Úřad vlády ČR hledá vedoucího Oddělení administrativní podpory a komunikace v Odboru Kabinetu místopředsedy vlády pro digitalizaci
pracovní poměr na dobu neurčitou
Náplň práce:
Vedení týmu lidí odpovídajících za komunikaci a mediální prezentaci místopředsedy vlády pro digitalizaci.
Tvorba a správa veškerých tiskových a mediálních výstupů souvisejících s agendou digitalizace.
Tvorba tiskových zpráv a mediálních reakcí, organizace a moderování tiskových konferencí, správa a rozšiřování mediálního mailing listu.
Tvorba obsahu pro sociální sítě v oblasti agendy místopředsedy vlády pro digitalizaci.
Příprava a kompilace podkladů pro rozhovory s médii, dohled nad autorizací výstupů, odpovídání na dotazy novinářů.
Koordinace výstupů s dalšími komunikačními týmy místopředsedy vlády.
Příprava a koordinace mediálních výstupů ze zahraničních cest.
Příprava a koordinace tvorby prezentací, brožur, plakátů a interních materiálů (spolupráce s externím grafikem).
Příprava a participace na přípravě plánů komunikace a kampaní.
Pomoc při organizaci pracovních jednání, přednášek a konferencí.
Pomoc při přípravě a tvorbě metodických a školících materiálů.
Realizace projektů v rámci propagace digitalizace.
Požadujeme:
Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, zaměření na PR, komunikace, media a marketing výhodou.
Prokázané zkušenosti v oblasti komunikace, marketingu a PR; praxe v médiích či zkušenosti na pozici tiskové/ho mluvčí výhodou.
Pokročilá znalost práce Office, znalost a zkušenost s grafickými programy a správou webových stránek.
Znalost a zkušenost s prací s digitálními komunikačními a sociálními kanály.
Výborná znalost českého jazyka, výborné vyjadřovací schopnosti slovem i písmem.
Kreativita, umění naslouchat, pečlivost a trpělivost, dobré organizační schopnosti, aktivní přístup, samostatnost, schopnost řešit složité situace.
Schopnost pracovat pod tlakem, flexibilita, schopnost týmové práce.
Schopnost rychlé orientace v problematice digitalizace.
Schopnost vést jednání, základní ekonomické a administrativní dovednosti.
Schopnost efektivně analyzovat, vyhodnocovat a zpracovávat získané informace.
Všeobecný přehled.
Nabízíme:
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Odpovídající platové ohodnocení dle nařízení vlády
č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s možností přiznání osobního příplatku po zapracování a s ohledem na kvalitu a množství vykonávané práce, vč. příplatku za vedení.
5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního volna ročně.
Pružná pracovní doba.
Příspěvky z FKSP na penzijní či životní pojištění, vzdělávání nebo sportovní aktivity.
Příspěvek na stravování.
Předpokládaný nástup dle dohody.
V případě zájmu zašlete, prosím, svůj strukturovaný životopis a motivační dopis (v rozsahu max. jedné normostrany) nejpozději do 20. srpna 2023 na e-mail: mikulenkova.veronika@vlada.cz; do předmětu uveďte:„vedoucí oddělení administrativní podpory a komunikace“.
Po vyhodnocení zaslaných podkladů budou nejúspěšnější uchazečky a uchazeči osloveni a bude dojednán termín pozvání k ústním pohovorům na Úřadu vlády ČR.