Výběrové řízení na krajského manažera
Moderátoři: Vedoucí centrálních orgánů, Republikové předsednictvo - asistenti, Republikové předsednictvo
-
Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
-
V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
-
Dále řízení probíhá stanoveným způsobem; u personálních pozic platí více pravidel.
-
Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
-
Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a místa nad 200 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení schvalujícího orgánu.
- Viktor.Mahrik
- Krajský zastupitel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 lis 2012, 15:44
- Profese: Specialista internetoveho vyzkumu
- Bydliště: Praha - Ruzyně
- Dal poděkování: 280 poděkování
- Dostal poděkování: 432 poděkování
Výběrové řízení na krajského manažera
Česká pirátská strana hledá krajského manažera, který bude mít na starosti administrativu krajského sdružení Pirátů Praha a správu Pirátského centra, Řehořova 19, Praha 3. Půjde o činnost na dobu neurčitou, která zabere cca 10 hodin týdně, přičemž celková částka, kterou má krajské sdružení na toto výběrové řízení vyhrazenou nepřesáhne 4 tis. Kč měsíčně. Pro práci také nabízíme telefonní tarif s neomezeným voláním. Doplatit si lze i data.
Poptávanou činnost lze ji vykonávat jako službu (na IČO) či můžeme na tuto činnost přijmout zaměstnance (DPP, DPČ) – v takovém případě zahrnuje výše avizovaná částka i všechny odvody na straně zadavatele, skutečná částka vyplacená zaměstnanci tedy bude nižší. Na zadání bude sepsán standardní zadávací list podle zadávacích podmínek krajského sdružení s vykazováním v systémů redmine.
Náplň funkce krajského manažera:
- správa členských přihlášek, správa žádostí o proplacení, procesování pošty, pomoc s vedením jednání a zápisy, aktualizace webu
Náplň práce správce Pirátského centra:
- údržba centra v reprezentativním stavu - úklid - zametání/vytírání podlahy - alespoň 2x měsíčně, omývání sdílených prostor (wc, kuchyň - 1x týdně či dle potřeby), umývání nádobí (po každé akci), výměna spotřebního materiálu tamtéž
- správa technického vybavení (židle, stoly, základní údržba multimediální) , prodej triček, knížek a jiných předmětů a vedení skladové evidence, komunikace s veřejností s ohledem na organizací akcí a jejich pořádání online i offline
- koordinace přístupů do centra s ohledem na časové dispozice jednotlivých členů s klíči (kdo kdy jak může otevřít a zavřít centrum), správa kalendáře Pirátského centra
- aktivní vyhledávání a organizace/promoting akcí pro veřejnost v centru skrze stranické mediální kanály , dokumentace postupů
Požadujeme: Filosofické ztotožnění se s Pirátským programem, schopnost naučit se používat Pirátský redmine a Pirátské fórum a další technické systémy, zkušenosti s administrativou, časovou flexibilitu, dobrý písemný projev, manuální zručnost, komunikační dovednosti, svědomitost a slušnost.
Pokud máte zájem o upřesnění informací, kontaktujte emailem, či telefonicky Pirátského zvbeřejňovače Jana Loužka (jan.louzek@pirati.cz). Nabídku nám prosím zašlete do 29. 2. 2016 na adresu jan.louzek@pirati.cz, kopii potom na info@pirati.cz.
Průběh výběrového řízení
1. Výběrové řízení začne veřejným oznámením výběrového řízení na internetovém fóru verejna-vyberova-rizeni-f572/ a zasláno e-mailem vytipovaným uchazečům, o kterých víme, že mají o funkci zájem (např. dosavadní pracovník). Můžeme je kontaktovat i telefonicky.
2. Zadavatelem je Česká pirátská strana – krajské sdružení Praha. Ve výběrovém řízení ho zastupuje člen pověřený předsednictvem krajského sdružení Praha.
3. Od okamžiku zveřejnění až do vyhlášení výběrového řízení nám může kdokoliv zaslat své připomínky, pokud má za to, že podmínky výběrového řízení jsou nastaveny diskriminačně nebo v rozporu s vnitřními předpisy. Zadavatel si vyhrazuje provést nápravu takových ustanovení podle svého uvážení. V případě, že jim nevyhoví, rozhodne o nich vedoucí celostranického administrativního odboru.
