Dálnice D3
Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Krajske expertni tymy - vedouci
- Jan.Korbel
- Místní předsednictvo
- Příspěvky: 1799
- Registrován: 03 úno 2012, 19:04
- Profese: IT
- Bydliště: Jílové u Prahy
- Dal poděkování: 4181 poděkování
- Dostal poděkování: 3068 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Dálnice D3
Mluvil jsem o tom s Honzou Ličkou a vím, že se to řeší i na úrovni poslanců atd. Považuju ale za potřebné sledovat to i z pohledu kraje. Prosím tedy o váš názor sem + odkazy na případné související diskuze na jiných úrovních apod. Díky.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Korbel za příspěvky (celkem 3):
- Jiri.Snizek, Dalibor.Zahora, Roman.Moravek
- Jan.Korbel
- Místní předsednictvo
- Příspěvky: 1799
- Registrován: 03 úno 2012, 19:04
- Profese: IT
- Bydliště: Jílové u Prahy
- Dal poděkování: 4181 poděkování
- Dostal poděkování: 3068 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3
Kolem muzea byl uzavřený prostor (možná trošku větší než by bylo potřeba), do kterého pak najelo pár limuzín, policejní auto a motorky a mikrobus s Babišem, Brabcem a několika dalšími lidmi. Zaparkovali tak, aby měli co nejblíže ke vchodu muzea, což bylo poměrně praktické, protože kolem opáskovaného prostoru měli asi sto "fanoušků". Ti měli různé transparenty s texty o D3 a velká část z nich byla zřejmě spojena s http://www.alternativad3.cz/. Nicméně tam bylo i dost místních.
Před odjezdem tam demonstrantům předával informace zřejmě jediný zástupce veřejnosti na jednání (za D3) a pak myslím (jestli jsem dobře odposlouchal) zastupitelka Jesenice, která informovala o tom, že na jednání prezentovala výhrady ke stavbě.
Při odjezdu jsem ještě zaznamenal Jermanovou na vlastní ose + další lidi, kteří byli pravděpodobně z KÚ.
Byly tam všechny větší televize a některé menší. Výstupy v TV jsem zatím nezaznamenal.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Korbel za příspěvky (celkem 3):
- Jiri.Snizek, Jan.Licka, Josef.Kadlecek
- Jan.Licka
- Předseda/předsedkyně místního sdružení
- Příspěvky: 376
- Registrován: 28 dub 2017, 14:15
- Profese: Manufacturing Engineer
- Bydliště: Benešov
- Dal poděkování: 998 poděkování
- Dostal poděkování: 835 poděkování
Re: D3
V případě Prahy jsou problém spekulativně vyhnané ceny nemovitostí, metropolitní hype. Roste suburbanizace a nárůst dopravy je její důsledek. Dostavbou D3 se za nezměněných původních premis NESNÍŽÍ dopravní zátěž - ale ucpe se okruh D0 náplavou z okolí D3, kterým se tím zkrátí vzdálenost do Prahy natolik, že se jim vyplatí dojíždět (odborně se tomu říká dopravní indukce). Kdo na tom vydělá? Developeři, stavaři, majitelé pozemků (zde je i jádro pudla, proč se stále prosazuje kanál D-O-L)
Další rovinou problému jsou predikce toků z rukou ŘSD. Upřímně, být člověk, který je placen za stavbu nových silnic - jaký model budu používat? Ten srozumitelný, lineární, kde doprava roste donekonečna. Víc aut, víc práce, víc peněz. Ale to je taky fikce. Současné vytížení IAD je 1,6 osoby na auto. Cíl lidstva je snižování emisí, efektivnější přesuny lidí skrze hromadnou dopravu. Já bych byl s tím lineárním modelem "jeden člověk zadkem ve dvou autech" opatrnej.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Licka za příspěvky (celkem 6):
- Jiri.Snizek, Jan.Korbel, Zbynek.Janoska, Josef.Kadlecek, Jan.Caha, Jan.Prokop
Dávat druhým vyrůst
infrastruktura / automatizace / logistika
- Jan.Licka
- Předseda/předsedkyně místního sdružení
- Příspěvky: 376
- Registrován: 28 dub 2017, 14:15
- Profese: Manufacturing Engineer
- Bydliště: Benešov
- Dal poděkování: 998 poděkování
- Dostal poděkování: 835 poděkování
Re: D3
Vlastní příklad: ročně najedu 50 000 km, s průměrnou rychlostí kilometr za minutu (zůstaňme optimisty). Můj pracovní čas generuje 300 korun za hodinu. Pokud by takovou hodnotu měl i můj čas strávený za volantem, spálím přesuny v autě ročně život za čtvrt milionu korun ...
Krysí kolečko hypotéky "na domeček snů" a jejího doživotního splácení skrze dojíždění za většími penězi, aby si člověk realizoval sen, který nemá kdy užít ... To je asi největší droga, v které současná společnost jede. Proto se osobně v osobní dopravě zasazuji o Nedopravu (zenový přístup ). Když nemusíš, tak nemusíš. Pracovat v docházkové vzdálenosti znamená žít déle, žít lépe, žít s rodinou.
