Jednání odborů a Kanceláře

Moderátor: Kancelar strany

Odpovědět
Marketa.Markova
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 316
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: Jednání odborů a Kanceláře

Příspěvek od Marketa.Markova »

Schůze odborů 18.5.2023, 12:30 - 14:10

Místo: jitsi.pirati.cz/odbory
Přítomni: Matěj Kubíček, Josef Bouše, Vojtěch Pikal, Michal Gill, Jiří Kárský, Marek Valko
Hosté: Tomáš Valenta, Michal Zdeněk Zachar
Předsedající: Vojtěch Pikal
Zapisující: Markéta Marková
Ověřovatel: Matěj Kubíček

1. Ověření programu a ověřovatele zápisu

Program:

  1. Zahájení
  2. Úkoly z minula
  3. Nové

2. Úkoly z minula

a) Newslettery a jejich rozesílání

4.5. V redmine je úkol na veřejný archiv newsletterů - https://redmine.pirati.cz/issues/41891
18.5. deadline do konce Q2

Interní Newsletter?
JB: Měl by chodit členům/regP/možná dodavatelům a to z chobotnice. Nepřeváděl bych ho na mailtrain.
MK: To je otázka na Vojtu, jeslti bychom to nezavedli někam do předpisů, že členové dostávají interní NL z chobotnice a není možní si ho odhlásit.
VP: Pokud pro dodavatele, tak bychom museli v chobotnici zakládat skupinu a přidávat lidi.
4.5. : závěr: Interní NL se předělá na interní a budou ho dostávat členové, PozČ a RegP a dodavatelé
VP se chce sejít k formátu interního newsletterů, až se bude překlápět.
18.5. Stalo se.

18.5. Běží migrace z nalodění do chobotnice, až to bude ukončeno, tak se bude Hozna Bednařík věnovat NL.
VP: migrace zabere dle mého odhadu ještě cca týden. Jak daleko je MO s tím, aby odesílal NL MO?
MV: Upravujeme s grafikem šablonu, máme určené lidi, kteří budou NL odbavovat. V první polovině června chceme odesílat 1. NL.
MK: A jaký je termín, kdy máme do stranického NL přestat dávat věci MO?
MV: Řekneme příště na odborech.
Úkoly:
a) MO na příště připraví info o stavu jejich NL. A zjistí, jestli mají databází odběratelů od fundraisingu.
MO neplánuje sbírat další odběratele, budou je nalívat přes kampaně.
Databáze dárců?
b) S Novinkama Dárcům by se měl spojit Newsletter MO

b) Majetek strany
23.3. KAN rozšle úkol (David Raušer) přes KoKS
6.4. Úkol byl rozeslán a je v procesu - většina krajů již reagovala.
JK: Uvažujeme o evidenci v abře.
VP: Je možné tam mít přístup pro běžného uživatele, aby viděl co máme za majetek?
JK: Lze udělat univerzální přihlášení na prohlížení.
JB: My se kloníme k evidenci u nás, v našem systému. Aby mohli například zadávat majetek i KoKS. Takto to bude pro KAN například v době voleb hromada práce.
JK: To jsou rozumné argumenty, ale nakonec to celé musíme dostat do té abry. I majetek musíme účetně evidovat a v tuto chvíli to neděláme efektivně.
ÚKOL:
Evidence majetku bude předstupeň analýzy, co je potřebný majetek a co ne. Následoval by prodej nepotřebného majetku.

20.4. JK: Proběhlo jednání s účetní firmou. Chtějí vypovědět smlouvu a sepsat novou. Nejsou spokojeni s výstupy z piroplacení. Musíme dát piroplacení velkou prioritu.
VP: Kdy uděláme první analytickou schůzku k piroplacení?
JB: Příští měsíc, teď už je toho hodně.
JK: Na schůzku by přišel externí expert, který má relevantní zkušenosti a se kterým jsem potřebné náležitosti systému už konzultoval.
úkol: TO vytvoří anketu a pozve vedoucí odborů a vývojáře
4.5. Dává se přednost piroplácení před evidencí majetku. Středa 16.5. od 9:00 v PiCe (KAN, AO, TO)
18.5. Trvá přednost Piroplácení. K otázce Evidence majetku se vrátíme v posledním čtvrtletí.

c) Nový registr - Měli bychom stihnout 1.4.
V polovině března by mohlo být testování s PO. TO se ozve s termínem.
6.4. Probíhá testování a sběr připomínek. Spojím se s Tomášem Valentou a domluvíme se, kdy to uzavřeme. Předpoklad je, že do konce měsíce bude registr spuštěn.
20.4. Už se používá nová verze, dosavadní data jsou zatím ve staré verzi.
Převedení smluv ze starého registru do nového není priorita.
JB: Zkusíme, zda jde udělat přesměrování (aby odkazy na starý registr byly funkční - například v piroplacení)
4.5. Čekáme na import starých smluv
Probíhá ladění, práva.
Bude předáno do produkce členstvu
18.5. řeší se jak schvalovat smlouvy, které ještě nebyly doručeny do spisovny.

d) revize PraH (Vojta)

https://docs.google.com/document/d/1Fbq ... sp=sharing

PO: Sjednotit do dokumentu
20.4. Odkládáme na další jednání. Vojta se pokusí posunout než proběhne schůzka k novému piroplacení.
4.5. Deadline je do 16.5. - Vojta by měl mít kapacitu se tomu v dohledné době věnovat.
18.5. Posouváme dál.

e) Zacházení s dodavateli, kteří jsou členy.
MO předá PO podklady a příště si uděláme update.
4.5. Matěj není, PO bude informovat na příštím setkáni.
18.5.
VP: Měl by vzniknout konsenzus v tom, jak umožňovat dodavatelům politickou práci.
úkol: Matěj vezme téma na RV/RP/PKS.

f) Primárky eurovolby - Harmonogram, Medailonek - VP má svolat schůzu s Markem et al.
18.5. VP: Už by vyhlášen termín voleb, medailonek řeším s MO.

