Chybne zauctovani dokladu

Finanční odbor plánuje finance strany, spravuje transparentní účet a vede transparentní účetnictví.
Pravidla fóra
  • Sem vkládejte finančnímu odboru dotazy, oznámení a připomínky k jeho činnosti. Na každý podnět založte nové téma.
  • Na dotazy a podněty odpovídá vedoucí co nejdříve. Svá podání pište pokud možno dostatečně určitě.
  • Můžete používat i odkazy do jiných fór, pokud nejsou uzavřená.
  • V podatelně je možné v nutné míře i diskutovat, ale pokud předpokládáte delší diskusi, použijte raději fórum FO.
  • Moderování podatelny provádí výhradně vedoucí FO, nebo jím pověřený spolupracovník FO.
  • Po vyřešení se téma zamyká.
Další informace můžete nalézt na následujících místech:
Uživatelský avatar
Petr.Vileta
Člen KS Plzeňský kraj
Příspěvky: 34638
Registrován: 22 črc 2009, 18:12
Profese: Celkem Spokojený Důchodce
Bydliště: Plzeň 2
Dal poděkování: 31593 poděkování
Dostal poděkování: 25701 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybne zauctovani dokladu

Příspěvek od Petr.Vileta »

Lukas.Novy píše:Z jakyho duvodu resite rozpocet v ucetnictvi? Dodrzovani rozpoctu se preci dela pres wiki.

EDIT:

A kdyz uz, proc na to nepouzijete ucty rezervy? S registraci rozpoctove polozky bys vytvoril novej analytickej ucet v tride 45 a zustatky ke konci ucetniho obdobi bys bud prevedl zpet do nakladu (organy) nebo nechal prevest do novyho roku (oblastni sdruzeni).
U rozpočtu nejde jen o jeho navržení a schválení, ale také o zobrazení jeho plnění. Snažil jsem se to udělat alespoň tím, že se zapisovaly příjmy (dary, příspěvky atd.) a ve výdajových položkách se sčítaly žádosti alespoň pro jednotlivé položky. Víc s tím bohužel naše wiki udělat neumí, takže sečíst celou kapitolu, nebo dokonce celkové příjmy a výdaje jednoho odboru nebo kraje, to je z říše snů. A protože se ruční opisování příjmů ukázalo jako pracné a nespolehlivé (na wiki tak, v účetnictví jinak) a automat nikdo nenapsal, a Flexibee vypadá, že by to nějak zvládlo, je nutné nějak provázat účetnictví na rozpočet. Podle nové účetní firmy by to mělo jít přes modul zakázek. Pak půjde zobrazit sestava, kde budou skupiny zakázek (rozp. položky) sečteny (do kapitol) a porovnány "zakázky" příjmové a výdajové. Nejsem účetní, ale třída 45 mi nepřipadá zrovna nejvhodnější :?
http://knihovna.oseminare.cz/index.php/ ... C3%A1vazky

Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista

Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.

(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)

Uživatelský avatar
Lukas.Novy
Příznivec Pirátů – Jihomoravský kraj
Příspěvky: 21719
Registrován: 02 črc 2009, 22:45
Profese: auditor počítačové bezpečnosti
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 5231 poděkování
Dostal poděkování: 12560 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybne zauctovani dokladu

Příspěvek od Lukas.Novy »

Ucetnictvi je na hube, takze to nemuzu overit, ale tusim, ze zadna hiearchie zakazek tam definovana neni, takze soucty nehrozi. Krom toho, na sledovani plneni rozpoctu rozhodne nepotrebujes delat zadne soucty. Porovnani prijmovych zakazek s vydajovymi (ale spis si myslel vynosovym a nakladovymi) nedava smysl, to musis sledovat pres ucty.

Jedna se o tridu 44 - rezervy, kdybys rozumel ucetnictvi, tenhle preklep bys poznal hned.

Demokracie je diskuse.
| ‒ | – | — | ― | … | „ | “ | ‚ | ‘ | » | « | ½ | ¼ | ¾ | × | ‰ | ® | © | ™ | Tel: 777-5-KRTEK

Odpovědět

Zpět na „Podatelna finančního odboru“