Výběrové řízení na e-shop s propagačními předměty Pirátů

Výběrová řízení na zaměstnanecká místa a zakázky

Moderátoři: asistent strany, Vedouci organu, Republikove predsednictvo

Pravidla fóra
  • Pro každé řízení zakládá hospodář nové téma.
  • V úvodním příspěvku stanovte co nejlépe požadavky a způsob výběru vítěze.
  • Dále řízení probíhá stanoveným způsobem.
  • Připomínky a námitky směřujte do podatelny zadavatele, pokud není v úvodním příspěvku řízení stanoveno jinak.
  • Po ukončení řízení hospodář vlákno zamkne.
Pro zakázky a zaměstnanecká místa nad 50 000 Kč je výběrové řízení povinnost. Zaměstnanecká místa lze vytvářet pouze na základě usnesení republikového výboru.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jakub.Michalek
Republikové předsednictvo
Příspěvky: 11510
Registrován: 22 čer 2009, 14:54
Profese: poslanec
Bydliště: Žižkov - Praha 3
Dal poděkování: 4971 poděkování
Dostal poděkování: 17363 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Výběrové řízení na e-shop s propagačními předměty Pirátů

Příspěvek od Jakub.Michalek » 11 lis 2016, 13:10

Výběrové řízení na e-shop s propagačními předměty Pirátů

Česká pirátská strana vyhlašuje poptávkové řízení na provozovatele e-shopu (online tržiště) na prodej propagačních materiálů Pirátů.

Piráti ve své režii zajišťují design a výrobu propagačních materiálů (trička, náramky, vlajky, samolepky, brožury, placky, bannery apod.) s Pirátskými motivy – dále jen „sortiment“.

Tímto poptáváme e-shop, který zařadí náš sortiment do své nabídky a bude ho prodávat svým zákazníkům a veřejnosti. Pirátská strana zajistí doplňování sortimentu do e-shopu. Provozovatel e-shopu zajistí prodej předmětů členům, příznivcům strany a veřejnosti na základě obdržené objednávky od zákazníka. Jde nám o to, aby si příznivec Pirátů mohl objednat trička, vlajky apod. a Pirátská strana nemusela řešit poštovné, balné, logistiku rozesílání a aby měla spolehlivého a profesionálního partnera pro tuto oblast. Naším cílem je maximální odbyt prodávaného zboží (= největší propagace Pirátů), tj. zejména co nejnižší celková cena pro koncového zákazníka/příznivce Pirátů (včetně dodání).

Nabídky s referencemi o dosavadním provozování e-shopu, rozsahu jeho klientely, naceněním níže uvedených produktů a motivačním dopisem zasílejte e-mailem do 20. 11. 2016 na adresu: vit.simral@pirati.cz.

Obsah dodávky:
  • Návrh, implementace a správa e-shopu, který bude prodávat propagační materiály České pirátské strany koncovým zákazníkům, a to se spuštěním od 12. prosince 2016, aby první objednávky byly doručeny ještě před Vánoci.
  • Spolupráce s Českou pirátskou stranou bude dojednaná v rámci smlouvy o spolupráci.
  • Vysoutěžený e-shop (či jeho sekce) bude propagován na webových stránkách a facebooku Pirátů.
  • Předměty bude e-shopu dodávat skladník Pirátů na výzvu e-shopu.
  • E-shop může prodávat i další předměty, např. polepy na auta, mikiny, nášivky - tyto ovšem nebudou dodávány Pirátskou stranou, ale v režii e-shopu.
Požadavky na nabídky:
  • Požadujeme e-shop v profesionální kvalitě od osoby, která má s touto činností zkušenosti.
  • Distribuce koncovým zákazníkům bude prováděna standardními kanály (poštou, osobní odběr, úložná místa, atd.) se zárukou včasného dodání zboží.
  • Platby budou probíhat standardními kanály (kartou, na dobírku apod.).
  • Zákazník musí mít na stránkách e-shopu aktuální informaci o koncové ceně a tom, zda je určitý propagační předmět v e-shopu skladem či nikoliv.
  • U jednotlivých propagačních materiálů by měl být odkaz na možnost přihlásit si newsletter Pirátů či jiný dodaný odkaz.
  • Během transakce by měl mít uživatel možnost dát Pirátům dar (stačí například „výběrem“ darované částky jako artiklu přidané do košíku), u kterého je třeba dodržet podmínky dle zákona o politických stranách. U darování by měl být odkaz na platební bránu jako alternativu.
  • U darů bude provozovatel e-shopu vystupovat jako prostředník, převádět dary na zvláštní transparentní účet strany v pravidelných intervalech a dodávat sjetinu darů s údaji dle zákona o financování politických stran. Marže za dar nesmí přesáhnout 5 %.
  • Pirátská strana očekává, že v rámci volební kampaně objedná od e-shopu distribuci balíčků pro své příznivce (očekáváme, že tato služba bude předmětem dohody za výhodnějších podmínek než pro veřejnost).
Nacenění standardizovaných produktů

