Pirate Ride - žádost o schválení výdaje

Mediální odbor působí v oblasti komunikace mezi stranou a veřejností, resp. sdělovacími prostředky; mediální odbor vydává tiskové zprávy a stanoviska strany, monitoruje média, propaguje akce strany atd.

Moderátor: Odbor - medialni

Pravidla fóra
  • Sem vkládejte připomínky k činnosti mediálního odboru. Ke každému podnětu založte nové téma.
  • Na dotazy a podněty odpovídají dobrovolníci, buďte prosím ohleduplní. Svá podání pište slušně a požadavky formulujte dostatečně určitě.
  • Místo odkazů do jiných fór citujte celé texty, protože lidé mají zobrazování některých fór vypnuté.
  • V podatelně se nediskutuje a jakmile bylo podání vyřešeno, téma se zamyká.
Další informace můžete nalézt na následujících místech:
Odpovědět
Helena Jarolimkova
Příznivec Pirátů – Plzeňský kraj
Příspěvky: 2490
Registrován: 26 dub 2013, 08:06
Profese: Anarchista
Dal poděkování: 6617 poděkování
Dostal poděkování: 1204 poděkování

Pirate Ride - žádost o schválení výdaje

Příspěvek od Helena Jarolimkova » 28 dub 2014, 01:32

Žádám o schválení výdaje na předvolební akci Pirate Ride směrovanou na zviditelnění celé strany Pirátů týden před volbami do EP.

Vzhledem k tomu, že o této akci transparentně informuji již od poloviny března včetně osobní prezentace na volebním štábu v Praze, kde se dohodl termín upřesnění "na konci dubna", podávám žádost o finanční zaštítění a plění formou zálohy a následného vyučtování po ukončení a vyúčtování akce, cca do 14 dnů po realizaci.

V současné době je cca 20 zájemců o jízdu a koordinace a celá příprava by měla teď nabrat na intenzitě. Ovšem - je na to zapotřebí opravdu spousta mého dobrovolného nezaplaceného času, takže žádám před touto mojí osobní investicí jistinu proplacení prokazatelných nákladů celkem zajímavé, netradiční, viditelné a týden před volbami do EP koncipované akce.

Prosím o vyjádření do 30.4. vzhledem k aktuálnosti a náročnosti celé akce, potřebuji začít na akci intenzivně finišovat.
Předběžný rozpočet ZDE:

Předpokládané náklady na tuto akci cca 30 tis. :

- letáky o Pirátech na rozdávání na průběžných zastávkách - předběžně - 2 tis.
- rozdávání nějakého reklamního pirátského atributu (napadla mě kšiltovka, čelenka, šátek, trička - cca 10 ks na jednu zastávku) - slíbené dodání z centrály při osobní prezentaci akce na volebním štábu v Praze
- proplacení benzínu hlavním koordinátorům akce (cca 10 motorkářů) + lepenka, připevnění vlajek, montáž, demontáž, pracovní maeriál- předběžně - 10 tis.
- proplacení benzínu doprovodným autům, ze kterých se bude točit a fotit (cca 3 auta - podle délky trasy) - předběžně - 10 tis.
- občerstvení účastníkům a koordinátorům - předběžně - 5 tis.

Horní finanční limit: 35K
Požadovaná záloha: 20K
Vyúčtování: do 20 dnů po skončení akce (předpokládám do týdne).

ZDE průběžně zveřejňované informace včetně seznamu účastníků:

https://www.facebook.com/events/1416551768600405/

Předem díky za včasnou jakoukoli reakci, dotazy zodpovím vždy nejpozději do 12h od doručení.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Helena Jarolimkova za příspěvky (celkem 2):
Petr.Vileta, Maria.Vasickova

Janek.Wagner
Uživatel fóra – není člen Pirátů
Příspěvky: 3084
Registrován: 26 úno 2012, 19:46
Profese: ICT konsultant, novinář
Dal poděkování: 3721 poděkování
Dostal poděkování: 4043 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pirate Ride - žádost o schválení výdaje

Příspěvek od Janek.Wagner » 28 dub 2014, 08:35

Prosím o následující podklady, které jsme vyžadovali na volebním štábu pro upřesnění akce:
  1. Mapu trasy a plánované zastávky s časovým harmonogramem.
  2. Seznam účastníků s popisem zapojení (minimálně odkud-kam pojede).
  3. Seznam požadovaných reklamních předmětů.
Připomínám znovu, že rozpočet celé kampaně je jen 484K. Vzhledem k tomu, že většina nákladů kampaně bude hrazena z fundraisingu, který se rozjel teprve nedávno, nejsme opravdu v situaci, kdy můžeme rozpočet kampaně snadno zvyšovat o více než 7 procent (požadovaných 35K bez nákladů na reklamní předměty).

Moje věcné výhrady:
  1. Jsou skutečně třeba tři doprovodná auta? Nemohlo by se třeba točit z kamer na přilbách motorkářů nebo na motorkách samotných?
  2. Jediná metrika akce je zatím 2000 rozdaných letáků, není to málo? OFFTOPICNa jedné stanici metra to ve dvou rozdáme za dvě hodiny.
  3. Požadované reklamní předměty na jednu zastávku budou znamenat další výdaj (odhaduji cca 500-1000 Kč), to akci výrazně prodraží.
  4. EDIT: Překvapuje mne, že ve vláknu akce není od 3. dubna žádný příspěvek post300394.html?hilit=pirate%20ride#p300394.
  5. EDIT: Na FB události je jen 25 přihlášených viz https://www.facebook.com/events/1416551768600405/, seznam přihlášených není měsíc aktualizován.
A na závěr chci zopakovat nabídku zapojení zkrácené Pirate Ride do Pirate Tour:
  • České Budějovice – středa – 14.5.
  • Plzeň – čtvrtek 15. 5.
  • Karlovy Vary - pátek 16. 5.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Janek.Wagner za příspěvky (celkem 2):
Vit.Konecny, Petr.Kopac

Uživatelský avatar
Lukas.Findeis
Místní předsednictvo
Příspěvky: 4802
Registrován: 04 dub 2010, 15:47
Profese: radní MČ Praha 12, běžecký trenér
Bydliště: Praha 12 – Modřany
Dal poděkování: 4488 poděkování
Dostal poděkování: 3797 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pirate Ride - žádost o schválení výdaje

Příspěvek od Lukas.Findeis » 28 dub 2014, 17:17

Já nechápu těch 5 tisíc na jídlo pro účastníky. Strana má zaplatit benzín, jídlo a všechno okolo, aby se uskutečnila akce, která má možná dost malej efekt. Platit členům zábavu se vším všudy nechci. Nějaký jídlo je potřeba si koupit ať už se členové akce zúčastní nebo ne a s kampaní to nemá nic společnýho.

Byl bych pro Pirate Ride. Ta myšlenka se mi líbí. Předpokládanej rozpočet je ale IMHO neskutečně přemrštěnej. Nadšení motoristi takovýhle akce pořádaj běžně a všechno si platí sami, protože jim to za ten zážitek stojí. Když se akce zúčastní i ostatní a bude vyšší účast, když strana něco proplatí, tak to bude fajn, ale ne takhle.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Lukas.Findeis za příspěvek:
Vit.Konecny
uvolněný radní MČ Praha 12 ☠ 4. místopředseda PMS Praha 12
findeis.lukas@praha12.cz ☠ 773 569 014

Uživatelský avatar
Martin.Shanil
Příznivec Pirátů – Středočeský kraj
Příspěvky: 6983
Registrován: 07 dub 2012, 21:03
Profese: eshop + prodejna
Bydliště: Karoliny Světlé 486, Sadská 28912
Dal poděkování: 9118 poděkování
Dostal poděkování: 9126 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pirate Ride - žádost o schválení výdaje

Příspěvek od Martin.Shanil » 28 dub 2014, 17:51

1897795_10151935621871971_736124874_n.png
tak to máme tři auta, a tři motorky :)
jako sranda dobrý, ještě si kupte diváky s vlaječkama (pro každýho 100 na hodinu a oběd.)

Přijďte nás podpořit zaplatíme vám za to !!!!

To fakt rovnou rozdávejte ty koblihy.

jsem pro: uhradit letáčky a propagační materiál a zvát kohokoliv na akci plnou zábavy.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Shanil za příspěvky (celkem 2):
Vit.Konecny, Petr.Nemecek

Helena Jarolimkova
Příznivec Pirátů – Plzeňský kraj
Příspěvky: 2490
Registrován: 26 dub 2013, 08:06
Profese: Anarchista
Dal poděkování: 6617 poděkování
Dostal poděkování: 1204 poděkování

Re: Pirate Ride - žádost o schválení výdaje

Příspěvek od Helena Jarolimkova » 28 dub 2014, 22:32

Vzhledem k nejistotě schválení finanční podpory této akce, je program dojednaný zatím předběžně, jelikož nebudu domlouvat s lidmi přesná stanoviště, časy ani další detaily, když není jisté, že se akce uskuteční.

Osobně jsem dohodnutá s 15 lidma s motorkama, kteří mají chuť se akce zúčastnit, i když se jedná o politickou propagaci. Jsou z různých míst ČR, takže trasa je již předběžně jasná.
Mapu trasy a plánované zastávky s časovým harmonogramem.
Vyjíždět by se mělo v sobotu z Brna. Hlavních zastávek s hodinovou přestávkou na propagaci Pirátů bude 5. Města a vesnice se budou projíždět za všeobecného jásotu, veselí a troubení. Přespání ze soboty na neděli v Praze a v neděli pokračování. Opět 5 hlavních zastávek.

Sobota:
8h - 9h - Brno odjezd
10h - 11h - Třebíč
12h - 13h - Jihlava
14h - 15h - Havlíčkův Brod
16h - 17h - Kutná Hora
18h - 19h - Praha

Neděle
8h - 9h - Praha odjezd
10h - 11h - Beroun
12h - 13h - Plzeň
14h - 15h - Moto Home Vidžín
16h - 17h - Cheb
18h - 19h - Aš
Seznam účastníků s popisem zapojení (minimálně odkud-kam pojede).
Seznam účastníků je v události. Pokud bude akce finančně schválená, znovu budu o akci intenzivně informovat a dělat propagaci. Teď to opravdu není vhodné. Odkud - kam kdo pojede bude doplněno po schválení. Máme pokrytou celou trasu účastníkama.
Seznam požadovaných reklamních předmětů.
To záleží na vás, na ústředí, na volebním štábu. Moje představa byla na každou zastávku
cca 5 větších dárků (tričko, čepice..) = 50ks
cca 20 samolepek = 200ks
cca 20 placek =200ks
letáky = 2tis.

Upřesnění finančních požadavků:

- proplacení benzínu hlavním koordinátorům akce (cca 10 motorkářů) + lepenka, připevnění vlajek, montáž, demontáž, pracovní maeriál- předběžně - 10 tis. = MAXIMÁLNÍ limit., předpokládaný výdaj cca 5K, ale pokud se akci podaří ještě líp zpropagovat, budem jen rádi...Na vše budou doklady, moto-koordinátoři budou přesně zaznamenáni - počet km, doklady na potřebný materiál.

- proplacení benzínu doprovodným autům, ze kterých se bude točit a fotit (cca 3 auta - podle délky trasy) - předběžně - 10 tis. - ano, tři doprovodná auta jsou nutná, tento výdaj je pravděpodobně reálný.

- občerstvení účastníkům a koordinátorům - předběžně - 5 tis. na každé zastávce alespoň jeden nápoj koupený v supermarketu, vydávaný z auta + 2x kafe /den/ osoba, žádné jídlo, jak tady někdo závistivě píše - toto je poděkování za ochotu nás propagovat. Spočítejte si to:
15 osob -
kafe / 30,- = 60,- x 15 x 2 dny
5x nápoj / 20,- = 100,- x 15 x 2dny
Předpokládám, že to bude spíš méně, ale kdyby nás jelo nakonec třeba 2x tolik.... tak by limit byl maximálně 5K
Budou doklady.
Jsou skutečně třeba tři doprovodná auta? Nemohlo by se třeba točit z kamer na přilbách motorkářů nebo na motorkách samotných?
:) prosím, dodáš nám kameru, která jde připevnit na helmu?
Jediná metrika akce je zatím 2000 rozdaných letáků, není to málo? Na jedné stanici metra to ve dvou rozdáme za dvě hodiny.
Myslíš, že budeme neviditelní, když pojedeme přes celou ČR od rána do večera? Budeme mít připevněné vlajky ČPS, bude to show pro spoustu diváků.
EDIT: Překvapuje mne, že ve vláknu akce není od 3. dubna žádný příspěvek post300394.html?hilit=pirate%20ride#p300394.
Není důvod dále diskutovat o akci, která není schválená. Zatím jsme všichni připraveni a v očekávání.
EDIT: Na FB události je jen 25 přihlášených viz https://www.facebook.com/events/1416551768600405/, seznam přihlášených není měsíc aktualizován.
Jen? Měli jste požadavek alespoň 10 lidí na motorkách... Mám ještě známý, kteří FB nepoužívají, také pojedou. Akce je připravena. Dále ji budu propagovat a koncipovat až po ev. schválení či neschválení... Není to jak časově, tak finančně nepodstatná věc. Jestliže o to nebude zájem ze strany kandidátů, resp. Pirátů, asi není důvod do toho vkládat dál svoji invenci.
A na závěr chci zopakovat nabídku zapojení zkrácené Pirate Ride do Pirate Tour:
České Budějovice – středa – 14.5.
Plzeň – čtvrtek 15. 5.
Karlovy Vary - pátek 16. 5.
Musím zopakovat, že vaše tour je ve všední dny. Lidi jsou v práci. Motorkáři jako skupina nechtějí být spojováni s politikou, proto jsem říkala, že je nutné akci propagovat dlouho před termínem, aby se to alespoň někdo ochotný dozvěděl a aby se to dalo zkoordinovat... Doprovodné motorkáře musí sehnat Piráti z těch konkrétních měst a zorganizovat si to sami, tohle nemá vůbec žádnou souvislost. Naopak, ti, kteří jsou ochotni jet o víkendu, těžko pojedou ještě i ve všední den .... Již jsem se ptala na Plzeň - všední den zkrátka není dobrá volba.

Janek.Wagner
Uživatel fóra – není člen Pirátů
Příspěvky: 3084
Registrován: 26 úno 2012, 19:46
Profese: ICT konsultant, novinář
Dal poděkování: 3721 poděkování
Dostal poděkování: 4043 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pirate Ride - žádost o schválení výdaje

Příspěvek od Janek.Wagner » 28 dub 2014, 23:41

Pokud to dobře chápu, došlo k redukci trasy zhruba o třetinu a redukci počtu motorkářů i navštívených měst. Náklady zůstaly ve stejné výši a s reklamními předměty přesáhly 41K. Náš rozpočet na celou Pirate Tour ve všech krajských městech a řadě okresních má přitom rozpočet srovnatelný.
Helena Jarolimkova píše:Vzhledem k nejistotě schválení finanční podpory této akce, je program dojednaný zatím předběžně, jelikož nebudu domlouvat s lidmi přesná stanoviště, časy ani další detaily, když není jisté, že se akce uskuteční.
Vzhledem ke kritice při projednávání Ride na volebním štábu bych očekával alespoň rámcové informace o místech konání v jednotlivých městech.
Helena Jarolimkova píše:
Seznam účastníků s popisem zapojení (minimálně odkud-kam pojede).
Seznam účastníků je v události. Pokud bude akce finančně schválená, znovu budu o akci intenzivně informovat a dělat propagaci. Teď to opravdu není vhodné. Odkud - kam kdo pojede bude doplněno po schválení. Máme pokrytou celou trasu účastníkama.
Stále požaduji seznam účastníků s uvedením jejich trasy, v události žádný takový seznam není. Dále nechápu rozdíl mezi deseti "hlavními" motorkáři, který mají dostat na benzín a pěticí dalších.
Helena Jarolimkova píše:
Seznam požadovaných reklamních předmětů.
To záleží na vás, na ústředí, na volebním štábu. Moje představa byla na každou zastávku
cca 5 větších dárků (tričko, čepice..) = 50ks
cca 20 samolepek = 200ks
cca 20 placek =200ks
letáky = 2tis.
To znamená cca 50*100+200*3+200*3=6200 Kč
Helena Jarolimkova píše:- proplacení benzínu doprovodným autům, ze kterých se bude točit a fotit (cca 3 auta - podle délky trasy) - předběžně - 10 tis. - ano, tři doprovodná auta jsou nutná, tento výdaj je pravděpodobně reálný.
Prosil bych vysvětlení, proč jsou nutná tři auta na 15 motorek?

Délka trasy je necelých 500 km, doprava do Brna pak znamená z Plzně dalších cca 300 km, tedy celkem 800 km. Podle vnitrostranických předpisů je kilometrová sazba 2,50 Kč, tedy 2000 Kč za auto. Nerad bych se dostal do konfliktu s FO, KK, RK nebo s dalšími kritiky z řad CF.

Benzín pro deset motorkářů, tedy pokud pojedou celou trasu, je pak nejspíše podceněn, pochybuji, že jezdí za 1 Kč na km. Jak to tedy je?
Helena Jarolimkova píše:- občerstvení účastníkům a koordinátorům - předběžně - 5 tis. na každé zastávce alespoň jeden nápoj koupený v supermarketu, vydávaný z auta + 2x kafe /den/ osoba, žádné jídlo, jak tady někdo závistivě píše - toto je poděkování za ochotu nás propagovat. Spočítejte si to:
15 osob -
kafe / 30,- = 60,- x 15 x 2 dny
5x nápoj / 20,- = 100,- x 15 x 2dny
Podobné počty jsou na nic, v autech můžete mít určitě zásoby tekutin za zcela odlišné ceny. Kolik pojede celkem lidí 15 + 3*2, tedy 21? Připomínám, že aktuální stravné při pracovních cestách je 160 Kč za den, tedy 21 lidí na dva dni by dostalo 6720 Kč.

Helena Jarolimkova
Příznivec Pirátů – Plzeňský kraj
Příspěvky: 2490
Registrován: 26 dub 2013, 08:06
Profese: Anarchista
Dal poděkování: 6617 poděkování
Dostal poděkování: 1204 poděkování

Re: Pirate Ride - žádost o schválení výdaje

Příspěvek od Helena Jarolimkova » 29 dub 2014, 00:07

Janku, je to tak, jak jsem napsala a vysvětlila. Dělej, jak myslíš. Dík.
EDIT: další vysvětlení doplním zítra.

Janek.Wagner
Uživatel fóra – není člen Pirátů
Příspěvky: 3084
Registrován: 26 úno 2012, 19:46
Profese: ICT konsultant, novinář
Dal poděkování: 3721 poděkování
Dostal poděkování: 4043 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pirate Ride - žádost o schválení výdaje

Příspěvek od Janek.Wagner » 29 dub 2014, 01:45

Helena Jarolimkova píše:Janku, je to tak, jak jsem napsala a vysvětlila. Dělej, jak myslíš. Dík.
EDIT: další vysvětlení doplním zítra.
Kdybys to napsala a vysvětlila, tak se nemusím opakovaně ptát třeba na seznam účastníků.

Uživatelský avatar
Vit.Konecny
Příznivec Pirátů – Ústecký kraj
Příspěvky: 2784
Registrován: 15 říj 2012, 02:09
Profese: rastaman & barman
Bydliště: Žatec-Kadaň
Dal poděkování: 2980 poděkování
Dostal poděkování: 2575 poděkování

Re: Pirate Ride - žádost o schválení výdaje

Příspěvek od Vit.Konecny » 29 dub 2014, 10:21

1/ Jsem proti jakémukoliv proplácení občerstvení. Co to je za móresy furt takhle zneužívat prachy?!

2/ Palivo za dvacet tisíc taky není úplně oukej, hlavně nechápu 3 auta...

3/ Celkově 20 až 40 tisíc za víkendovou (tedy ne moc účinnou) akci pro deset lidí (2 až 4 tisíce na osobu) mi přijde jako mrhání. (I kdyby šlo o dvacet lidí, tak je to mrhání stále.)

4/ Pokud bys žádala o nějakou dotaci nějakého úřadu, tak bys taky říkala, že si počkáš na schválení než dodáš kompletní projekt?

Buď ráda, že jsem odmítl kvůli neodstatku času, pověření vedoucím mediálního odboru protože toto bych smetl ze stolu - stejně jako si myslím, že by to udělal Adam. S Jankem máš alespoň naději na nějaké proplacení - nechci říkat, že je benevolentnější, ale asi toho víc pojme.
Tito uživatelé poděkovali autorovi Vit.Konecny za příspěvek:
Ondrej.Profant
facebook / tel.: 773 774 8nula5

Helena Jarolimkova
Příznivec Pirátů – Plzeňský kraj
Příspěvky: 2490
Registrován: 26 dub 2013, 08:06
Profese: Anarchista
Dal poděkování: 6617 poděkování
Dostal poděkování: 1204 poděkování

Re: Pirate Ride - žádost o schválení výdaje

Příspěvek od Helena Jarolimkova » 29 dub 2014, 10:58

Vaše opět demagogické podávání informací mě nepřekvapuje. Je na ostatních, jak dokáží porozumět psanému textu a vyhodnotit si kdo co říká.

K vašim poznámkám a dotazům:
Pokud to dobře chápu, došlo k redukci trasy zhruba o třetinu a redukci počtu motorkářů i navštívených měst.
Ne, od začátku je avizovano, že trasa se určí koncem dubna a přizpůsobí se přihlášeným účastníkům.
Stále požaduji seznam účastníků s uvedením jejich trasy, v události žádný takový seznam není. Dále nechápu rozdíl mezi deseti "hlavními" motorkáři, který mají dostat na benzín a pěticí dalších.
Seznam účastníků je v události. Zde přikládám doplněný o předběžnou domluvu. Celou dobu píšu, že MAX. 10 moto-koordinátorů (zatím jsou 3), také jsem psala, že OSOBNĚ jsem domluvená s 15 lidma, v seznamu je cca 30 lidí, kteří se s nějvětší pravděpodobností také zúčastní, pokud.... Rozdíl mezi koordinátorem a nromálním jezdcem je podobný jako mezi koordinátorkou Zuzkou a členstvem, Janku. Dostanou příspěvek na benzín, ne proplacený cesťák, pokud budou mít najeto víc km, než slíbený příspěvek.
Prosil bych vysvětlení, proč jsou nutná tři auta na 15 motorek?

Délka trasy je necelých 500 km, doprava do Brna pak znamená z Plzně dalších cca 300 km, tedy celkem 800 km. Podle vnitrostranických předpisů je kilometrová sazba 2,50 Kč, tedy 2000 Kč za auto. Nerad bych se dostal do konfliktu s FO, KK, RK nebo s dalšími kritiky z řad CF.

Benzín pro deset motorkářů, tedy pokud pojedou celou trasu, je pak nejspíše podceněn, pochybuji, že jezdí za 1 Kč na km. Jak to tedy je?
Auta doplňují celou akci, vezou materiály, budou mít také vlajky, budou součástí konvoje a povezou lidi ochotné v městech rozdávat letáky a dělat propagaci. NEJSOU to tři auta na 15 motorek, ale jsou to 3 auta, dva dny s cca 12 lidma k zajištění celé akce. Předpoklad motorkářů je vyšší, náklady budou přímo úměrné k počtu účastníků (moto koordinátoři, občerstvení pro účastníky).
3 auta budou mít vypsaný cesťák a přesný počet km pro akci. Pokud najedou víc než za 10tis. bude to v jejich režii.
Motokoordinátoři pouze příspěvek na benzín, ne cesťák - opět doložený.
Podobné počty jsou na nic, v autech můžete mít určitě zásoby tekutin za zcela odlišné ceny. Kolik pojede celkem lidí 15 + 3*2, tedy 21? Připomínám, že aktuální stravné při pracovních cestách je 160 Kč za den, tedy 21 lidí na dva dni by dostalo 6720 Kč.
Nechceme proplácet diety :) chceme být vstřícní k účastníků a dát jim napít při zastávkách, když dělají akci pro politiky ve své režii. Může se také každému dát 100Kč za účast :lol: nebo tričko za účast nebo cokoli jinýho, mně tohle přišlo adekvátní a logický. Pokud bude akce schválená, napíšu přesná pravidla, kdo za jakou dobu dostane 1 kafe, dvě kafe, vodu atp. ... Nakonec by možná trička místo pití nebyla špatná... ;) aspoň by je potom třeba nosili...
Vít Konečný: 1/ Jsem proti jakémukoliv proplácení občerstvení. Co to je za móresy furt takhle zneužívat prachy?!
:) hm
Vít Konečný: 2/ Palivo za dvacet tisíc taky není úplně oukej, hlavně nechápu 3 auta...
odpověď výše
Vít Konečný: 3/ Celkově 20 až 40 tisíc za víkendovou (tedy ne moc účinnou) akci pro deset lidí (2 až 4 tisíce na osobu) mi přijde jako mrhání. (I kdyby šlo o dvacet lidí, tak je to mrhání stále.)
Nádherný příklad demagogie a manipulace s veřejným míněním: Akce není pro 10 nebo 20 lidí, ale pro stovky lidí narozdíl např. od některých Vyosení... Zajišťovat ji bude po celý víkend cca 30 - 40 lidí téměř ve své režii po celé ČR. Tvoje metrika "ne moc účinnou" již byla v praxi vyvrácena... Je to stejný jako metrika rozdávání letáků na ulici či osobní agitka...
Vít Konečný: Buď ráda, že jsem odmítl kvůli neodstatku času, pověření vedoucím mediálního odboru protože toto bych smetl ze stolu - stejně jako si myslím, že by to udělal Adam. S Jankem máš alespoň naději na nějaké proplacení - nechci říkat, že je benevolentnější, ale asi toho víc pojme.
Odpověď v podpalubí ;)

Odpovědět

Zpět na „Podatelna mediálního odboru“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host