Dopravní politika Prahy

Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, PKS Praha, Krajske expertni tymy - vedouci, asistenti PKS Praha

Janek.Wagner
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 3215
Registrován: 26 úno 2012, 19:46
Profese: ICT konsultant, novinář
Dal poděkování: 3870 poděkování
Dostal poděkování: 4291 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Dopravní politika Prahy

Příspěvek od Janek.Wagner »

Ondrej.Kalis píše: 21 říj 2019, 09:14 Navíc by mi to přišlo velice hloupé, jde vlastně pouze o papír, který z praktického hlediska nemá žádný dopad. Tlačit něco takového politicky by bylo poněkud zbytečné. ;)
Bez kolaudace by Blanka II nebyla.
Uživatelský avatar
Ondrej.Kalis
Člen KS Praha
Příspěvky: 1690
Registrován: 26 říj 2017, 09:26
Profese: dopravní inženýr
Bydliště: Praha 9
Dal poděkování: 3142 poděkování
Dostal poděkování: 1913 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Dopravní politika Prahy

Příspěvek od Ondrej.Kalis »

Janek.Wagner píše: 21 říj 2019, 22:55
Ondrej.Kalis píše: 21 říj 2019, 09:14 Navíc by mi to přišlo velice hloupé, jde vlastně pouze o papír, který z praktického hlediska nemá žádný dopad. Tlačit něco takového politicky by bylo poněkud zbytečné. ;)
Bez kolaudace by Blanka II nebyla.
Z hlediska stavebního zákona žádná taková vazba mezi oběma projekty není. Teoreticky jsi ji mohl začít stavět hned po dokončení první Blanky, kdyby byla připravená a povolená...

Kolaudace ověřuje funkčnost stavby v souladu s předpisy a splnění podmínek stavebního povolení. Je to jakési uzavření výstavby, ale víceméně formální. Tedy za předpokladu, že není reálné tu stavbu zavřít - a ono reálně u drtivé většiny pozemních komunikací platí, že zavření by mělo horší dopady než prodloužení zkušebního provozu.

Vedoucí KET doprava Středočeský kraj. Místopředseda KET doprava Praha.

Odpovědět

Zpět na „Doprava a infrastruktura“