Tímto vás vyzýváme, abyste nám zaslali svou představu zajištění výše uvedených potřeb a návrh koncové ceny pro zákazníka (stranu) a marže pro následující produkty:

A/ 1 malý balíček příznivce: 1 tričko, 2 náramky, 3 samolepky, 2 placky (odznaky) – pořizovací (odkupná) cena cca 120 Kč
B/ velký balíček příznivce: 3 trička, 5 náramků, 2 vlajky, 20 samolepek, kniha, 2 brožury, 10 placek, 1 banner apod. – pořizovací cena 1500 Kč

V případech A/ a B/ uvažujte platbu bankovní kartou a doručení na poštu.

C/ Příprava a rozeslání 500 malých balíčků příznivce na stranou dodané adresy v rámci ČR
D/ Příprava a rozeslání 100 velkých balíčků příznivce na stranou dodané adresy v rámci ČR

V případech C/ a D/ uvažujte 1 celkovou platbu na bankovní účet a doručení na poštu.

E/ Marže z daru 128 Kč
F/ Marže z daru 1024 Kč

V případech C/ a D/ uvažujte platbu bankovní kartou.

Hodnocení soutěže

Výběrové řízení proběhne formou soutěžního dialogu, ve kterém může zadavatel i opakovaně upřesňovat svou představu o podmínkách na základě obdržených nabídek, ale nemusí tak učinit. Naším cílem je maximální odbyt prodávaného zboží (= největší propagace Pirátů), tj. zejména co nejnižší celková cena pro koncového zákazníka/příznivce Pirátů (včetně dodání). Předmětem soutěže mezi nabídkami bude tedy nejnižší cena pro koncového zákazníka neboli nejnižší marže (rozdíl toho, co zaplatí zákazník, a výrobní ceny dodaných produktů).

Marže u samostatných produktů v sortimentu a u jiných než výše uvedených produktů nebude vybočovat od marže výše uvedených produktů. Hodnotícím ukazatelem bude aritmetický průměr procentuálních marží. Výhodou: Kamenná prodejna s showroomem, stávající větší klientela e-shopu.

Navazující zakázky (např. na služby C/ a D/)

Další zakázky v souladu s vysoutěženými podmínkami již mohou probíhat za podmínek uzavřené (rámcové) smlouvy bez dalšího výběrového řízení, anebo výhodnější dojednaných podmínek.

Předem děkujeme za vaše nabídky!

Do výběrového řízení se může přihlásit i člen strany s tím, jak by účel zakázky splnil interně a převzal za to odpovědnost (včetně odměny), rozhodujícím kritériem i v tomto případě bude splnění výše uvedených požadavků a koncová cena pro zákazníka.

Během prvních 5 dnů od vyhlášení lze uplatnit připomínky k zadání, na jejichž základě může zadavatel upravit. Zadavatel může v nezbytných případech také upravit zadání i později anebo soutěž zrušit.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jakub.Michalek za příspěvek:
Vojtech.Pikal
Jakub Michálek, předseda poslaneckého klubu Pirátů a místopředseda strany

Uživatelský avatar
Jakub.Michalek
Republikové předsednictvo
Příspěvky: 11510
Registrován: 22 čer 2009, 14:54
Profese: poslanec
Bydliště: Žižkov - Praha 3
Dal poděkování: 4971 poděkování
Dostal poděkování: 17363 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběrové řízení na e-shop s propagačními předměty Pirátů

Příspěvek od Jakub.Michalek » 28 lis 2016, 17:29

Protože jsme neobdrželi žádnou nabídku, prodlužujeme termín do 5. 12. 2016. Prosím kontaktujte své známé v e-shopech souvisejících s propirátskými subkulturami (startupy, konopný byznys, manga, geekové, fantasy, deskovky apod.), kde by nám tuto službu mohli poskytnout. Díky :)
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jakub.Michalek za příspěvek:
Vojtech.Pikal
Jakub Michálek, předseda poslaneckého klubu Pirátů a místopředseda strany

Uživatelský avatar
Jakub.Michalek
Republikové předsednictvo
Příspěvky: 11510
Registrován: 22 čer 2009, 14:54
Profese: poslanec
Bydliště: Žižkov - Praha 3
Dal poděkování: 4971 poděkování
Dostal poděkování: 17363 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Vyhlášeno 2. kolo - Výběrové řízení na e-shop

Příspěvek od Jakub.Michalek » 13 led 2017, 15:26

Výběrové řízení na e-shop s propagačními předměty Pirátů – 2. kolo

Česká pirátská strana vyhlašuje 2. kolo poptávkového řízení na provozovatele e-shopu (online tržiště) na prodej propagačních materiálů Pirátů. Toto řízení je otevřené pro všechny účastníky 1. kola i pro nové účastníky.