3. Nové

a) nástěnka TO (Pepa) https://nastenka.pir-test.eu/
odprezentuje aktuální stav a rád bych se s vámi domluvil na dalším postupu (jak to nasadíme, co tam dál požadujete atp atp)
18.5. cílem je pobavit se o tom, jaká bude další podoba projektu. Psla jsem i do RV, jeslti se chtějí nějak zapojit, ale nikdo nereagoval. Ukážeme, jaký je současný stav.
Vlastníkem by měl být PO.
MK: Kdy to půjde ven?
VP: Nejprve bych to otestoval jako oznamovatel.
JB: Do další porady odborů bych vás to nechal testovat. Na zulipu je vlákno "nástěnka" - tam vás označíme.
Závěr: PO bude správce nástěnky. Dostanou práva na administraci.

b) GDPR
MZZ: Proběhlo jednání s RP o stavu GDPR a rozesílání NL. Byl zapojen i právník s příslušnou odborností. Je naplánována schůzka (Michal Zdeněk Zachar).
ÚKOL: Vojta se domluví s Michalem Zacharem ohledně gdpr a databáze dárců.

c) Prodej nepotřebného majetku (KAN)
Nabídnout přes newsletter k prodeji nepotřebný majetek.
Dofakturovat předchozí prodej.

d) konferenční set

  • pro použítí centrálou, RP/RV - možno zapůjčit na zasedání. Bude uloženo v PiCe a vždy může někdo vyzvednout a zapůjčit.
  • V současnsoti má vybavení Praha, ale to je jejich krajské. Objevují se problémy, že si všichni chtějí půjčovat a očekávají funkčnost a servis. Proto by mělo být centrální vybavení s evidencí výpůjček.
  • MK: Je ke zvážení, aby technické vybavení bylo pouze Prahy a zbytek strany si ho "pronajímal".
  • JB: Navrhuji separátní schůzku.
  • VP: Prosím o přípravu konkrétního návrhu konferenčního setu. A toho, kdo by ho provozoval.
  • Úkol: TO připraví návrh setu.

e) DOCUSIGN:
MK: nebylo by vhodné používat docusign?
VP: Nemám kapacitu přijmout další projekt. Musel by to někdo právně posoudit.
JK: Účetní systém ČR je velmi opatrný a stále věří pouze "papíru".
MK: Nemohla by to KAN zkusit probrat s právníkem - Ondřejem Vykoukalem?
JB: Nemyslím, že by licence na podepisování byly zdarma.
JK: Zkusím to probrat s O.Vykoukalem. Ale opakuji, že tam je problém dokázat, že je podpis autentický -to zatím není ustálená praxe. Zjistím, zda se to někam posunulo, řeší se to deset let.
ÚKOL: KAN zjistí situaci a možnosti řešení s Ondřejem Vykoukalem.

f) Zástup vedoucího MO?
Aneta v zácviku. Musí se zapracovat se všemi systémy, je zde teprve krátce.

g) Proplácení ubytování dobrovolníků (a dodavatelů)?
PO pro změnu (umožnit). AO spíše pro změnu.
KaN? - Kolik VP: HoRo
VP: Spíše zaznívá názor, že se má umožnit proplácet. Měli bychom stanovit limity.
Cestovné lze při vícedenních cestách rozšířit i o náklady na ubytování.
Závěr: KAN upravila prováděcí pravidla k hospodaření - pro prolácení cestovních nákladů.
https://wiki.pirati.cz/ft/horo?do=diff& ... sidebyside

ÚKOLY NA PŘÍŠTĚ:

NL
a) MO na příště připraví info o stavu jejich NL. A zjistí, jestli mají databází odběratelů od fundraisingu.
b) S Novinkami Dárcům by se měl spojit Newsletter MO

Dodavatelé
VP: Měl by vzniknout konsenzus v tom, jak umožňovat dodavatelům politickou práci.
úkol: Matěj vezme téma na RV/RP/PKS.

GDPR
Vojta se domluví s Michalem Zacharem ohledně gdpr a databáze dárců.

Komunikační set
TO připraví návrh setu.

Docusign
KAN zjistí situaci a možnosti řešení s Ondřejem Vykoukalem.

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Marketa.Markova
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 316
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: Jednání odborů a Kanceláře

Příspěvek od Marketa.Markova »

Schůze odborů 8.6.2023, 12:30 - 13:13
Místo: jitsi.pirati.cz/odbory
Přítomni: Josef Bouše, Matěj Kubíček, Jiří Kárský, Michal Gill, Vojtěch Pikal, Marek Valko
Předsedající: Matěj Kubíček
Zapisující: Markéta Marková
Ověřovatel: Matěj Kubíček

1. Ověření programu a ověřovatele zápisu

Program:

  1. Zahájení
  2. Úkoly z minula
  3. Nové

2. Úkoly z minula

a) Newslettery a jejich rozesílání

4.5. V redmine je úkol na veřejný archiv newsletterů - https://redmine.pirati.cz/issues/41891
18.5. deadline do konce Q2
8.6. Nováčci nemůžou dostávat novinky - v nalodění už se nelze přihlásit a v chobotnici to ještě nefunguje. Musí se vyřešit rychle.

b) Interní Newsletter?
18.5. Běží migrace z nalodění do chobotnice, až to bude ukončeno, tak se bude Hozna Bednařík věnovat NL.
VP: migrace zabere dle mého odhadu ještě cca týden. Jak daleko je MO s tím, aby odesílal NL MO?
MV: Upravujeme s grafikem šablonu, máme určené lidi, kteří budou NL odbavovat. V první polovině června chceme odesílat 1. NL.
MK: A jaký je termín, kdy máme do stranického NL přestat dávat věci MO?
MV: Řekneme příště na odborech.
Úkoly:
a) MO na příště připraví info o stavu jejich NL. A zjistí, jestli mají databází odběratelů od fundraisingu.
MO neplánuje sbírat další odběratele, budou je nalívat přes kampaně.
Databáze dárců?
b) S Novinkama Dárcům by se měl spojit Newsletter MO

8.6. MV: S fundraisingem jsme se o tom bavili. Každý veřejný NL bude obsahovat tlačítko, přes které půjde přispět.
TO "uvolnil" Martina Kučeru, který pomáhá MO s technickými záležitostmi NL.
NL MO bude cílit na kvalitu - půjde jednou za měsíc, s blížící se kampaní se bude frekvence snižovat.

