Zdeněk Líbal - představení

Moderátoři: Ondrej.Kolek, Personální odbor - celý, KoKS Liberecký kraj, PKS Liberecký kraj, Odbor LbK - administrativni, PMS Českolipsko

Odpovědět
zlibal
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 1
Registrován: 28 zář 2020, 17:11
Dostal poděkování: 7 poděkování

Zdeněk Líbal - představení

Příspěvek od zlibal »

Dobrý den,

Jmenuji se Zdeněk Líbal, narodil jsem se roku 1989 v České
Lípě kde stale žiji. Vystudoval jsem střední průmyslovou školu v České Lípě obor strojírenství a výpočetní technika. V současné době pracuji jako externí zaměstnanec Škoda auto na pozici koordinátor vývoje. Moji pracovní naplní je řízení lidí a hlídání budgetu ve vývoji Škoda.

Mojí největší zálibou je sport, kterému se aktivně věnuji od dětství a to konkrétně házené. Jsem hráčem, trenér dorostu a mužů u oddílu TJ Lokomotiva Česká Lípa. Zároveň jsem i členem kontrolního výboru spolu TJ Lokomotiva. Aktivně se snažím sport více nabízet veřejnosti a dělat akce i pro veřejnost, jako např. První ročník turnaje v plážové házené pro veřejnost ( uskutečněno letos 5. Září ). Pro příští rok plánují další akce s využitím ČUS.

Proč jsem se rozhodl k pirátům?
Jelikož jsem aktivní člověk nemám rád pomalé jednání, výmluvy a slovo nejde, tak je mi strana pirátům blízká kromě volebního programu a priorit sympatická svým tahem na branku a totální ignorací slova nejde.

Co mohu nabídnout?
Kromě zkušenosti z pracovního cyklu tzv. vedení lidí, hlídání budgetu, termínu, představování stavu Top managmentu je moje hlavní gró sport. Aktivně sleduji sportovní dění v České Lípě, sportovní výbor, dotační program. Zároveň se snažím nastavit spolupráci sportovních oddílu v České Lípě a uhasit vzniklé boje o mládež mezi oddíly. Díky svým zkušenostem a zájmu bych se rád podílel na pozvednutí oblasti sportu v České Lípě, než aktuálně je.

V případě že jsem pro Vás zajímavý, rad se potkám osobně.

S pozdravem
Zdeněk Líbal
Tito uživatelé poděkovali autorovi zlibal za příspěvky (celkem 7):