jelikož Gabriela měla na starost retenci členů, vyhlašuje PO výběrko na tuto pozici.
Na pozici se můžete hlásit v tomto vláknu, nebo mě do SZ.
Gabča k pozici píše:
Požadavky:
1. Chuť pracovat
2. Možnost telefonovat a zasílat sms pokud možno neomezeně
3. Dostatek času
4. Přístup do evidence členů (zařídíme)
Proces:
1. Adam Šoukal, vyjede členy kterým končí členství (psát si mu pravidelně o seznam)
2. Tento seznam zaneste do excelu
3. Z evidence členů (přihlášky) si vytahejte kontakty na jednotlivce
4. Obvolejte členy, ptejte se na důvody jejich odchodu, přesvědčte je
5. Výsledky zaneste do excelu, aktualizujte graf
6. Vytvořte graf s důvody odchodu
7. Průběžná kontrola na transparentním účtu, kdy kdo zaplatil
8. Členi, kteří nezaplatí musí být vyřazeni (tzn. komunikace s předsednictvem konkrétních krajů)
Co je třeba vytvořit:
Vytvořte tabulku s důvody odchodu, rozpad na důvody které můžeme ovlivnit a na důvody které ovlivnit nemůžeme.
Je třeba vytvořit také alespoň základní skript telefonického hovoru s členem, kterého chcete udržet (od pozdravu, až po rozloučení)
Nástřel skriptu:
- Dobrý den/ahoj
- Tady jméno a příjmení, pirátská strana
- Dovolal/a jsem se správně na pana/paní - jméno a příjmení?
- Volám kvůli....
- Dotaz na důvod ukončení členství.
- Bla bla bla
- Argumentace
- Záchrana člena
- Rozloučení
Telefonický hovor:
- volá se až 3x, pokud se jednou nedovoláte, nevzdávejte to a zašlete sms, volejte znovu s odstupem alespoň jednoho dne a pokud možno také v jiný čas (zvyšuje se tak dovolatelnost) tzn. pokud se nedovoláte = vždy zasíláte sms (tzn. až 3x sms jednomu člověku)
- komunikace s členy - denně (někdo reaguje na zmeškaný hovor a sms až druhý den)
- méně efektivní, ale používejte také: smsky, SZ, facebook, emaily, kontakty přes známé a kamarády
- nejdůležitější je být v hovoru po celou dobu příjemný a profesionální
Sepsala jsem pro vás co je třeba, svému následovníkovi přeji hodně štěstí Gabriela
1. Chuť pracovat
2. Možnost telefonovat a zasílat sms pokud možno neomezeně
3. Dostatek času
4. Přístup do evidence členů (zařídíme)
Proces:
1. Adam Šoukal, vyjede členy kterým končí členství (psát si mu pravidelně o seznam)
2. Tento seznam zaneste do excelu
3. Z evidence členů (přihlášky) si vytahejte kontakty na jednotlivce
4. Obvolejte členy, ptejte se na důvody jejich odchodu, přesvědčte je
5. Výsledky zaneste do excelu, aktualizujte graf
6. Vytvořte graf s důvody odchodu
7. Průběžná kontrola na transparentním účtu, kdy kdo zaplatil
8. Členi, kteří nezaplatí musí být vyřazeni (tzn. komunikace s předsednictvem konkrétních krajů)
Co je třeba vytvořit:
Vytvořte tabulku s důvody odchodu, rozpad na důvody které můžeme ovlivnit a na důvody které ovlivnit nemůžeme.
Je třeba vytvořit také alespoň základní skript telefonického hovoru s členem, kterého chcete udržet (od pozdravu, až po rozloučení)
Nástřel skriptu:
- Dobrý den/ahoj
- Tady jméno a příjmení, pirátská strana
- Dovolal/a jsem se správně na pana/paní - jméno a příjmení?
- Volám kvůli....
- Dotaz na důvod ukončení členství.
- Bla bla bla
- Argumentace
- Záchrana člena
- Rozloučení
Telefonický hovor:
- volá se až 3x, pokud se jednou nedovoláte, nevzdávejte to a zašlete sms, volejte znovu s odstupem alespoň jednoho dne a pokud možno také v jiný čas (zvyšuje se tak dovolatelnost) tzn. pokud se nedovoláte = vždy zasíláte sms (tzn. až 3x sms jednomu člověku)
- komunikace s členy - denně (někdo reaguje na zmeškaný hovor a sms až druhý den)
- méně efektivní, ale používejte také: smsky, SZ, facebook, emaily, kontakty přes známé a kamarády
- nejdůležitější je být v hovoru po celou dobu příjemný a profesionální
Sepsala jsem pro vás co je třeba, svému následovníkovi přeji hodně štěstí Gabriela
Vytvořila jsem poptávku i stránku pozice.
Zájemci o pozici:
Adam Šoukal
Adam Šoukal