VP: Jsme připraveni na rozesílání interního NL?
MK: Nejsme, musí se dotáhnotu v chobotnici.

b) revize PraH (Vojta)

https://docs.google.com/document/d/1Fbq ... sp=sharing
PO: Sjednotit do dokumentu
4.5. Deadline je do 16.5. - Vojta by měl mít kapacitu se tomu v dohledné době věnovat.
18.5. Posouváme dál.
8.6. Posouváme dál.

c) Zacházení s dodavateli, kteří jsou členy.
MO předá PO podklady a příště si uděláme update.
18.5.
VP: Měl by vzniknout konsenzus v tom, jak umožňovat dodavatelům politickou práci.
úkol: Matěj vezme téma na RV/RP/PKS.
8.6. Vyřízeno.

d) nástěnka TO (Pepa) https://nastenka.pir-test.eu/
odprezentuje aktuální stav a rád bych se s vámi domluvil na dalším postupu (jak to nasadíme, co tam dál požadujete atp atp)
18.5. cílem je pobavit se o tom, jaká bude další podoba projektu. Psla jsem i do RV, jeslti se chtějí nějak zapojit, ale nikdo nereagoval. Ukážeme, jaký je současný stav.
Vlastníkem by měl být PO.
MK: Kdy to půjde ven?
VP: Nejprve bych to otestoval jako oznamovatel.
JB: Do další porady odborů bych vás to nechal testovat. Na zulipu je vlákno "nástěnka" - tam vás označíme.
Závěr: PO bude správce nástěnky. Dostanou práva na administraci.
8.6. JB: Běží testování. Některé odbory již zveřejnily příspěvky.
VP: Sundá si PO testovací oznámení?
MK: Už jsem odstranili.
VP: PO mohu napojit práva na "vedení PO".
PB: Mají práva cenPO. Budete spravovat práva přístupu? mají globální práva.
MK: Můžeme, ať nám to dávají do redmine.
Závěr:
a) Matěj a Vojta si zavolají ohledně struktury PO a kdo má mít práva. A v případě změny dají vědět TO.
b) Pepa prosí o propagaci nástěnky a šíření informace, že důležitá oznámení se dávají tam.

e) GDPR
MZZ: Proběhlo jednání s RP o stavu GDPR a rozesílání NL. Byl zapojen i právník s příslušnou odborností. Je naplánována schůzka (Michal Zdeněk Zachar).
ÚKOL: Vojta se domluví s Michalem Zacharem ohledně gdpr a databáze dárců.
8.6. VP: S Michalem jsem mluvil. Michal to řeší a poslal to dál do procesu.

f) Prodej nepotřebného majetku (KAN)
Nabídnout přes newsletter k prodeji nepotřebný majetek.
Dofakturovat předchozí prodej.
8.6. Jirka pošle fotky do NL - dva telefony a sluchátka.

g) konferenční set

  • pro použítí centrálou, RP/RV - možno zapůjčit na zasedání. Bude uloženo v PiCe a vždy může někdo vyzvednout a zapůjčit.
  • V současnosti má vybavení Praha, ale to je jejich krajské. Objevují se problémy, že si všichni chtějí půjčovat a očekávají funkčnost a servis. Proto by mělo být centrální vybavení s evidencí výpůjček.
  • MK: Je ke zvážení, aby technické vybavení bylo pouze Prahy a zbytek strany si ho "pronajímal".
  • JB: Navrhuji separátní schůzku.
  • VP: Prosím o přípravu konkrétního návrhu konferenčního setu. A toho, kdo by ho provozoval.
  • Úkol: TO připraví návrh setu.
  • 8.6. JB: Něco jsem měla nalezeného - příště představíme.

h) DOCUSIGN:
MK: nebylo by vhodné používat docusign?
VP: Nemám kapacitu přijmout další projekt. Musel by to někdo právně posoudit.
JK: Účetní systém ČR je velmi opatrný a stále věří pouze "papíru".
MK: Nemohla by to KAN zkusit probrat s právníkem - Ondřejem Vykoukalem?
JB: Nemyslím, že by licence na podepisování byly zdarma.
JK: Zkusím to probrat s O.Vykoukalem. Ale opakuji, že tam je problém dokázat, že je podpis autentický -to zatím není ustálená praxe. Zjistím, zda se to někam posunulo, řeší se to deset let.
ÚKOL: KAN zjistí situaci a možnosti řešení s Ondřejem Vykoukalem.
8.6. Posouvám, Jirka dnes zavolá O.Vykoukalovi.

3. Nové

a) pirátské maily (TO)
Vlastní emialové schránky jsou hotové z poloviny. Ještě je třeba dotestovat, vychytat chyby a cca do měsíce by mohly být hotové. Přednostně pro odbory a dodavatele.

b) kampaň nalodení
MK: Slíbili jsme PKS kampaň na nalodění.
MV: Ano, Humans of pirates. Šel by odklad?
MK: Musí to jít do prázdnin.
MV: Za týden to bude.

c) limesurvey
Řeší se v návaznsoti na rozeslání průzkumu CF, který jít neměl. Bude se napojovat limesurvey na nástěnku - aby mohla jít informace o průzkumu tam.
VP: Prosím, abychom takto nerozesílali věci na členy a RegP.

d) Souhlas s NL (Vojta)
Sjednotit odvolání z NL? Pokud si někdo odhlásí jeden typ NL, tak jestli zůstane přihlášen u ostatních (RT,kraj) nebo jedno odhlášení, které odhlásí ze všeho.