Piráti ve své režii zajišťují design a výrobu propagačních materiálů (trička, náramky, vlajky, samolepky, brožury, placky, bannery apod.) s Pirátskými motivy – dále jen „sortiment“. Tímto poptáváme e-shop, který zařadí náš sortiment do své nabídky a bude ho prodávat svým zákazníkům a veřejnosti. Pirátská strana zajistí doplňování sortimentu do e-shopu.

Provozovatel e-shopu zajistí prodej předmětů členům, příznivcům strany a veřejnosti na základě obdržené objednávky od zákazníka. Jde nám o to, aby si příznivec Pirátů mohl objednat trička, vlajky apod. a Pirátská strana nemusela řešit poštovné, balné, logistiku rozesílání a aby měla spolehlivého a profesionálního partnera pro tuto oblast. Naším cílem je maximální odbyt prodávaného zboží (= největší propagace Pirátů), tj. zejména co nejnižší celková cena pro koncového zákazníka/příznivce Pirátů (včetně dodání).

Nabídky s referencemi o dosavadním provozování e-shopu, rozsahu jeho klientely, naceněním níže uvedených produktů a motivačním dopisem zasílejte e-mailem do 23.1. 2017 na adresu: vit.simral@pirati.cz. K nabídce prosím přiložte nabídkový list a podklady podle kompletního zadání zde:
vyberko-2kolo.docx
(14.26 KiB) Staženo 58 x
Obsah dodávky:
  • Návrh, implementace a správa e-shopu, který bude prodávat propagační materiály České pirátské strany koncovým zákazníkům, a to se spuštěním od 16. února 2016.
  • Spolupráce s Českou pirátskou stranou bude dojednaná v rámci smlouvy o spolupráci se závazkem provozovatele na 2 roky a s opcí ve prospěch Pirátů k prodloužení o další 2 roky.
  • Kterákoliv strana může vždy po uplynutí 1 roku poskytování služby uplatnit změnu výše platby procentuálně odpovídající pohybu na daném trhu.
  • Smlouva bude umožňovat výpověď na straně pořizovatele bez udání důvodu, na straně dodavatele jen z důvodu vážného porušení smlouvy. Výpovědní doba bude 4 měsíce. V případě výpovědi však mají Piráti právo na vrácení investičních nákladů jen z důvodu vážného porušení smlouvy provozovatelem e-shopu.
  • Nositelem práv k zobrazení produktů a designu webu, který byl účelově vytvořen na objednávku pro pořizovatele, bude pořizovatel. Provozovatel bude oprávněn vytvořené materiály používat i sám, pokud to nebude v rozporu se zájmy Pirátů.
  • Vysoutěžený e-shop (či jeho sekce) bude propagován na webových stránkách a facebooku Pirátů.
  • Předměty bude e-shopu dodávat skladník Pirátů na výzvu e-shopu.
  • E-shop může prodávat i další předměty, např. polepy na auta, mikiny, nášivky – tyto ovšem nebudou dodávány Pirátskou stranou, ale v režii e-shopu a zisk z nich bude plně příjmem e-shopu.
Požadavky na nabídky:
  • Požadujeme e-shop v profesionální kvalitě od osoby, která má s touto činností zkušenosti.
  • Distribuce koncovým zákazníkům bude prováděna standardními kanály (poštou, osobní odběr, úložná místa, atd.) se zárukou včasného dodání zboží.
  • Platby budou probíhat standardními kanály (kartou, na dobírku apod.).
  • Zákazník musí mít na stránkách e-shopu aktuální informaci o koncové ceně a tom, zda je určitý propagační předmět v e-shopu skladem či nikoliv.
  • U jednotlivých propagačních materiálů či u objednávky jako celku by měl být odkaz na možnost přihlásit si newsletter Pirátů či jiný dodaný odkaz.
  • Během transakce by měl mít uživatel možnost dát Pirátům dar (stačí například „výběrem“ darované částky jako artiklu přidané do košíku), u kterého je třeba dodržet podmínky dle zákona o politických stranách. U darování by měl být odkaz na platební bránu jako alternativu.
  • U darů bude provozovatel e-shopu vystupovat jako prostředník, převádět dary na zvláštní transparentní účet strany v pravidelných intervalech a dodávat sjetinu darů s údaji dle zákona o financování politických stran. Marže za dar nesmí přesáhnout 7 %.
  • Pirátská strana očekává, že v rámci volební kampaně objedná od e-shopu distribuci balíčků pro své příznivce (očekáváme, že tato služba bude předmětem dohody za výhodnějších podmínek než pro veřejnost).
Tito uživatelé poděkovali autorovi Jakub.Michalek za příspěvek:
Vojtech.Pikal
Jakub Michálek, předseda poslaneckého klubu Pirátů a místopředseda strany

Odpovědět

Zpět na „Veřejná výběrová řízení“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host