Ahoj, předsednictvo nám dalo mandát realizovat některé úkoly, viz níže:
Píšu svoje nápady k jednotlivým tématům1/ Připravte návrh, podle něhož budou vyvedeny z internetového fóra agendy, které s diskusí nesouvisí a je vhodnější je řešit na jiných systémech (podatelny apod.), vyřešte problém zaostření pozornosti hejna na internetovém fóru a jiných systémech tak, aby byla odpovídajícím způsobem pozornost soustředěna na věci, které jsou pro stranu důležité (tj. např. klíčové kampaně, aktuálně naléhavé úkoly) a pozornost se neutápěla v administrativě a detailech.
2/ Po vyvedení nadbytečných agend zploštěte strukturu internetového fóra a nastavte pravidla a viditelnost fóra tak, aby fórum škálovalo, tj. zůstalo použitelné a pozornost uživatelů zaostřená i při zvyšujícím se počtu diskutérů s cílem pěstovat kvalitní, věcnou a užitečnou diskusi.
3/ Obnovte pravidelný zpravodaj o aktivitách strany a věcí, u kterých naléhavě potřebujeme pomoc (nejen hlasování!).
4/ Bude zkontrolováno používání e-mailů ze strany uživatelů.
5/ Bude připravena informační koncepce, představa o toku a výměně informací v rámci Pirátské strany (informování členstva, spisová služba, diskuse, uzavřená fóra, e-mail, sdílení dokumentů, soukromé zprávy a formální doručování, zdrojové kódy, schválená rozhodnutí, tvorba a připomínkování dokumentů, rychlá spolupráce, používání sociálních sítí apod.). Připravený a připomínkovaný návrh realizujte.
Spolupráce: administrativní odbor, personální odbor, strategický tým
Tým: Martin Kučera (vedoucí týmu), Jakub Michálek, Ondřej Profant, Vojta Pikal, František Navrkal, Lukáš Nový (?)
Výstup: realizace úprav internetového fóra
Termín: 1. 8. 2016
1/ + 2/ K tomu je třeba se sejít. Jeden ze způsobů, který mi přijde celkem zajímavý, je možnost udělat na každou měsíční kampaň jeden banner. Problém je, že teď ty měsíční kampaně ani nemáme. Myslím, že do října by stačilo udělat banner na krajské volby, aby všichni věděli, že to je absolutní priorita strany a měli jednoduchý způsob, jak se ve svém kraji zapojit. Tenhle banner by se pak dal dát na všechny systémy. Prosím Vojtu, aby sem hodil konkrétní návrh termínu, kdybychom se sešli nad internetovým fórem a probrali potřebné změny. Svoje nápady jsem už shrnul zde:
pracovni-prostor-pro-clenske-iniciativy ... 41-80.html
v podstatě základní myšlenka - kterou samozřejmě můžeme kriticky zhodnotit - je: nastavit plochou strukturu na principu sítě, kdy fórum bude v zásadě rozděleno na větší množství menších specializovaných týmů, do kterých se člověk bude moci přidávat (po schválení vedoucím týmu) a jednotlivé části fóra se mu budou postupně odkrývat. Jak to technicky udělat (aby byly zároveň věci odkazovatelné) je k přemýšlení. K přemýšlení je i archivace/zveřejňování. Podstatné je, aby v týmu byl takový počet lidí, že můžou týmově fungovat, navzájem se znají a jsou schopni a ochotni cílům týmu konstruktivně přispět a zároveň tam nebyli všichni, aby nedocházelo k odklánění pozornosti k blbostem, rozmělnění témat a zahlcení fóra. V takovém týmu by mělo být aspoň 3, nejvýše 10 aktivních lidí. Dobře ve své době fungovalo pracovní vlákno mediálního odboru.
3/ Bude vyhlášeno výběrové řízení na celostátního koordinátora dobrovolníků, toto by mělo náležet k jeho zodpovědnosti https://redmine.pirati.cz/issues/3389
4/ lze spojit s testováním newsletteru; newsletter by měl být již dobře propojen s aktuální kampaní
5/ Zkusil jsem nahodit nějaký nástřel zde https://redmine.pirati.cz/projects/to/wiki, ale asi je to dost zmatené, s Ondrou jsme ale vyřešili strukturu repozitářů, ještě bych detaily probral s Ondrou Profantem o prázdninách, udělal k tomu nějaké fyzické setkání, kde bychom to mohli dořešit a udělat nějaký kodifikovaný dokument, ze kterého by vyplývala i vize v technických systémech, skladování a toku informací do budoucna
-----
Podstatné milníky v tomto týmu budeme uchovávat zde: https://redmine.pirati.cz/issues/3384