ÚKOLY NA PŘÍŠTĚ:

MO: kampaň nalodění
TO: Představí konferenční set
KAN: Dodá fotky majetku k prodeji do NL
KAN: Docusign - konzultace s O.Vykoukalem
PO+AO: Struktura PO ke správcování nástěnky.

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Marketa.Markova
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 316
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: Jednání odborů a Kanceláře

Příspěvek od Marketa.Markova »

Schůze odborů 22.6.2023, 12:30 - 13:11

Místo: jitsi.pirati.cz/odbory
Přítomni: Matěj Kubíček, Josef Bouše, Jiří Kárský
Omluveni: Vojtěch Pikal, Marek Valko, Michal Gill,
Zapisující: Markéta Marková

1. Ověření programu a ověřovatele zápisu
Program:

  1. Zahájení
  2. Úkoly z minula
  3. Nové

2. Úkoly z minula

a) Newslettery a jejich rozesílání
4.5. V redmine je úkol na veřejný archiv newsletterů - https://redmine.pirati.cz/issues/41891
18.5. deadline do konce Q2
8.6. Nováčci nemůžou dostávat novinky - v nalodění už se nelze přihlásit a v chobotnici to ještě nefunguje.
22.6. TO dává prioritu dotažení chobotnice, J.Bednařík na tom pracuje.

Interní Newsletter
18.5. Běží migrace z nalodění do chobotnice, až to bude ukončeno, tak se bude Hozna Bednařík věnovat NL.
VP: migrace zabere dle mého odhadu ještě cca týden. Jak daleko je MO s tím, aby odesílal NL MO?
MV: Upravujeme s grafikem šablonu, máme určené lidi, kteří budou NL odbavovat. V první polovině června chceme odesílat 1. NL.
MK: A jaký je termín, kdy máme do stranického NL přestat dávat věci MO?
MV: Řekneme příště na odborech.
Úkoly:
a) MO na příště připraví info o stavu jejich NL. A zjistí, jestli mají databází odběratelů od fundraisingu.
MO neplánuje sbírat další odběratele, budou je nalívat přes kampaně.
Databáze dárců?
b) S Novinkama Dárcům by se měl spojit Newsletter MO

8.6. MV: S fundraisingem jsme se o tom bavili. Každý veřejný NL bude obsahovat tlačítko, přes které půjde přispět.
TO "uvolnil" Martina Kučeru, který pomáhá MO s technickými záležitostmi NL.
NL MO bude cílit na kvalitu - půjde jednou za měsíc, s blížící se kampaní se bude frekvence snižovat.
VP: Jsme připraveni na rozesílání interního NL?
MK: Nejsme, musí se dotáhnout v chobotnici.

22.6. Není přítomen MO.

b) GDPR
MZZ: Proběhlo jednání s RP o stavu GDPR a rozesílání NL. Byl zapojen i právník s příslušnou odborností. Je naplánována schůzka (Michal Zdeněk Zachar).
ÚKOL: Vojta se domluví s Michalem Zacharem ohledně gdpr a databáze dárců.
8.6. VP: S Michalem jsem mluvil. Michal to řeší a poslal to dál do procesu.
22.6. Není přítomen AO.

c) Prodej nepotřebného majetku (KAN)
Nabídnout přes newsletter k prodeji nepotřebný majetek.
Dofakturovat předchozí prodej.
8.6. Jirka pošle fotky do NL - dva telefony a sluchátka.
22.6. Proběhlo

d) konferenční set

  • pro použítí centrálou, RP/RV - možno zapůjčit na zasedání. Bude uloženo v PiCe a vždy může někdo vyzvednout a zapůjčit.
  • V současnosti má vybavení Praha, ale to je jejich krajské. Objevují se problémy, že si všichni chtějí půjčovat a očekávají funkčnost a servis. Proto by mělo být centrální vybavení s evidencí výpůjček.
  • MK: Je ke zvážení, aby technické vybavení bylo pouze Prahy a zbytek strany si ho "pronajímal".
  • JB: Navrhuji separátní schůzku.
  • VP: Prosím o přípravu konkrétního návrhu konferenčního setu. A toho, kdo by ho provozoval.
  • Úkol: TO připraví návrh setu.
  • 8.6. JB: Něco jsem měla nalezeného - příště představíme.
  • 22.6. Posouvá se na příště.

e) DOCUSIGN:
MK: nebylo by vhodné používat docusign?
VP: Nemám kapacitu přijmout další projekt. Musel by to někdo právně posoudit.
JK: Účetní systém ČR je velmi opatrný a stále věří pouze "papíru".
MK: Nemohla by to KAN zkusit probrat s právníkem - Ondřejem Vykoukalem?
JB: Nemyslím, že by licence na podepisování byly zdarma.
JK: Zkusím to probrat s O.Vykoukalem. Ale opakuji, že tam je problém dokázat, že je podpis autentický -to zatím není ustálená praxe. Zjistím, zda se to někam posunulo, řeší se to deset let.
ÚKOL: KAN zjistí situaci a možnosti řešení s Ondřejem Vykoukalem.
8.6. Posouvám, Jirka dnes zavolá.
22.6. Jirkovi se zatím nepodařilo spojit s Ondrou Vykoukalem.

f) kampaň nalodení
MK: Slíbili jsme PKS kampaň na nalodění.
MV: Ano, Humans of pirates. Šel by odklad?
MK: Musí to jít do prázdnin.
MV: Za týden to bude.
22.6. Kampaň nyní neproběhne. Není na to vhodná doba.

