby apod.
11) Kvalitní školy, dobře placené učitele
12) Turisty dostat i na jiná místa, než je Karlův most.
Zdroj. Hana Čápová / Ivana Svobodová , Respekt 1/10 str.17
„Náš problém není v tom, že toho víme málo. Náš problém je, že mnoho z toho, co víme, není pravda.”
Will Rogers
Will Rogers
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti