Nominace MSK do eurovoleb - Raman Ojha

Moderátoři: PKS Moravskoslezský kraj, KoKS Moravskoslezský kraj

Zamčeno

Nominaci Ramana Ojhy do Eurovoleb za MSK:

Anketa končí za 02 čer 2023, 17:51

Podporuji

15
68%

Nepodporuji

3
14%

Zdržuji se

4
18%
 
Celkem hlasujících: 22 - Celkem hlasů: 22

Uživatelský avatar
Raman.Ojha
Zahraniční odbor
Příspěvky: 20
Registrován: 20 kvě 2021, 13:07
Profese: Student evropských práv, Zástupce ZO
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 37 poděkování

Nominace MSK do eurovoleb - Raman Ojha

Příspěvek od Raman.Ojha »

Ahoj Piráti,

pro ty, kteří mne ještě neznají, se jmenuji Raman Ojha, je mi 20 let a v současné době studuji evropské právo na Maastrichtské univerzitě v Nizozemsku. Vstoupil jsem do Pirátské strany v květnu 2021 pod MS Ostrava; od července 2022 jsem se stal platným členem. V současnosti působím jako zástupce vedoucího ZO, člen Mladého Pirátstva a náhradní člen rady PPI. Také jsem v roce 2022 doplňoval volební kandidátku v místě mého trvalého bydliště v Orlové.

Po pečlivém zvážení jsem se rozhodl kandidovat do voleb do Evropského parlamentu, zejména na čelo kandidátky.

Již před tím, než jsem začal studovat evropské právo v zahraničí, mne problematika EU velmi zajímala. Ačkoliv si nemyslím, že je to dokonalá kvazifederalistická unie, věřím, že je v současné situaci to nejlepší, co máme. Od krize “prázdného křesla” v 60. letech přes neúspěšný pokus o evropskou ústavu v roce 2005 až po Brexit v roce 2020 EU úspěšně dokázala čelit výzvám, aby posunula evropský projekt vpřed. Dle mého názoru spočívá tento projekt v budování silnějšího evropského společenství národů, které se rozhodly zlepšit životní podmínky Evropanů a vytvořit lepší budoucnost pro další generace.