3. Nové

a) Piroplacení - setkání pracovní skupiny
Na vývoji pracuje Tomáš Valenta. Až bude něco k prezentování pracovní skupině, tak bude svolána schůzka.

b) Zpoždění vývoje chobotnice
MK: nestíhají se dodržovat naplánované termíny
JB: Chápu, dodělat vaše ukoly je priroita ted (chat)

TERMÍNY:

2.7.2023 Konference TO - hybridní formát
plán na rok 2024, sběr podkladů pro tvorbu rozpočtu

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Marketa.Markova
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 316
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: Jednání odborů a Kanceláře

Příspěvek od Marketa.Markova »

Schůze odborů 13.7.2023, 12:30 - 13:16
Místo: jitsi.pirati.cz/odbory
Přítomni: Michal Gill, Jiří Kárský, Jana Koláříková, Josef Bouše, Aneta Králová, Marek Valko, Vojtěch Pikal
Předsedající: Vojtěch Pikal
Zapisující: Markéta Marková
Ověřovatel: Jana Koláříková

1. Ověření programu a ověřovatele zápisu
Program:
Zahájení
Úkoly z minula
Nové

2. Úkoly z minula

a) Newslettery a jejich rozesílání
8.6. Nováčci nemůžou dostávat novinky - v nalodění už se nelze přihlásit a v chobotnici to ještě nefunguje.
13.07. Vše běží, NL se rozesílají, uzavíráme.

Interní Newsletter?
13.7.
VP: Interní NL by měl jít na členy, RegP, pozastavené členy a na dodavatele. Proběhla diskuze, zda opravdu na všechny dodavatale.
JB: Většina jich stejně mezi příjemci je, nechal bych to na všechny.
ÚKOL:
a) Vojta nechá vytvořit skupinu tak, aby to šlo na všechny dodavatele.
b) PO bude posílat první mail z Chobotnice - na příštím zasedání ověříme, zda to proběhlo bez komplikací.

b) revize PraH (Vojta)
odděleno https://codimd.pirati.cz/nZqQV5uqTECxflCMySny_w

PO: Sjednotit do dokumentu
4.5. Deadline je do 16.5. - Vojta by měl mít kapacitu se tomu v dohledné době věnovat.
18.5. Posouváme dál.
8.6. Posouváme dál.
13.7. Stále není čas se věnovat revizi PraH a mít jí jako prioritu. Odsouváme na Q3.

c) GDPR
MZZ: Proběhlo jednání s RP o stavu GDPR a rozesílání NL. Byl zapojen i právník s příslušnou odborností. Je naplánována schůzka (Michal Zdeněk Zachar).
ÚKOL: Vojta se domluví s Michalem Zacharem ohledně gdpr a databáze dárců.
8.6. VP: S Michalem jsem mluvil. Michal to řeší a poslal to dál do procesu.
13.7. Michal Zachar řeší, ale právník je na dovolené, posouváme na příště.

d) konferenční set
pro použití centrálou, RP/RV - možno zapůjčit na zasedání. Bude uloženo v PiCe a vždy může někdo vyzvednout a zapůjčit.
V současnosti má vybavení Praha, ale to je jejich krajské. Objevují se problémy, že si všichni chtějí půjčovat a očekávají funkčnost a servis. Proto by mělo být centrální vybavení s evidencí výpůjček.
MK: Je ke zvážení, aby technické vybavení bylo pouze Prahy a zbytek strany si ho “pronajímal”.
JB: Navrhuji separátní schůzku.
VP: Prosím o přípravu konkrétního návrhu konferenčního setu. A toho, kdo by ho provozoval.
Úkol: TO připraví návrh setu.
8.6. JB: Něco jsem měla nalezeného - příště představíme.
13.7. Pepa pošle návrh asistentkám RV a RP

e) DOCUSIGN:
MK: nebylo by vhodné používat docusign?
VP: Nemám kapacitu přijmout další projekt. Musel by to někdo právně posoudit.
JK: Účetní systém ČR je velmi opatrný a stále věří pouze “papíru”.
MK: Nemohla by to KAN zkusit probrat s právníkem - Ondřejem Vykoukalem?
JB: Nemyslím, že by licence na podepisování byly zdarma.
JK: Zkusím to probrat s O.Vykoukalem. Ale opakuji, že tam je problém dokázat, že je podpis autentický -to zatím není ustálená praxe. Zjistím, zda se to někam posunulo, řeší se to deset let.
ÚKOL: KAN zjistí situaci a možnosti řešení s Ondřejem Vykoukalem.
8.6. Posouvám, Jirka dnes zavolá.
22.6. Jirkovi se zatím nepodařilo spojit s Ondrou Vykoukalem.
13.7.
JK: Docusign je obecně uznávaný a úřady přijímané řešení.
JB: Je to komplexní téma, bylo by to na separátní schůzku s více zástupci TO. Také záleží na ceně za používání.
VP: Víme, že je to možné řešení, je tedy otázka, na co to potřebujeme a jak bychom to používali. Mým cílem je odstranit NDA pro předsedy MS, tím nám ubyde velké množství smluv.

Je třeba se zamyslet, co vše jde takto digitalizovat a co bychom mohli odstranit snížením vnitřní byrokracie. Úřady uznávají poslání z datové schránky.
ÚKOL: PO se zamyslí, zda by bylo možné řešit posílání smluv s dodavateli přes datovou schránku. V registru by na to vzniklo nové řešení.

f) Piroplacení - setkání pracovní skupiny
Na vývoji pracuje Tomáš Valenta. Až bude něco k prezentování pracovní skupině, tak bude svolána schůzka.
13.7. Schůzka proběhla, Tomáš Valenta na tom pracuje, má to jako hlavní projekt.
JB: Jakmile bude něco k prezentování, tak svoláme schůzku. Pak nastavíme systém, jak vám budeme postup prezentovat.

3. Nové
a) Notebooky
3 by si měl vzít TO
JK: počítá se s notebooky do konferenčního setu?
JB: Ne, set bude nastaven tak, aby šel použít s libovolným zařízením.

b) Nástěnka (Markéta)
Máme data? (Lidí, Uživatelů?)
Nemáme živá data (matomo se dodělává) - máme přes 100 aktivních uživatelů a 200 přihlášených.
Chceme tam dostat Vysílač.
PO pošle TO seznam asistentů - aby mohli oslovit další týmy k zapojení na nástěnce.

c) Systém na OVK
VP: Jak to vypadá s novým systémem?
JB: Uháním Standu Štipla. Vývojáře mám vyřešené. Je třeba udělat přechod rychle, dokud s námi Standa spolupracuje.

ÚKOLY NA PŘÍŠTĚ:
a) Vojta nechá vytvořit skupinu tak, aby šel interní NL na všechny dodavatele.

b) PO bude posílat první mail z Chobotnice - na příštím zasedání ověříme, zda to proběhlo bez komplikací.

c) TO pošle návrh konferenčního setu RV a RP.

d) PO pošle TO seznam kontaktů na asistenty - aby je mohli informovat o nástěnce.

e) PO zkusí vymyslet řešení posílání smluv s dodavateli přes datové schránky.

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Marketa.Markova
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 316
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: Jednání odborů a Kanceláře

Příspěvek od Marketa.Markova »

Schůze odborů 27.7.2023, 12:30
Místo: jitsi.pirati.cz/odbory
Přítomni: Michal Gill, Jana Koláříková, Marek Valko, Jiří Kárský
Omluveni: Vojtěch Pikal
Předsedající: Jana Koláříková
Zapisující: Ivana Mrkvičková
Ověřovatel: Marek Valko

1. Ověření programu a ověřovatele zápisu
Program:
Zahájení
Úkoly z minula
Nové

Program byl schválen, ověřovatel stanoven.

2. Úkoly z minula
a) Interní Newsletter
13.7.
VP: Interní NL by měl jít na členy, RegP, pozastavené členy a na dodavatele. Proběhla diskuze, zda opravdu na všechny dodavatale.
JB: Většina jich stejně mezi příjemci je, nechal bych to na všechny.
ÚKOL:
a) Vojta nechá vytvořit skupinu tak, aby to šlo na všechny dodavatele.
b) PO bude posílat první mail z Chobotnice - na příštím zasedání ověříme, zda to proběhlo bez komplikací.

27.7. - interní newslettery
Jana K: Shrnutí úkolů z minula. PO poslalo newsletter z chobotnice - zafungovalo to? Mám na to dobré zpětné vazby.
MV: Máme mailtrain, máme ho hojně využívaný. Ono to jde i z chobotnice?
Jana K: Je to kvůli databázím, protože tam jsou všichni členové a další osoby
MV: My jsme začali posílat přes mailtrain, jsme s tím spokojení. Chtěl jsem si tu obecně říct, že za všechny platí rozdělení odloučení newsletter pro veřejnost, které dělá MO a nevsletter interní, co dělá PO.
Jana K: Za mě v pohodě, ale občas by bylo fajn hodit od vás něco i do toho členského, aby členové věděli, co děláte
MV: Je to tím, že jsem do interního dávali, co se děje ve sněmovně a podobně a zpětné vazby nebyly moc pozitivní. Provizorně jsme se dohodli, že do interního newsletteru bychom dávali věci, na kterých zrovna pracujeme. Pak jsme přišli na to, že většina těch akcí jsou od nějakého týmu, který posílá svůj newsletter. Takže jde o to si najít svoje informace exklusivnějšího charakteru, ať to nedublujeme
Jana K: To, že rubrika má nejmenší čtenost není postavené na datech.
MV: S newsletterem pro veřejnost jsme teprve začali, budeme posílat nějaká čísla. V Mailtrainu jsou k dispozici data. Chceme tam mít fundraising, další projektové věci. Nechci dublovat obsah jen tak pro formu.

b) GDPR
MZZ: Proběhlo jednání s RP o stavu GDPR a rozesílání NL. Byl zapojen i právník s příslušnou odborností. Je naplánována schůzka (Michal Zdeněk Zachar).
ÚKOL: Vojta se domluví s Michalem Zacharem ohledně gdpr a databáze dárců.
8.6. VP: S Michalem jsem mluvil. Michal to řeší a poslal to dál do procesu.
13.7. Michal Zachar řeší, ale právník je na dovolené, posouváme na příště.
27.7. - přesunout na příště - není přítomen Vojta ani Michal Zachar

c) konferenční set

pro použítí centrálou, RP/RV - možno zapůjčit na zasedání. Bude uloženo v PiCe a vždy může někdo vyzvednout a zapůjčit.
V současnosti má vybavení Praha, ale to je jejich krajské. Objevují se problémy, že si všichni chtějí půjčovat a očekávají funkčnost a servis. Proto by mělo být centrální vybavení s evidencí výpůjček.
MK: Je ke zvážení, aby technické vybavení bylo pouze Prahy a zbytek strany si ho “pronajímal”.
JB: Navrhuji separátní schůzku.
VP: Prosím o přípravu konkrétního návrhu konferenčního setu. A toho, kdo by ho provozoval.
Úkol: TO připraví návrh setu.
8.6. JB: Něco jsem měla nalezeného - příště představíme.
13.7. Pepa pošle návrh asistentkám RV a RP
27.7. - není přítomen Pepa - přesouváme na příště

d) DOCUSIGN:
MK: nebylo by vhodné používat docusign?
VP: Nemám kapacitu přijmout další projekt. Musel by to někdo právně posoudit.
JK: Účetní systém ČR je velmi opatrný a stále věří pouze “papíru”.
MK: Nemohla by to KAN zkusit probrat s právníkem - Ondřejem Vykoukalem?
JB: Nemyslím, že by licence na podepisování byly zdarma.
JK: Zkusím to probrat s O.Vykoukalem. Ale opakuji, že tam je problém dokázat, že je podpis autentický -to zatím není ustálená praxe. Zjistím, zda se to někam posunulo, řeší se to deset let.
ÚKOL: KAN zjistí situaci a možnosti řešení s Ondřejem Vykoukalem.
8.6. Posouvám, Jirka dnes zavolá.
22.6. Jirkovi se zatím nepodařilo spojit s Ondrou Vykoukalem.
13.7.
JK: Docusign je obecně uznávaný a úřady přijímané řešení.
JB: Je to komplexní téma, bylo by to na separátní schůzku s více zástupci TO. Také záleží na ceně za používání.
VP: Víme, že je to možné řešení, je tedy otázka, na co to potřebujeme a jak bychom to používali. Mým cílem je odstranit NDA pro předsedy MS, tím nám ubyde velké množství smuv.

