Výběrové řízení - kreativa

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: asistent strany, Vedouci organu, Republikove predsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 50 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení republikového výboru.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jakub.Michalek
Republikové předsednictvo
Příspěvky: 11510
Registrován: 22 čer 2009, 14:54
Profese: poslanec
Bydliště: Žižkov - Praha 3
Dal poděkování: 4971 poděkování
Dostal poděkování: 17363 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Výběrové řízení - kreativa

Příspěvek od Jakub.Michalek » 05 kvě 2017, 22:17

Na žádost volebního manažera Štěpána Strebla vyhlašuji:
Vyhlašujeme výběrové řízení na kreativního partnera kampaně, který vytvoří grafický vizuál kampaně. Detaily najdete v přiloženém dokumentu.
Výběrové řízení vizuál_v2.pdf
(157.14 KiB) Staženo 115 x
Nabídku zašlete do ​ 11.5. 2017, 17:00 ​ na stepan.strebl@pirati.cz, mikulas.ferjencik@pirati.cz,
jan.lipavsky@pirati.cz, a vyberka@pirati.cz.
Jakub Michálek, předseda poslaneckého klubu Pirátů a místopředseda strany

Ivan.Bartos
Republikové předsednictvo
Příspěvky: 9789
Registrován: 11 čer 2009, 09:44
Profese: Senior Oracle Database Engineer / Functi
Bydliště: U Botiče 1390/3, Praha 4 - Michle, 14000
Dal poděkování: 4075 poděkování
Dostal poděkování: 14911 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběrové řízení - kreativa

Příspěvek od Ivan.Bartos » 08 kvě 2017, 12:13

Aktualizace výběrového řízení na kreativního partnera Pirátské kampaně 2017.

Volební výbor reaguje na potřebu přihlášených do výběrového řízení – upřesnění zadání.

VV naplánoval fyzický společný doplňující debrief s agenturami i jednotlivci a středu 10.5.2017 9:30 až 12:30.

Meeting proběhne v Pirátském centru v ul. Řehořova 19, Praha 3 - Žižkov.
Tento debrief je žádoucí, neboť reflektuje závěry a doporučení založených na analýze vstupních dat ze série průzkumů a definuje tonalitu kampaně.

Uzávěrka zaslaných přihlášek z tohoto důvodu s materiály je posunuta do 12.5. 12:00.


Účastníci, kteří již reagovali budou obeslání tímto updatem.
Nabídky poslané do této doby lze vzít zpět a upravit dle nových skutečností.
Množství vstupů se nemění.

Vstupy budou vyhodnoceny v pátek 12:00 a pracujeme s variantami

a) Bude existovat jedna nejlepší nabídka v tzn. v pátek je znám vítěz
b) Bude více dobrých nabídek a jejich předkladatelé budou pozváni telefonicky a emailem obratem na úterý 16.5. 9:00 na finální prezentaci. Tzn. v úterý ve 12:00 bude znám vítěz.




Hlasování Volebního výboru o změně viz https://redmine.pirati.cz/issues/6270
předseda Pirátů
ivan.bartos@pirati.cz

Jan.Lipavsky
Poslanec Parlamentu ČR
Příspěvky: 740
Registrován: 21 srp 2013, 13:33
Profese: Analytik
Dal poděkování: 980 poděkování
Dostal poděkování: 1342 poděkování

Re: Výběrové řízení - kreativa

Příspěvek od Jan.Lipavsky » 16 kvě 2017, 19:06

Zdravím,

vyhlašují výsledek výběrového řízení.

Výběrového řízení na kreativní partnerství kampaně se zúčastnilo 5 soutěžících – týmů i jednotlivců.

Komise volebního výboru akceptovala všechny přihlášky.

15.5.2017 došlo k finálnímu hodnocení a k druhému kolu výběrového řízení v PiCe. Hodnotící komise s platným hlasem tvořili členové Volebního výboru. S poradním hlasem a jako supervize byli přítomni stratég kampaně Jakub Horák, marketingový expert Josef Havelka. Dále pak zástupce manažera Jiří Hoskovec a dobrovolnice z teamu Štěpána Štrébla, které jsou zodpovědné za field management plánované launch a PR poradenství (Karolína Sadílková)

Výběrové řízení na dodávku kreativní partnerství má dva vítěze: AdHacekers a Martinu Bulakovou z týmu Tomášem Hrivnáka. Oba se domluvili na součinnosti.

Martina Buláková souhlasila s jednorázovou odměnou za kreativu, dodání a součinnost s AdHacekrs ve výši 20 000,- plus DPH spolu s AdHackers, kteří dodávají dopracování teaseru kreativního konceptu a následná průběžná realizace pro online online i offline. Po dohodě bude kampaň ve smyslu kreativního partnerství probíhat v součinnosti s AdHackers, kteří dodali návrh na realizaci hlavní části a rozpracování návrhu. AdHackers se zřekli nároku na jednorázovou odměnu a budou pouze čerpat náklady na tvorbu v hodinové sazbě art direktora 1000,- Kč/hod včetně DPH (max 40hod) a následné grafické práce dtp 500,- Kč/hod včetně DPH (max 80 hod) ve standardní sazbě.

Po dohodě s Martinou Bulákovou bude jako tvůrkyně první části konceptu finačně vypořádána skrze AdHackers. VV navrhuje na základě následně uzařené smlouvy hradit AdHackers částku za dodávku Martiny Bulakove obratem zbytek pak oproti reportovaným hodinám po dodání základní sady kreativy pro kampaň. K vyrovnání tedy dojde mezi AdHackers a Martinou.

Dle zadání výběrového řízení náleží Jarmile Palatě skicovné ve výši 3000,- Kč.

Účastníkům výběrového řízení děkujeme.

VV podotýká, že dle změn vyhlášených Republikovým výborem resp. dle nových pravidel nebylo nutné toto výběrové řízení pořádat, přesto bylo přínosem a výsledek právě díky němu zkloubil dvě výborné invence i potřebné know how.

O plánované realizaci budou vzhledem ke strategickému charakteru v nebližších dnech informování leadeři krajů tzv. „informačním balíčkem“ který bude obsahovat podklady a závěry průzkumů a Brief nástřel launch konceptu. Do launche kampaně 22.5. je zcela zásadní udržet core informace pod pokličkou.

Detail hodnocení je v příloze:
Vyhodnocení vizuál - Hodnocení.pdf
(76.32 KiB) Staženo 117 x
Honza Lipavský
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jan.Lipavsky za příspěvky (celkem 2):
Vojtech.Pikal, Jakub.Michalek

Odpovědět

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti