Budějovický komunální tým

Pravidla fóra
  • Toto je veřejné fórum. Stanoviska nevyjadřují názor Pirátů, pokud nebyla schválena příslušnými orgány.
  • V anketách mohou hlasovat i návštěvníci bez přihlášení. Ankety proto nelze v žádném případě považovat za závazná hlasování.
  • Toto fórum je viditelné pro návštěvníky bez přihlášení. Přihlášeným uživatelům se zobrazuje pouze tehdy, pokud jsou členy místního sdružení nebo registrovanými příznivci (Obrázek Nastavit zobrazovaná fóra).
  • Moderátorem tohoto fóra je místní předsednictvo.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :weep: :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :fet:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Budějovický komunální tým

Re: Budějovický komunální tým

od Pavel.Sramhauser » 17 čer 2019, 21:42

Komunální tým 12.6.2019 18:00

1) Zahájení a formality
Prezence: Zuzka K., Honza H., Svatomír M., Pavel Š., Jan N. P., Pepa Š.,Dan L.,
Zapisovatel: Josef Špak
Předsedá: Pavel Š.
Ověřovatel: Pavel Š.
Omluvili se: Lukáš Mareš

Josef Špak: přinesl jsem informační materiály od Transparency International (střet zájmů, veřejné zakázky, open data, a další)
Pavel: Chci sdílet zápisy z Komunálu na webu a FB PiratiCB.

2) Nadcházející zastupitelstvo (zastp. klub)
Zuzka: Nejspíše budeme proti doplnění rady o člena ANO, nebo se zdržíme
Lukáš Mareš bude rušit svou uvolněnost z práce
Zuzka: Lukáš otevře odpady ve svém bodě, zvyšování nájmu v bytech budeme chtít zařadit bod

Cena města: U návrhu J.Thomy chybí podpis, dáme protinávrh - paní co uklízí v lese
Odpady: zkoušeli jsme to hezky, ale nikdo to nechce řešit, ani finanční výbor, takže to budeme muset zkusit po zlém, vydáme tiskovku
Změny územního plánu: budeme proti změně u Otýlie a v Suchém Vrbném, které se snaží přiživit na D3
Neinvestiční dotace jihočeské univerzitě: zeptáme se se na co to je, z materiálů to není jasné
Protidrogový vlak - J.Hošek: je to naprostý nesmysl a stroj na peníze, varuje před tím mimo jiné i ministerstvo, je to předražená a navíc neefektivní forma prevence, může působit i zcela opačně
Letiště
Dan: řešíme v expertních týmech, zatím není výstup
Budeme vystupovat proti dotování provozu


3) Komise města
Sportovní komise - Další setkání proběhne 18.6.2019 a to v prostorách ZŠ O. Nedbala - proběhne zde prezentace atl. koridoru a následně se přesuneme do stadionu Pouzar, kde bude probíhat další jednání. Zde z toho nejzajímavějšího:
Žádost Sboru dobrovolných hasičů Kaliště u Zalin – koupě přenosné motorové stříkačky TOHATSU
Žádost o jednorázovou podporu mládeže hokejového klubu HC LVI 2009 z.s. ve výši xxx xxx Kč
Prezentace Volejbalového klubu České Budějovice,z.s.
Jan Hošek: hasičská stříkačka je nejlepší prevence drogových závislostí (hlásím střet zájmů, jsem dobrovolný hasič v Přibyslavi)
Zuzka chce dořešit jednací řád komisí, z bytové komise se nesmí nic zveřejňovat, bytová komise je k ničemu, všechno je nalinkované od Správy Domů
Pepa: zkusme si zápis vyžádat anonymizovaný 106kou (jako zastupitel)

Dan Leština: komise ŽP jednala s dalšími komisemi o náměstí. Postup jednání byl zmatečný, nakonec povoleno vystoupení p. Pražáka, Martin Novotný navrhoval jak umístit stromy do náměstí, nebyly žádné materiály předem.
Pokus dobrý, Mirek Vodák sepíše materiály jak dál postupovat a příště se sejdeme v září.
Návrh by měl být jak využít prostor esteticky a funkčně, je to něco pro (zahradního) architekta. Městský architekt k tomu byl přizván pozdě.
Dan: Planetu nezachráníme pár stromy na náměstí
Problematika vod v městském prostředí

4) Uzavřená FB skupina MSČB+komunální týmy
mohla by se otevřít a neveřejné připravované dokumenty dávat na mrak

5) Různé
Volná diskuse

Budějovický komunální tým 5.5.2019 - zápis z padu

od Josef.Spak » 05 čer 2019, 14:27

Komunální tým 5.5.2019 17:30

1) Zahájení a formality
Prezence: Lukáš Mareš, Zuzana Kudláčková, Helena Nutilová, Dan Leština, Josef Špak, Svatomír Mlčoch, Jan Novák, Jan Hošek, Andrea Protivínská, Host: Martin Vozábal - klubová Akademie SK Dynamo.
Zapisovatel: Zuzana Kudláčková
Předsedá: Lukáš Mareš
Ověřovatel: HOnza HOšek

2) Pan Vozábal - Prezentace fotbalové akadamie (max 30 minut) - přijde v 17:30!!! Martin Vozábal https://akademie.dynamocb.cz/ výkonný ředitel akademie.. spolek dynamo, člen představenstva. žádostu o 6milionů rpro Dynamo na město. ta částak si zaslouží abych obešel zastupitestvo. byl jsem u pana Braného. ostatní kluby jsou složitější. Není to akademie jako si každý založí. .. Asociace fotbalová zjistila, že se o děti nikdo nestará.. před rokem jsme dostali možnost založit akademii. Rozpočet jsem sestavil podle návrhu manuálu, minimýlní mzda minimální povinosti, co se má dělat s dětma.. loni rotpočet cca 23 milionů. v minulém zastupitelstvu to prošlo... bylo to před volbami což asi hrálo roli. zatím podporu cítím. chápu diskuzi a zastupitelstvu (budu přítomen) Ak. pojede druhým rokem. loni jsme dělali vstupní prezentaci. letos máme prezentaci.- chceme ukázat, že se pokoušíme i splnit požadavky města, probíhá skauting.. dostali jsme podmínku, že máme zapojit MŠ a ZŠ a neše profi trenéry. vytvořili jsme manuál.. Zpracovali jsme prezentaci - co jsme udělali, které šklojy jsme navštívili - máme textovou i video část na sedm minut. video natočil náš trenér - vystupují v ní naše děti - moderují to. STaráme se o všestraný pohybový rozvoj dětí - nejde to jen na platy. M3 jsou velmi přístupné.. v ZŠ je to složitější - někde si myslí, že jsem supl z města- bijí se reportování na město... atd..cca v půlce zŠ nás moc nechtějí. Je pravda, že některé děti neumí kotoul. připravil jsem Vám to video na Flashku. Jsou tam čísla, skladba rozpočtu ( příjmu i výdaje) plán je rovněž součástí. když dostaneme méně např( 4 miliony) tak nás to nepoloží- nahradíme z vlastních a jinýchzdrojů. Týká se Třista dětí - kategorie - Deti od 6 ( i pětiletý) let až do 19 let.vyjma kategorie 14 - až 15. RFA(dostalo milion od města) . - od páté třídy mohou děti jít do sportovních tříd (máj II)podrobnosti viz prezentace. Spolupráce s SKP kdy nabídneme volná místa i jejich dětem. V sedmé třídě jdou na
RAF. na střední je to složitější..kvůli škole- talentům se snažíme pomoci s výběrem, a
by to šlo.
%Záci trénu
jí každý den, na střední každý den, mimo čtvtků- ky je čistě studijní den. LM: Výhled je že bude se zvyšovat příspěvek od města? Vozábal: nepotřebujeme. Kraj dává Tři miiliony. stejně jako letos. Dohoda o preferovaných sportech 4, ř %rozpočtu.. neznám podrobnosti - LM dozjistí..mšmt 3 ml ročně - pouze na platy. (zkrz FAČR)

3) KD Slávie - informace od Sváti . informace běží kolem.. v rozpočtu jsou peníze na projekt. měla by probíhat debata o zadání k tomuto projektu..zřejmě se už projekt zpracovává.. kdo to zadal?

4) Informovaní z komisí města ČB (ve zkratce)


Školská komise info:
Adéla K.
posílám info ze školské komise, která proběhla minulý týden. Na kdy je naplánovaná další schůzka zástupců komisí? Pavel Š. - odpověď až po volbách cca červen?


vyhodnocení dotací za uplynulý rok; vyjma zneužití dotace p. Požárkem (mládežnický fotbal) vše v pořádku
chybí nástroje pro postih zneužívání dotací (vyloučení žádosti na 1 rok)
nutný upgrade systému e-dotace, žádosti lze velmi těžko administrovat
chybí dotační program pro seniory- bude pravděpodobně vyhlášena samostatná výzva v příští roce (odbor??)
liší se metodika hodnocení u jednotlivých komisí a dle dotačních titulů
taneční vs. estetické sporty- kam spadají? (sport x kultura x volnočasovky?)
proběhla schůzka předsedů komisí za účelem revizí dotačních programů- řešil se software, střet zájmů, rozpočet na dané výzvy aj.; připomínky a nápady lze zasílat do 7.5. předsedovi školské komise p. Lavičkovi; dokument půjde následně do rady
návrh do budoucna vyhledávat žadatele o dotace dle IČ, aby se předešlo čerpání více titulů na jeden projekt
návrh na fixní částku (např. na 4 roky), tu zastropovat- každý odbor ví, kolik bude mít peněz ve výzvě na 4 roky dopředu
není brán ohled na počet žadatelů (školství málo peněz a hodně žadatelů x životní prostředí hodně peněz a málo žadatelů)
podmínky pro "nespecifická opatření"- žádosti, které nikam nespadnou; nyní nemusí plnit podmínky a závazky jako u jiných výzev
projekt "zkus to zdravě"- p. Trnka, příště představí krátkou přednáškou; obdoba "zdravá škola" (M. Slimáková)
návrh ODS na příspěvky pro začínající učitele ve výši 150.000 Kč- odmítnuto komisí řešit, jedná se o politickou záležitost, která dle slov předsedy na komisi nepatří; odmítavý postoj i p. Vojtka

Sportovní komise
Pavel Š.
V současné době byly vyhodnoceny všechny dodační tituly pro rok 2019 - S tím přichází otázka, zda na příští rok nebude tředa tyto tituly doplnit či změnit - za mě jsou napsané ok, jen zde chybí prostor pro aktivní seniory - řešilo se na společné schůzce zástupců všech komsí města přes Velikonocemi - výsledek neznámý.
Jelikož je již vše vyhodnoceno, necháváme si prostor pro věnování se Plánu rozvoje sportu v ČB - https://www.c-budejovice.cz/sites/defau ... sportu.pdf

Dále u členu SK panuje trošku nedůvěra v to, jak jsou přerozdělovány peníze na hokej, fotbal a volejbal - prý je to dohodnuté a nidko do toho nechce rýpat - volejbalu je dáváno málo. V budoucnu je plán pozvat si zástupce těchto v ČB preferovancýh sportů a vše si nechat vysvětlit. - dle mého by to mělo být přerozdělováno dle úspěchů - například volejbal je dlouhodobě top a Motor hraje ho.... takže nevím, jestli by měl dostávat tolik - toto je ale politická otázka je třeba řešit v rámci zast.

Bytová komise:
Dopravní: jízdné zdarma, pro doprováuející dítěte do tří let. jinak nic zajímavého.
Kontrolní výbor: HN. zatím jsme se představovali. vize předsedy je že jsme většina začázečníci, tudíž nám vodí vedoucí odborů. Podněty jsem schopná předávat..Sváťa: kontrolní se může rozjíždět déle...až bude co kontrolovat. LM: doporučuji spojit se s paní TICHOU.

4a) nadchazejici spolecne zasedani komisi ke stromum na namesti POII; formulace spolecneho stanoviska Předány Podněty. Dan si to přebere. Sváta: akcntujme zalévání


5 Nadcházející zastupitelstvo - zastupitelský klub
Lukáš Mareš: LM Připravil jsem si 3 Usnesení.
Odpadové hospodářství - Odkaz na materiál sem.
podněty hlaně od územních skupin. Ptal jsem se Moravce, jestli se chystají změny.. řekl že ne.. na to mě napadlo porovnat Krajská města..Obšírná diskuze nad jednotlivými grafy a argumenty. Sváťa: historický okamžik, kdy zastupitel sám předkládá iniciativní materiál. Dan: je to i o tom jaké jsou plány zastupitelstva. HOnza hošek: tohle je příležitost si necht spracovat odbornou analýzu, kde může být i douhodobý vývoj zohlednil. Novák: tys tam jsi schopnej odpověďet na argumentaci těch rozdíly?. LM. jsem schopen si to odargumentovat.
LM: nejsem si jist jak mlže město s minoritním podílem mlže rozhodovat o tom co s odpadem. Dan: bude to čím dál tím dražší ze zákona - mělo by se zakázat skládkování úplně ale to nikdo nestihne a bude se to odsouvat. Novák: už mají novináři tiskovku? LM: mám připraveno.LM: má to rozpoutat tu diskuzi! Mám pozitivní reakci od Vojtka, a kozlovou.
druhý bod. studie proveditelnosti ...
třetí bod: Iniciovat proces vedoucí k zajištění nové vizuální podoby městského webu a ustanovit k tomuto pracovní skupinu.

6) Eurovolby
11.5.2019 - akce na Náměstí P. O. II - apel na pomoc a seznámit ostatní s časovým harmonogramem - včas přijít sraz v devět v čepici.


7) Různé

Komunální tým 17.3.2019 18:00

od Josef.Spak » 22 bře 2019, 10:11

Komunální tým 17.3.2019 18:00

1) Zahájení a formality
Prezence: Dan L., Andrea P., Honza N., Ruda Ž., Honza H., Svatomír M., Adéla K., Lukáš M., Jan N. P., Jirka K., Josef Š., Honza H., Pavel M., Pavel Š.

Hosté: Skupina 6 lidí - pověřen pan Uhlíř -> přemostění Vltavy Papírny,

Zapisovatel: Pavel Š.
Předsedá: Dan L.
Ověřovate: Lukáš M.l
Schválení programu (případně se změnami)
Krátké seznámení s hosty/nově příchozími

2) Přemostění Vltavy - Papírny u nemocnice
Informování o co jde v

cca před 30 lety zde byla příprava přemostění V. v oblasti Litvín. - navazování na býv. lávku kvuli vojákům.

toto vše se změnilo v roce 2000
a) Původní varianta - padá, je zde údajně nějaký brouk (dnes není dohledatelé - člověk co s tím přišel). Cesta měla být vedena Planou a Štecherovým mlýnem - ZRUŠENO v roce 2000 při schvalování tehdejšího územního plánu
b) Vedena papírenskou ulicí přes garáže do Litvínovic - v územním plánu dodnes a jako primární varianta
c) Přes Schneiderovou ulici

Schůzka s pí. starostkou z Litvínovic - mají v územním plánu variantu b.
Ředitel nemocnice - loboval nad jinou variantou mimo nemocnici a obklikou

Dnes v územním plánu ČB - jižní spojka z mladého, most přes "malák" po lidický do papírenské a přemostění do Litvínovic.

pan Uhlíř apeluje na naše zastupitele, aby se nad tímto zamysleli - dále tito lidé chtějí, aby v ČB byla pořádně zpracována vize dopravy - pokud nebude tato vize neměly by se plánovat další nevratné dopravní stavby.

impulz - zadali jsme my - článek v MF dnes - iniciovaná schůzka Pirátů se starostkou Litvínovic - v jakém je to stádiu, co plánujeme, proč se tato schůzka konala a co bylo obsahem + výstup?
Lukáš M. - schůzku inicioval Lukáš M. - neví co se dělo - p. Konečný se nepohodl se starostkou L. - chtěl zjistit její pohled na věc.
starostka L. - původní variantu je třeba změnit ÚP -. mají v něm jižnější variantu a se severní variantou nemají také problém, ale nemají informace.

Pavel M. - most přes Vltavu být musí - most na mánesovce se do 10 let musí opravit - kompletní uzavírka město je teď před volbou, že musí řešit přemostění.
Preferovaná varianta : https://drive.google.com/open?id=1FOOXO ... ApzKQeDgho
Je potřeba naplánovat tak, aby přemostění městu dávalo smysl- město si nechalo zpracovat studii i na severní variantu - jednosměrná silnice a silnice by měla navazovat na papírenskou - majitel papíren je ochoten místo vlečky udělat silnici (baráky okolo odhlučnění - stěny atd.)
V současné době chceme po městu, aby nám předalo výpočty, materiály atd. - rozšíření kruhového objezdu v Litvínovic, aby vše zvládal. MĚSTO most musí postavit - jedna varianta se musí prostě vybrat - otázka jaká.
Vedení Schneiderovou ulicí je v současné době na základě výpočtů shůdnější. Chceme porovnání obou variant - komplexní (i dopravní opatření pro letiště - nikdo nebere teď v potaz)

pán ze skupiny 6 - DNES se s veřejností co zde bydlí nekomunikuje - je třeba s veřejností komunikovat, než se zadají výpočty atd . - následně z této diskuse mají vyjít podmínky na základě kterých zadat odborníkům, kteří zpracují podklady pro toto přemostění - zadávací podmínky - město v současné době s lidmi nekomunikuje a je potřeba tyto diskuse nastartovat.
Programové body k dopravě v úkolovacím systému redmine: https://redmine.pirati.cz/issues/19226

Josef Š. - požádal o předání kontaktů - jakmile se něco bude dít budeme kontaktovat.
Lukáš M. - další nástin řešení - v úterý bude na další dopravní komisi výhody a nevýhody obou variant. - materiály a zápis z dopravní komise zašleme + třeba i další věci k dané problematice, který se vyrojí.

Body dalšího postupu-
Dan Leština: Lukáš Mareš a Pavel Maule budou tlačit na větší zveřejňování materiálů např. z dopravní komise a k připravovaným změnám územního plánu


3) EUROVOLBY (není to moc komunální téma, ale jako krátké oslovení dobrovolníků asi dobrý)

Honza N. - EV jsou důležité - potřeba na níže uvedené akce účast co nejvíce lidí.

- demonstrace Zachraňme internet
Směrnice o copyrightu a o autorských právech - omezení - cenzura internetu. Dan L. - krátké vysvětlení o co jde. Viz https://zachraninternet.cz/
Tato akce sice souvisí s evolbama, ale není to jen k nim - celosvětová demonstrace, kterou nepodporují jen politické strany, ale i další - wiki, seznam atd.
Proběhne akce sraz ve 12:00 v ČePiCi, bude účastna i Jana K. - na 5 místě a bude mít proslov atd. (záloha Dan L. - další kandidát)
Vysvětlení, jak akci pojmeme atd.+ spoustu dalších akcí pro dobrovolníky pro EUROVOLBY - kontaktuvat Honzu N. (jan.novak@pirati.cz; 777 154 693 )
11.5.2019 velká akce na náměstí P. O. II - od 10:00 do 22:00 zabrané celé náměstí - pokud víme o někom, kdo by zde chtěl vystupovat atd. - předat kontakty

Přednáška Jany K. - o Africe atd.

Honza N. - má facebook skupina na pomoc s roznosem Pirátských listů - je dobré tuto skupinu využít.

18.5.2019 Nuna divadlo - možno udělat i akci v rámci EVOLEB - poz. předdomluveno.

19.3.2019 - Jana K. - v Horké Vaně - debata různých politických stran - PROPAGOVAT.

11.5.19 - hlavní akce v ČB/JčK, zabrané náměstí, od 10-22; je třeba co nejlevněji zaplnit. Čím více dobrovolníků, tím lépe.

Jan N. - třeba vymyslet rozpočet hlavně na facebook atd.

4) Krajské Expertní týmy
- vysvětlit o co jde - představa vícekrát dohledatelná na foru - zasedání krajské, MS atd. Krátké představení vize.

Nabídnuta možnost zapojení.

- v pondělí je sraz týmu kultura a cestovní ruch

- kdo se chce zapojit?

5) Zastupitelský klub a nadcházející zastupitelstvo
- vyhlášení referenda o bourání sportovní haly
Lukáš M. chce téma oživit novými informacemi o přípravě stavby, mediální výstupy

- ceny nájemních bytů
- příspěvek Zuzky K. - absence (omluvena) bod odložen na příště pokud bude aktuální - popřípadě informuje nás o výsledku
- policejní hodina - zavírací doba hospod
LM: Thoma chce být razantní, zavírat ve 2 ráno nebo o půlnoci, ve vybraných oblastech viz https://www.obcaneprobudejovice.cz/zpra ... h-mistech/
RM - řeší následky a ne příčiny
Dále diskuse nad tím, jak je to např. v Praze atd.
- rozdělování peněz z rozpočtu

6) Delegace do OVK
Bod již tolik zmiňován, že není potřeba to více rozebírat - nabídka možnosti účastnit se komisí pro volby do EP - https://ovk.pirati.cz

7) Různé
Jan Novák: úterý 19.3. od 18:30 budeme v Týně vymýšlet participativní rozpočet

Re: Budějovický komunální tým

od Zuzana.Kudlackova » 10 úno 2019, 19:55

Komunální tým 10.2.2019 18:00

Návrh programu:
1) Zahájení + formality

Prezence: Ivan Matejič.. (host), Jirka Majstr. (zatím jen příznivec Pirátů), Lukáš M., Zuzka K., Honza H., Jan N. P., Dan L., Svatomír M., Pavel Š., později příchůzí - Josef Š., skoro ke konci Ivo V.