Je třeba se zamyslet, co vše jde takto digitalizovat a co bychom mohli odstranit snížením vnitřní byrokracie. Úřady uznávají poslání z datové schránky.
ÚKOL: PO se zamyslí, zda by bylo možné řešit posílání smluv s dodavateli přes datovou schránku. V registru by na to vzniklo nové řešení.
27.7. Jana K: na příští týden je k tomu domluvená schůzka, bude prezentováno na příštích odborech

e) Piroplacení - setkání pracovní skupiny
Na vývoji pracuje Tomáš Valenta. Až bude něco k prezentování pracovní skupině, tak bude svolána schůzka.
13.7. Schůzka proběhla, Tomáš Valenta na tom pracuje, má to jako hlavní projekt.
JB: Jakmile bude něco k prezentování, tak svoláme schůzku. Pak nastavíme systém, jak vám budeme postup prezentovat.
27.7.
MV: Zeptal bych se Jirky Kárského, který to dozoruje, jestli se to nějak hnulo. Kdy se dočkáme nového systému?
Jirka K.: Taky bych to moc rád slyšel od Josefa, ale ten tu není. Pracuje na tom Valenta, prý to postupuje dobře, zatím není nic, co by mi mohli ukázat. Takže zatím nevím.
Jana K: Není tu AO a TO, takže se o tom těžko dohodneme
Jirka K. dodává informace do mám od Josefa Boušeho:
Vedoucí TO o Piroplacení: pokrok který Tomáš děla je pouze v čistém kódu stále a není co ukazovat a o čem diskutovat, nicméně osobně vnímám poměrně výrazný pokrok (ta úprava BE jde rychleji a lip než jsem čekal).

e) Systém na OVK
VP: Jak to vypadá s novým systémem?
JB: Uháním Standu Štipla. Vvývojáře mám vyřešené. Je třeba udělat přechod rychle, dokud s námi Standa spolupracuje.
27.7. Přesunuto na příště

  1. Nové
    27.7.
    JK: Je něco nového, co bychom chtěli otevřít?
    MV: S TO jsme nastavili pravidelné cally na platformě TO + MO, daří se nám posouvat projekty, co mají pro MO prioritu. Velmi pozitivní je, že se blížíme do fáze testování interního emailového klienta. Je to pro nás hodně důležité kvůli doručování emailů zejména novinářům. Chtěl bych za to TO poděkovat.
    JK: Je to velký pokrok. Vidím i velký pokrok v Chobotnici.
    Jirka K.: Chtěl jsem se zeptat vedoucího ZO, na RP se řešily příspěvky PPI, je v tom nějaká nová informace?
    MG: Letošní příplatky se zaplatily, vyřešeno.
    MV: Jirka mi nahrál. Zeptám se Michala - zajímá mě překlad společného evropského programu.
    MG: Anglické verze jsou hotové. Teď to potřebujeme přeložit. Dalo by se to udělat strojově, ale protože to využijeme i po schválení RP, tak bych to přeložil klasicky. Problém bude ve financích. Doufám, že se na to podaří složit se ZO a AO.
    MV: Rozhodím tuhle poptávku
    MG: Postahuju ty dokumenty do nějakého wordu
    JK: Ty jsi měl poptávku na dobrovolnické překladatele. To stále platí?
    MV: Až RV schválí ten společný evropský, budou snahy o doplnění nějakých českých věcí.
    MG: Nemám tušení, nevedu kampaň v žádném ohledu. Připomínek bylo hodně, zapracovali jsem je všechny.
    IM: Evropský program byl komunikovaný všem RT, všichni o něm věděli, dostali možnost se vyjádřit. Bylo jim komunikováno

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Marketa.Markova
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 316
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: Jednání odborů a Kanceláře

Příspěvek od Marketa.Markova »

Schůze odborů 10.8.2023, 12:30 - 13:00

Místo: jitsi.pirati.cz/odbory
Přítomni: Michal Gill, Josef Bouše, Jana Kolaříková, Vojta Pikal, Jirka Kárský
Omluveni: Marek Valko
Hosté: Ivana Mrkvičková
Předsedající: Jana Kolaříková
Zapisující: Ivana Mrkvičková
Ověřovatel: Vojta Pikal

1. Ověření programu a ověřovatele zápisu

Program:

  1. Zahájení
  2. Úkoly z minula

2. Úkoly z minula

a) Interní Newsletter?
27.7. - interní newslettery
Jana K: Shrnutí úkolů z minula. PO poslalo newsletter z chobotnice - zafungovalo to? Mám na to dobré zpětné vazby.
MV: Máme mailtrain, máme ho hojně využívaný. Ono to jde i z chobotnice?
Jana K: Je to kvůli databázím, protože tam jsou všichni členové a další osoby
MV: My jsme začali posílat přes mailtrain, jsme s tím spokojení. Chtěl jsem si tu obecně říct, že za všechny platí rozdělení odloučení newsletter pro veřejnost, které dělá MO a nevsletter interní, co dělá PO.
Jana K: Za mě v pohodě, ale občas by bylo fajn hodit od vás něco i do toho členského, aby členové věděli, co děláte
MV: Je to tím, že jsem do interního dávali, co se děje ve sněmovně a podobně a zpětné vazby nebyly moc pozitivní. Provizorně jsme se dohodli, že do interního newsletteru bychom dávali věci, na kterých zrovna pracujeme. Pak jsme přišli na to, že většina těch akcí jsou od nějakého týmu, který posílá svůj newsletter. Takže jde o to si najít svoje informace exklusivnějšího charakteru, ať to nedublujeme
Jana K: To, že rubrika má nejmenší čtenost není postavené na datech.
MV: S newsletterem pro veřejnost jsme teprve začali, budeme posílat nějaká čísla. V Mailtrainu jsou k dispozici data. Chceme tam mít fundraising, další projektové věci. Nechci dublovat obsah jen tak pro formu.