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Licka za příspěvky (celkem 4):
- Josef.Kadlecek, Jana.Kabelova, Jan.Caha, Jan.Prokop
Dávat druhým vyrůst
infrastruktura / automatizace / logistika
- Jiri.Snizek
- Krajský zastupitel
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 19 lis 2017, 10:01
- Profese: školitel software pro veřejnou správu
- Bydliště: Kolín
- Dal poděkování: 7349 poděkování
- Dostal poděkování: 3543 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3
Nestěhují se a necestují lidé právě proto, že chtějí být na ostrovech inovací a podílet se na nich a nemusí to souviset s hypotékovou drogou, o které píšeš? Nejsou inovace (zvyšováni efektivity, snižování dřiny) s ohledem na udržitelnost dobré a žadoucí?
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jiri.Snizek za příspěvky (celkem 2):
- Jan.Zavadil, Roman.Moravek
721 356 719, jiri.snizek@pirati.cz, středočeský radní pro regionální rozvoj a územní plánování, náměstek hejtmanky Středočeského kraje https://stredocesky.pirati.cz/lide/jiri-snizek/
Cílem politiky Pirátů je svobodná, vzdělaná a digitálně propojená společnost. Protože jedině ta vede k moderní, udržitelné a prosperující ekonomice, která umožní vysokou kvalitu života v budoucnosti.
- Petr.Vileta
- Člen KS Plzeňský kraj
- Příspěvky: 34600
- Registrován: 22 črc 2009, 18:12
- Profese: Celkem Spokojený Důchodce
- Bydliště: Plzeň 2
- Dal poděkování: 31560 poděkování
- Dostal poděkování: 25689 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3
Čistě technická poznámka. Můžeš to vlákno ještě přejmenovat? Ono totiž fórum neumí hledat pouhé dva znaky. Třeba to pojmenuj "Dálnice D3"
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Petr.Vileta za příspěvky (celkem 3):
- Jan.Korbel, Dalibor.Zahora, Josef.Kadlecek
Řadový člen, stínový ministr švihlých nápadů a fórista
Fide, sed cui fidas, vide.
Věř, ale komu věříš měř.
(Perchta z Pernštejna - Bílá paní)
- Jan.Korbel
- Místní předsednictvo
- Příspěvky: 1799
- Registrován: 03 úno 2012, 19:04
- Profese: IT
- Bydliště: Jílové u Prahy
- Dal poděkování: 4181 poděkování
- Dostal poděkování: 3068 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3
Honzo prosím přejmenuj to, já nemám práva.Petr.Vileta píše: ↑17 črc 2019, 23:41 Čistě technická poznámka. Můžeš to vlákno ještě přejmenovat? Ono totiž fórum neumí hledat pouhé dva znaky. Třeba to pojmenuj "Dálnice D3"
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Korbel za příspěvek:
- Petr.Vileta
- Jan.Licka
- Předseda/předsedkyně místního sdružení
- Příspěvky: 376
- Registrován: 28 dub 2017, 14:15
- Profese: Manufacturing Engineer
- Bydliště: Benešov
- Dal poděkování: 998 poděkování
- Dostal poděkování: 835 poděkování
Re: D3
Nemůžu přejmenovat tebou založené vlákno, nebo jsem nepřišel na to kde...Jan.Korbel píše: ↑18 črc 2019, 10:48Honzo prosím přejmenuj to, já nemám práva.Petr.Vileta píše: ↑17 črc 2019, 23:41 Čistě technická poznámka. Můžeš to vlákno ještě přejmenovat? Ono totiž fórum neumí hledat pouhé dva znaky. Třeba to pojmenuj "Dálnice D3"
Dávat druhým vyrůst
infrastruktura / automatizace / logistika
- Jan.Korbel
- Místní předsednictvo
- Příspěvky: 1799
- Registrován: 03 úno 2012, 19:04
- Profese: IT
- Bydliště: Jílové u Prahy
- Dal poděkování: 4181 poděkování
- Dostal poděkování: 3068 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Korbel za příspěvky (celkem 2):
- Jiri.Snizek, Martin.Polak
- Josef.Kadlecek
- Člen KS Praha
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 01 čer 2010, 21:17
- Profese: revizní technik elektro, energetik
- Bydliště: Bráník, Příkrá x U Háje, dřevěný domeček, P4
- Dal poděkování: 1916 poděkování
- Dostal poděkování: 1775 poděkování
Re: D3
Udržitelný rozvoj si představuju i takhle (omlouvám se, je to kapánek reklama):Jiri.Snizek píše: ↑17 črc 2019, 23:23 Já nestudoval ekonomii, ale není z ekonomického hlediska lepší, když se lidi sejdou na jednom místě a dohromady vytvoří vysokou přidanou hodnotu? Ruku na srdce, v Benešově nebo v Kolíně světová inovativní firma není a nevznikne, ale Praha má tento potenciál.
Nestěhují se a necestují lidé právě proto, že chtějí být na ostrovech inovací a podílet se na nich a nemusí to souviset s hypotékovou drogou, o které píšeš? Nejsou inovace (zvyšováni efektivity, snižování dřiny) s ohledem na udržitelnost dobré a žadoucí?
https://www.kyselove.cz/online-kurzy/koseni-pro-zivot
Akorát to není až tak úplně zářný příklad "snižování dřiny", o kterém se zmiňuješ
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Josef.Kadlecek za příspěvek:
- Jiri.Snizek
Herbert Spencer, 1820-1903 https://cs.wikipedia.org/wiki/Herbert_Spencer
Za sebe - mám vás všecky rád. Akorát před fanatickými "souložníky teoretiky" mě i u Pirátů naučilo se už mít na pozoru.
Neomylné lidi bez váhání devitalizovat!