4. Nabídky v rozporu s těmito pravidly nebo zadáním budou vyřazeny.
5. Rozhodujícím hodnotícím kritériem bude spolehlivost a zkušenosti s obdobným typem práce. Pokud bude více vyhovujících kandidátů vyhovujících v těchto dvou kritériích, bude uspořádáno další kolo výběrového řízení s ústním pohovorem. Zde budou hodnocena následující kritéria s následujícími váhami: 10 znalost programu, 30 zkušenosti s údržbou cizího objektu (reference), 20 osobní dojem, 20 zkušenosti s administrativou, 20 práce s technickými systémy.
6. Nabídky sbírá, vyhodnocuje a výsledek výběrového řízení vyhlašuje zástupce zadavatele. Výsledkem výběrového řízení je seřazený seznam nabídek s uvedením, kdo je vítěz a čí nabídka je vyřazena. Odpadne-li vítěz, může zadavatel zadat zakázku následujícímu v pořadí dle výsledků.
7. Rozsah práce může být po uzavření smlouvy se souhlasem vybraného kandidáta dodatečně rozšířen až na dobu 40 hodin týdně, při odpovídajícím zvýšení odměny, pokud bude mít zadavatel takovou potřebu (např. dodatečná objednávka jiného orgánu, rozšíření rozsahu práce).
8. Výsledek výběrového řízení bude použitelný i pro další srovnatelné pozice.
9. Výsledek výběrového řízení bude vyhlášen na internetovém fóru v tématu, kde bylo výběrové řízení oznámeno a dále všem nabízejícím e-mailem sdělíme výsledek. Proti vyhlášení výsledku výběrového řízení lze podat stížnost rozhodčí komisi strany.
10. Působnost hodnotící komise vykonává krajské předsednictvo.
Vedle podmínek uvedených při vyhlášení musíte splnit také následující podmínky:
- Zveřejnění totožnosti. Musíte uvést svoje jméno a pokud jde o firmu, musíte také uvést vlastníky, které lze ověřit z veřejných zdrojů. Zasláním nabídky souhlasíte se zveřejněním a zpracováním svých osobních údajů v souvislosti s výběrovým řízením.
- Svobodná licence. Zasláním nabídky souhlasíte se zveřejněním všech příslušných smluv a všech děl uvedených v nabídce nebo vzniklých na základě a smluv. Souhlasíte s tím, že díla uvedená v nabídce i výsledná díla bude možné svobodně šířit za podmínek licence CC-BY-SA.
- Souhlas s pravidly. Zasláním nabídky souhlasíte s těmito pravidly i zvláštními pravidly uvedenými u daného výběrového řízení. Souhlasíte s tím, že nemáte nárok na náhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení ani na jiná finanční plnění z naší strany, není-li to výslovně uvedeno při vyhlášení výběrového řízení. Vyhrazujeme si právo změnit pravidla daného výběrového řízení. V takovém případě máte právo z výběrového řízení odstoupit
EDIT: Doplněn bod 10. Působnost hodnotící komise vykonává krajské předsednictvo. Tento bod byl součástí usnesení PKS z 9. 2. 2016, ale nedopatřením se nedostal do vyhlášení.
EDIT2: Vloženy další podmínky, které by měl uchazeč splňovat podle pravidel výběrových řízení Pirátské Strany (https://www.pirati.cz/zakazka/start)
- Tito uživatelé poděkovali autorovi Viktor.Mahrik za příspěvek:
- Frantisek.Kopriva
člen zastupitelstva Hlavního Města Prahy
tel: 602 767 298
E-mail: viktor.mahrik@pirati.cz
Together we stand, divided we fall!
-
- Návštěvník – nepatří k Pirátům
- Příspěvky: 7802
- Registrován: 22 čer 2013, 12:03
- Dal poděkování: 677 poděkování
- Dostal poděkování: 537 poděkování
Re: Výběrové řízení na krajského manažera
vzhledem k byrokratickým chybám, bylo toto řízení zrušeno a bude v dohledné době nahrazenonovým (na samou pozici). Všem zájemcům se hluboce omlouváme.
Předmět: PKS Pha 13/2016
PKS 13/2016: Výběrové řízení na krajského manažera vyhlášené 16. 2. 2016 se ruší.