Předsedající: Lukáš Mareš, Zapisovatel: Pavel Š., Ověřovatel: Zuzka K.
Na žádost Sváti přidán do programu bod č. 5 různé.

2) Zastupitelský klub - nadcházející zastupitelstvo
Zvoleny pouze priority - 3, 4 body hodné pozornosti.

Lukáš M. - budeme předkládat 2 body prve stanovit otázku a a následně b

a) Zřízení pracovní (přípravné) skupiny k přijetí refernda a stanovení otázky - Diskuse, vystoupí pan Fál - posudek špatný, vystoupí pan Pražák

b) Uložení povinnosti primátorovi města, aby se zdržel dalších kroků při vypisování a dalším krokům v rámci již běžících VŘ na výběr a stanovení bouracích prací - Hala.
- Seznámení se situací, jak vše vzniklo atd. - dotaz Dana L.
- Kulatý stůl všech stran - shodli se na referendu, že je třeba vypsat / Strany jsou ochotny ještě diskutovat - vyskytly se určité problémy a nejasnosti, překážky atd.
Dan L. - Bylo by fajn otevřeně přiznat, že nám jde o to současný projekt zastavit Lukáš M. - chceme současnou halu zachovat - může ještě sloužit

Dále diskuse nad tím, jak by současné strany z tohoto projektu mohly vycouvat se ctí, pořípadě rada může vzít své rozhodnutí zpět. Popřípadě může zasáhnout i referendum - o to se snažíme potřebujeme diskutovat.

Následně proběhlo seznámení s tím, nad čím se sešel zastupitelský klub psány pouze důležité věci - zápis
I) Návrh na pojmenování nově vzniklých názvů ulic
II) Změna územního plánu - nic zásadního
III) Poskytnutí dotací na kulturu
IV) Neinvestiční dotace na nákup knižních novinek
V) Dar- SV. varhany
VII) Digitální mapa města - musí město udržovat, stará se o to firma -- předražené cca 2 miliony - budeme tlačit snížení
VIII) Vznikne mimorozpočtový fond, kam půjdou nevyčerpané peníze - z toho se následně bude moci čerpat a pokrývat to, na co nebude // pravidla pro něj stejné jako rozpočtová pravidla - finanční výbor = chceme přísnější pravidla
IX) Rozpočtová opatření - Koridor - pouze 1 nabídka - cena o 4 miliony víc, než se čekalo

3) Zachraň halu
Probíhá sběr podpisů - otázka je jak se postaví k referendu zastupitelstvo. Po středě nutnost stanovit jak dál pokračovat - ve středu jednání města s architektem = požadavek na snížení ceny

4) setkání/setkávání všech členů komisí, výborů
Bod přidán na žádost Zuzky K. - je vidět, že komise rozhodují každá trošku jinak i přesto, že máme dotační pravidla, jednací řád.
Je nutné se sejít všichny a stanovit jasná pravidla, jak postupovat - úkol pro Zuzku K. - sezvat všechny členy komisí.


5) Různé
Další schůze: určitě bude před zastupitelstvem - termín 17.3.2019 od 18:00 ČePiCe

Re: Budějovický komunální tým

od Cypra » 13 led 2019, 18:29

Schůze komunálního týmu bez pozvánky pro (oponenty) referenda k MFC !!! Posezení Čepice už mělo být v nájmu,ale není...Zachraň halu nenajde vyhledávač Seznam...hlavou proti zdi...hlavně,když otázku "schválí" MV ČR.

Re: Budějovický komunální tým

od Lukas.Mares » 03 led 2019, 16:38

Zápis z pracovní schůze komunálního týmu Pirátů MS Českobudějovicko 2.1.2019 17:00 Čepice


Jediné téma: Záchrana sportovní haly - jak na to.

Přítomní: Zuzana Kudláčková, Jan Hošek, František Batysta, Rudolf Žák, Jaroslav Hansal, Andrea Protivínská, Pavel Šramhahauser, Sváťa Mlčoch, Lukáš Mareš (opožděn)

Lukáš Mareš: Je dobré, aby hala zůstala stát, hlavně protože se zbytečně utratí moc peněz.

František Batysta: Jak to bylo na zastupitelstvu.

Sváťa Mlčoch: Stavba schválena 25 hlasy

Lukáš Mareš: Jak to udělat:
Místním referendem.

Ve velkém městě bylo úspěšné jen jednou v Plzni

Referendum bude hodně práce, ale má spoustu výhod.

Šramhauser/Mareš: Diskutován vliv stavby haly na dostatek sportovišť.

Lukáš Mareš: Vysvětlil, co je potřeba k úspěchu referenda.
Připravil "kuchařku" pro kampaň.

Jaroslav Hansal: Potřebujeme lidi vzburcovat. Udělal by to sloganem "zachraňme sportovní halu". Budeme sbírat podporovatele, které pak můžeme vyzývat k aktivitě.

Dohodlo se složení přípravného výběru v obsazení: Lukáš Mareš, Jaroslav Hansal, Václav Fál, případně další

Máme připravenou otázku do referenda – Lukáš Mareš a Sváťa Mlčoch ji společně zformulovali, Mareš ji bude konzultovat s Transparenci International, ministerstvem vnitra a Oživením.

Mareš: Budeme oslovovat dobrovolníky pro sběr podpisů, ale makat musíme především sami!
Mareš: Upraví podpisové archy na popud Kudláčkové.
Hansal: Představil vizuál webové prezentace kampaně a její celkový nástřel, všem se to líbilo. Mareš mu slíbil součinnost při korektuře.
Proběhla diskuze ohledně financování celé akce, Špak osloví jako předseda MS krajské sdružení.

Všichni se pak spokojeně rozešli k domovům.

Zapsal: Hošek, Mareš
Ověřila: Kudláčková

Re: Budějovický komunální tým

od Lukas.Mares » 09 pro 2018, 20:52

Komunální tým 9.12.2018

Příští komunální tým bude 9.12.2018
účast: Zuzana Kudláčková. Adéla Kučerová, Josef Špak, Ruda Žák, Olga Nováková, Sváťa Mlčoch, Martin Štěpka, Pavel Tůma, Andrea Protivínská, Jan Nepomuk Piskač, Lukáš Mareš, Jan Hošek, Cipra.

Návrh programu:

1. Úvod - Zuzka představuje Komunální tým, přítomní se představují

2. Informace o grilování členů DR - Zuzka informuje o grilovačkách, zastupitelský klub nominoval Kubečku, Trantinu, Šimka. Grilovačka skončí v pondělí o půlnoci.

3. Informace o hospodě v ČePiCi - smlouva je přečtená, čeká se na podpis, bude tady komerční provoz Čerta.

4. Zuzka - Paro - co kdybychom tlačili na rozpočet až od příštího roku - 5 M by se mělo objevit v rozpočtu v březnu, do té doby je třeba mít systém, pokud to nepůjde, tak se to dá rozjet od června, nebo září... Je třeba udělat harmonogram. Lukáš na tom pracuje.

5. Piskač - V bodu různé na zítřejším zastupitelstvu otevře bod Účast v radě všem stranám zastupitelstva - všeobecný souhlas

6. Cipra - krátká diskuze o fungování DPP, můžeme se o tom bavit někdy jindy.

7. Špak - naházel do redminu úkoly na Výbor pro IT - https://redmine.pirati.cz/projects/zast ... t_filter=1

8. Diskuze o financování profesionálního sportu ve městech - není oficiální cesta, Zuzka podá podnět na centrální úroveň pirátů. Pavel Tůma se na to zaměří a udělá analýzu.

9. Diskuze o sportovní hale - na co se použijou peníze, kdyby se hala nerealizovala? byty. Špak: t.č. má město zadluženost nějakých 60 % zákonného limitu. Štěpka: Šlo by přestavit bývalé vojenské bytovky v areálu letiště.

Dotaz: olga k zítřejšímu zastupitelstvu, živý přenos, kontrolní výbor bez našeho zastupitelstva. Výsledek: nahrát a vypustit pak. Na příštím zastupku zkusíme online. následné rozmáznutí.

Zapsal: Mareš
Ověřila: Kudláčková

Re: Budějovický komunální tým

od Lukas.Mares » 02 pro 2018, 20:29

Komunální tým 2.12.2018 18:00

1) Zahájení + formality
Prezence: Honza K., Lukáš M., Jan N. P., Jarda H., Pavel Š., Lucie Korytářová, František Batysta, Zuzana K.

Předsedající: Honza H.
Zapisovatel: Pavel Š.
Ověřovatel: Lukáš M.

2) Představení nováčků / zájemců o členství či příznivců
Nikdo nový, ani z řad veřejnosti

3) Prostor pro zastupitele - shrnutí dosavadní práce / požadavky na pomoc atd. / následující zastupitelstvo
Lukáš M. - Následující zastupitelstvo hlasování o rozpočtu - Podpoříme rozpočet, pokud tam nebude alokována částka na bourání sportovní haly + částka na podpor letiště.
Změna rozpočtu = je třeba dopředu zpropagovat - článek + sdílení facebook.
Hlasování o rozpočtu bude volné.

Jan N. P. - Pověření z minulého KT - návrh otevření rady všem stranám v zastupitelstvu - výzva na foru + rozeslané všem zastupitelům.
Zprůhlednit procesy v radě a zpřístupnit jednání.
Zatím žádné reakce

Pomoc zastupitelům - Lukáš M. Zatím není potřeba, ale ještě nevím - chodím zatím do práce. Postupně začně pro full time na radnici - poté bude potřeba analyzovat smlouvy, popřípadě jiné věci, ale to se vyvine časem. Jakmile se rozjednou shcůzky komisí a výborů, poznáme co bude potřeba a zda je nutné na tyto věci mít člověka.

Expertní týmy - jakmile bude po prvních zasedání komisí je třeba začít dávat dohromady místní expertní skupinu, která bude nápomoci lidem, kteří tyto komise obsadili.

4) Prostor pro dotazy na zastupitele
Dotaz na názor - Vánoční trhy = mělo by město za to platit?
Je potřeba analyzovat co to městu přináší a zda se to vyplatí.
Zastupitelé analyzují, jestli se to vyplatí a pokudu ne budou řešit, co udělat jinak, aby se to po roce 2021 udělalo jinak či jestli se to dá vypovědět dříve.
Mělo by trhy být jen o prodeji zboží a o alkoholu? Nemělo by být zastoupené i řemeslo - máme plno šikovných Jihočeských řemeslníků.


5) Řešení komunikační platformy pro komunální tým / zastupitele přístupy, veřejné / neveřejné - Lukáš Mareš - cloud, nastavení komunikace, Pavel Šramhauser - seznamy kontaktů + přístup - jak členit (zastupitelé / členi / komunální tým, veřejnost)
Již se rozběhl Pirátský cloud a budeme na to postupně najíždět (odnaučit se používat google - drive). mrak.pirati.cz
Je nutné se zamyslet nad tím, jak udělat strukturu a kdo má mít k čemu přístup - zastupitelský klub se zamyslí (práva se dají nastavovat skupinám)
Platforma nextcloud - opensource řešení (mobilní aplikace / podobné goodle drive / editace open office dokumenty / něco jako redmine - sdílené úkolování / kalendář).
Kontakty - tabulka bude uložena na sdíleném uložišti a následně k tumu bude mít přístup omezený počet lidí = rozdělení členi / příznivci / stálí členi KT / dobrovolníci / experti / ostatní

Batysta - Je nutné ještě intranet - Chybí úvodní stránka - rozcestník. Honza H. - na cloudu se může udělat struktura, která bude přehledná.
- Bude udržovat zatím jen sociální = Pilot a následně se uvidí - zhodnotíme na některých dalších komunálních týmech a pokud se bude ostatním líbit a načí se to používat můžeme rozšířit i pro další oblasti (Sport, doprava, školství atd.) a stanoví se pro ně správce.

6) Dotace města ČB Směrnice č.3/2018 Poskytování dotací https://goo.gl/9K79oA
Batysta - Chtěl by navrhnout rozšíření dotačních programů pro další skupiny = měla by zde být i dotační oblast služby pro občany nad 60let věku (průměrný věk odchodu do důchodu). Ve volnočasových aktivitách nelze žádat pro seniory, ve sportovních aktivitách nelze žádat pro seniory na akce nad 1 den.
Batysta - sepíše vše, zjistí, co se s tím dá dělat a následně předá zastupitelům - řešit přístí rok na rok následující (pro rok 2019 již schváleno) = řešit na rok 2020 - řešit včas.
Tlak na zastupitele = tlačení na participativní rozpočet - v březnu se bude řešit, co s financema, co zbyly z roku 2018 a následně z této částky by mohl být realizovatelný PR.


7) Výzva ke sponzorování rozpočtu MS od členů komisí města
Nemáme v rozpočtu na příští rok moc financí a asi ani nedostaneme.
Byla by fajn výzva na členy našich komisí - měla by být ale dobrovolná - otázka zda to neudělat jako veřejnou výzvu.
Pozor - u HoPB je to tak, že z těchto odměn komisím financují svojí kampaň a provoz - velmi kritizováno.

Možno zkusit kampaň - pošli 100 kč měsíčně (klidně i méně)

Další varianta - uspožádat koncert - zaplatit umělce a zbytek nechat ČPS

8) Sportovní hala - navrhuje Lukáš Mareš, Jan Hošek, 30 min
Těžko se dá zvrátit, ale je nutné se alespoň pokusit - alespoň pak tvrdit - my jsme vám to říkali.

Dále probíhala idskuse nad tím, jak to udělat tak, aby byla hala vyjmuta z rozpočtu = není dostatek podkladů atd.

9) Rozpočet
Přeskočeno

10) Dej Tip - klesající vyřešenost
Lukáš a Honza chtějí průběžně procházet odbory, které mají kopnkrétní úkoly na starosti a budou se ptát, proč to nefunguje.
Primárně to ale chce zjistit, jak to funguje a když to město nemůže řešit, aby to přehodilo že to není v jeho gesci.

11) Brigada vyklizeni cepice
Bude se otvírat dole hospoda a bude třeba vyklidit nějaké věci - o termínu a času se bude informovat.

12) Postřehy ze školení zastupitelů
Jsou prý boží a budou slajdy - školení velmi velmi přínosné.

Re: Budějovický komunální tým

od Lukas.Mares » 02 pro 2018, 20:29

Komunální tým 2.12.2018 18:00

1) Zahájení + formality
Prezence: Honza K., Lukáš M., Jan N. P., Jarda H., Pavel Š., Lucie Korytářová, František Batysta, Zuzana K.

Předsedající: Honza H.
Zapisovatel: Pavel Š.
Ověřovatel: Lukáš M.

2) Představení nováčků / zájemců o členství či příznivců
Nikdo nový, ani z řad veřejnosti

3) Prostor pro zastupitele - shrnutí dosavadní práce / požadavky na pomoc atd. / následující zastupitelstvo
Lukáš M. - Následující zastupitelstvo hlasování o rozpočtu - Podpoříme rozpočet, pokud tam nebude alokována částka na bourání sportovní haly + částka na podpor letiště.
Změna rozpočtu = je třeba dopředu zpropagovat - článek + sdílení facebook.
Hlasování o rozpočtu bude volné.

Jan N. P. - Pověření z minulého KT - návrh otevření rady všem stranám v zastupitelstvu - výzva na foru + rozeslané všem zastupitelům.
Zprůhlednit procesy v radě a zpřístupnit jednání.
Zatím žádné reakce

Pomoc zastupitelům - Lukáš M. Zatím není potřeba, ale ještě nevím - chodím zatím do práce. Postupně začně pro full time na radnici - poté bude potřeba analyzovat smlouvy, popřípadě jiné věci, ale to se vyvine časem. Jakmile se rozjednou shcůzky komisí a výborů, poznáme co bude potřeba a zda je nutné na tyto věci mít člověka.

Expertní týmy - jakmile bude po prvních zasedání komisí je třeba začít dávat dohromady místní expertní skupinu, která bude nápomoci lidem, kteří tyto komise obsadili.

4) Prostor pro dotazy na zastupitele
Dotaz na názor - Vánoční trhy = mělo by město za to platit?
Je potřeba analyzovat co to městu přináší a zda se to vyplatí.
Zastupitelé analyzují, jestli se to vyplatí a pokudu ne budou řešit, co udělat jinak, aby se to po roce 2021 udělalo jinak či jestli se to dá vypovědět dříve.
Mělo by trhy být jen o prodeji zboží a o alkoholu? Nemělo by být zastoupené i řemeslo - máme plno šikovných Jihočeských řemeslníků.


5) Řešení komunikační platformy pro komunální tým / zastupitele přístupy, veřejné / neveřejné - Lukáš Mareš - cloud, nastavení komunikace, Pavel Šramhauser - seznamy kontaktů + přístup - jak členit (zastupitelé / členi / komunální tým, veřejnost)
Již se rozběhl Pirátský cloud a budeme na to postupně najíždět (odnaučit se používat google - drive). mrak.pirati.cz
Je nutné se zamyslet nad tím, jak udělat strukturu a kdo má mít k čemu přístup - zastupitelský klub se zamyslí (práva se dají nastavovat skupinám)
Platforma nextcloud - opensource řešení (mobilní aplikace / podobné goodle drive / editace open office dokumenty / něco jako redmine - sdílené úkolování / kalendář).
Kontakty - tabulka bude uložena na sdíleném uložišti a následně k tumu bude mít přístup omezený počet lidí = rozdělení členi / příznivci / stálí členi KT / dobrovolníci / experti / ostatní

Batysta - Je nutné ještě intranet - Chybí úvodní stránka - rozcestník. Honza H. - na cloudu se může udělat struktura, která bude přehledná.
- Bude udržovat zatím jen sociální = Pilot a následně se uvidí - zhodnotíme na některých dalších komunálních týmech a pokud se bude ostatním líbit a načí se to používat můžeme rozšířit i pro další oblasti (Sport, doprava, školství atd.) a stanoví se pro ně správce.

6) Dotace města ČB Směrnice č.3/2018 Poskytování dotací https://goo.gl/9K79oA
Batysta - Chtěl by navrhnout rozšíření dotačních programů pro další skupiny = měla by zde být i dotační oblast služby pro občany nad 60let věku (průměrný věk odchodu do důchodu). Ve volnočasových aktivitách nelze žádat pro seniory, ve sportovních aktivitách nelze žádat pro seniory na akce nad 1 den.
Batysta - sepíše vše, zjistí, co se s tím dá dělat a následně předá zastupitelům - řešit přístí rok na rok následující (pro rok 2019 již schváleno) = řešit na rok 2020 - řešit včas.
Tlak na zastupitele = tlačení na participativní rozpočet - v březnu se bude řešit, co s financema, co zbyly z roku 2018 a následně z této částky by mohl být realizovatelný PR.


7) Výzva ke sponzorování rozpočtu MS od členů komisí města
Nemáme v rozpočtu na příští rok moc financí a asi ani nedostaneme.
Byla by fajn výzva na členy našich komisí - měla by být ale dobrovolná - otázka zda to neudělat jako veřejnou výzvu.
Pozor - u HoPB je to tak, že z těchto odměn komisím financují svojí kampaň a provoz - velmi kritizováno.

Možno zkusit kampaň - pošli 100 kč měsíčně (klidně i méně)

Další varianta - uspožádat koncert - zaplatit umělce a zbytek nechat ČPS

8) Sportovní hala - navrhuje Lukáš Mareš, Jan Hošek, 30 min
Těžko se dá zvrátit, ale je nutné se alespoň pokusit - alespoň pak tvrdit - my jsme vám to říkali.

Dále probíhala idskuse nad tím, jak to udělat tak, aby byla hala vyjmuta z rozpočtu = není dostatek podkladů atd.

9) Rozpočet
Přeskočeno

10) Dej Tip - klesající vyřešenost
Lukáš a Honza chtějí průběžně procházet odbory, které mají kopnkrétní úkoly na starosti a budou se ptát, proč to nefunguje.
Primárně to ale chce zjistit, jak to funguje a když to město nemůže řešit, aby to přehodilo že to není v jeho gesci.

11) Brigada vyklizeni cepice
Bude se otvírat dole hospoda a bude třeba vyklidit nějaké věci - o termínu a času se bude informovat.

12) Postřehy ze školení zastupitelů
Jsou prý boží a budou slajdy - školení velmi velmi přínosné.

Re: Budějovický komunální tým

od Frantisek.Batysta » 19 lis 2018, 07:05

Byl jsem také s mírným zpožděním téměř po celou část jednání na Mumble.

Nahoru