Upgrade Redmine - příprava poptávkového řízení

Technický odbor působí v oblasti správy, údržby a vývoje technických systémů strany a jejích technických zařízení a poskytuje servis ostatním orgánům strany.

Moderátor: Odbor - technicky

Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin.Rejman
Vedoucí technického odboru
Příspěvky: 309
Registrován: 29 říj 2013, 15:08
Profese: živnostník IT, fyzik
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Dal poděkování: 197 poděkování
Dostal poděkování: 573 poděkování

Upgrade Redmine - příprava poptávkového řízení

Příspěvek od Martin.Rejman » 02 črc 2018, 22:53

Ahoj,

v rámci řešení potřeb poslaneckého klubu bychom rádi oslovili dostupné dodavatele programů pro řízení projektů. Budu ještě dělat rešerši, ale zatím máme následující možnosti: Znáte, nebo doporučili byste ještě nějaká další zajímavá řešení ? Jelikož již Redmine používáme, nabízí se možnost pokračovat v tom, a získat komerční rozšíření a kvalitní user-interface od české firmy, které rovněž podporuje opensource.

Hlavní důvod, který nyní hodně uživatelů uvádí jako potíž při práci s Redmine, je jeho nepřehlednost a komplikovanost. Chtěli bychom proto zpřístupnit evidenci úkolů a plánování projektů co nejširšímu publiku uživatelů, t již členů, nebo jen veřejnosti.

Plánovaný postup nasazení:
  • nejprve poslanecký klub, následně případně zastupitelstva, podatelny a sdružení
  • v přechodovém období je třeba oddělit projekty tak, aby nedocházelo k souběžnému evidování ve staré i nové verzi

Požadavky a potřeby jsou následující:


Program a jeho plnění - 20 priorit
Potřebujeme evidenci 20 programových priorit, jak je nyní na https://redmine.pirati.cz/projects/snem ... uery_id=75 - je třeba nadefinovat workflow nejtypičtějších velkých úkolů
Evidence Medializovaných parlamentních výsledků (MPV)

Dashboardy - základní požadované přehledy
Poslanec - viz např. přehled agendy - přehled řešených tisků, úkolů z Redmine
Asistent poslance - řešené úkoly, přehled hodin (nepovinné)
Plánování klubu - Gaant poslanců dle priorit
Tabulka restů - klubové úkoly po termínu
Resortní tým - tisky a iniciativy přiřazené týmu
Legislativec - návrhy na kontrole u legislativce
Mediální odbor (MO) - Medializované parlamentní výsledky (MPV)
Vedoucí pracovník - hodiny výkaz práce - MO a realizačního teamu
Program schůze + seznam tisků - správce životního cyklu schůze

Agilní úkoly - krátkodobé plánování, úkolování asistentů
Společné plánování práce klubu v šestitýdenním cyklu sněmovny - plánovací jednání, viz RFC 26, dále plánování a vyhodnocení práce za předchozích 6 týdnů
Úkolování asistentů - definování doporučené praxe

CRM - evidence kontaktů
kontaktem se myslí zajímavý politický kontakt, expert, buď placený nebo dobrovolný
umožní sledování minulých aktivit s daným kontaktem
má soukromou část pouze pro daného uživatele, další omezitelné na skupinu
potenciálně využitelné pro evidence schůzek a kontaktů (včetně lobbistů)

Sněmovní tisky
Tisk lze přiřadit poslanci a prochází stavy, viz. dnešní tabulka tisků
Příprava sněmovních tisků - draft RFC zde; specificky příprava zákona RFC 13 - podle toho lze definovat pracovní postupy (workflows)
Automatický import tisku do systému
Avízování (jako přidělený řešitel k úkolů, případně přidání dalších sledujících k úkolu)

Střednědobé úkoly
plánování pomocí mind-map umožní snadné zadávání
využití: příprava mediálního plánu, příprava (volebních/dalších) kampaní
Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Rejman za příspěvky (celkem 2):
Vit.Jurasek, Jakub.Michalek

Odpovědět

Zpět na „Technický odbor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host