Zasedání administrativního odboru

Administrativní odbor vede seznam členů a spravuje členské příspěvky, administruje a moderuje webovou diskuse včetně předsedání jednáním na Internetu.

Moderátor: Administrativní odbor

Zamčeno
Uživatelský avatar
Jakub.Michalek
Poslanec/poslankyně Parlamentu ČR
Příspěvky: 12336
Registrován: 22 čer 2009, 14:54
Profese: poslanec
Bydliště: Žižkov - Praha 3
Dal poděkování: 5377 poděkování
Dostal poděkování: 20687 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Zasedání administrativního odboru

Příspěvek od Jakub.Michalek »

Rozhodl jsem se svolat zasedání administrativního odboru otevřené pro všechny členy a příznivce. Uskuteční se v rámci Pirátského tábora 18.-19. srpna 2012.

Náplní zasedání bude:
  • a) vysvětlit administrativní průběh voleb, zejména týkající se zákona o volbách do zastupitelstev obcí a volebního řádu,
  • b) projít podrobně všechny platné vnitřní předpisy Pirátů ve workshopech, zejména stanovy a předpisy týkající se celostátního fóra, přijímání členů, hospodaření, technických systémů a obecného statutu pro odbory a komise,
  • c) případně projít možné změny předpisů, např. jednacího řádu nebo nový statut kontrolní komise.
Účelem zasedání je příprava na volby, ale hlavně zlepšení obecného právního povědomí o vnitřních předpisech Pirátů. 8-) Chtěl bych předat velkou část svých poznatků a zkušeností členům, kteří jsou zvoleni do funkcí kontrolní komise, rozhodčí komise, odborů nebo kteří mají v krajích na starosti žádání o peníze nebo jinou administrativu nebo prostě mají jen zájem poznat, jak kolos jménem Pirátská strana funguje.

Účastníci dostanou text se všemi předpisy.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jakub.Michalek za příspěvky (celkem 3):
Petr.Vileta, Vojtech.Pikal, Ondrej.dj-bobr.Ulehla

Jakub Michálek, předseda poslaneckého klubu Pirátů a vedoucí resortního týmu Spravedlnost
Nenič mě, sloužím všem. :)

Zamčeno

Zpět na „Administrativní odbor“