10.8.
VP: Připomíná přání archivu newsletteru.
JB: První varianta je nápad, že by bylo v Chobotnici, ale tam většina lidí nemá přístup. V Nástěnce by mohl být archov zpráv z chobotnice. Na archivu pro ty veřejné se pracuje - archivují se, ale teď není přístupné
VP: mám tam druhý úkol, aby byla skupina dodavatelé. Je to základně nastaveno, uvidíme, jak bude fungovat.
Jana K: Potřebovala bych přidat ombudsmanku
ÚKOL: AO přidá ombudsmanku do skupiny dodavatelé.

b) GDPR
MZZ: Proběhlo jednání s RP o stavu GDPR a rozesílání NL. Byl zapojen i právník s příslušnou odborností. Je naplánována schůzka (Michal Zdeněk Zachar).
ÚKOL: Vojta se domluví s Michalem Zacharem ohledně gdpr a databáze dárců.
8.6. VP: S Michalem jsem mluvil. Michal to řeší a poslal to dál do procesu.
13.7. Michal Zachar řeší, ale právník je na dovolené, posouváme na příště.
27.7. Přesouváme na příště - není tu Vojta ani Michal Zachar
10.8. Vojta s Michalem Zacharem se zatím nestihli spojit - přesouváme na příště.

c) konferenční set
pro použítí centrálou, RP/RV - možno zapůjčit na zasedání. Bude uloženo v PiCe a vždy může někdo vyzvednout a zapůjčit.
V současnosti má vybavení Praha, ale to je jejich krajské. Objevují se problémy, že si všichni chtějí půjčovat a očekávají funkčnost a servis. Proto by mělo být centrální vybavení s evidencí výpůjček.
MK: Je ke zvážení, aby technické vybavení bylo pouze Prahy a zbytek strany si ho "pronajímal".
JB: Navrhuji separátní schůzku.
VP: Prosím o přípravu konkrétního návrhu konferenčního setu. A toho, kdo by ho provozoval.
Úkol: TO připraví návrh setu.
8.6. JB: Něco jsem měla nalezeného - příště představíme.
13.7. Pepa pošle návrh asistentkám RV a RP
27.7. - není tu Pepa - přesunout na příště
10.8. JB: Má vybráno v tabulce, zatím návrh neposlal nikomu, do příště pošle

d) DOCUSIGN:
MK: nebylo by vhodné používat docusign?
VP: Nemám kapacitu přijmout další projekt. Musel by to někdo právně posoudit.
JK: Účetní systém ČR je velmi opatrný a stále věří pouze "papíru".
MK: Nemohla by to KAN zkusit probrat s právníkem - Ondřejem Vykoukalem?
JB: Nemyslím, že by licence na podepisování byly zdarma.
JK: Zkusím to probrat s O.Vykoukalem. Ale opakuji, že tam je problém dokázat, že je podpis autentický -to zatím není ustálená praxe. Zjistím, zda se to někam posunulo, řeší se to deset let.
ÚKOL: KAN zjistí situaci a možnosti řešení s Ondřejem Vykoukalem.
8.6. Posouvám, Jirka dnes zavolá.
22.6. Jirkovi se zatím nepodařilo spojit s Ondrou Vykoukalem.
13.7.
JK: Docusign je obecně uznávaný a úřady přijímané řešení.
JB: Je to komplexní téma, bylo by to na separátní schůzku s více zástupci TO. Také záleží na ceně za používání.
VP: Víme, že je to možné řešení, je tedy otázka, na co to potřebujeme a jak bychom to používali. Mým cílem je odstranit NDA pro předsedy MS, tím nám ubyde velké množství smuv.

Je třeba se zamyslet, co vše jde takto digitalizovat a co bychom mohli odstranit snížením vnitřní byrokracie. Úřady uznávají poslání z datové schránky.

ÚKOL: PO se zamyslí, zda by bylo možné řešit posílání smluv s dodavateli přes datovou schránku. V regsitru by na to vzniklo nové řešení.
27.7. Jana K: na příští týden je k tomu domuvená schůzka, bude prezentováno na příštích odborech
10.8. Jana K řeší s Markétou Markovou, ta řeší rešerši, aby bylo v souladu se všemi předpisy. Návrh řešení konzultovala Markéta s Vojtou - příště PO představí.

e) Piroplacení - setkání pracovní skupiny
Na vývoji pracuje Tomáš Valenta. Až bude něco k prezentování pracovní skupině, tak bude svolána schůzka.
13.7. Schůzka proběhla, Tomáš Valenta na tom pracuje, má to jako hlavní projekt.
JB: Jakmile bude něco k prezentování, tak svoláme schůzku. Pak nastavíme systém, jak vám budeme postup prezentovat.
27.7.
MV: Zeptal bych se Jirky Kárského, který to dozoruje, jestli se to nějak hnulo. Kdy se dočkáme nového systému?
Jirka K.: Taky bych to moc rád slyšel od Josefa, ale ten tu není. Pracuje na tom Valenta, prý to postupuje dobře, zatím není nic, co by mi mohli ukázat. Takže zatím nevím.
Jana K: Není tu AO a TO, takže se o tom těžko dohodneme
Jirka K. dodává informace do mám od Josefa Boušeho:
Vedoucí TO o Piroplacení: pokrok který Tomáš děla je pouze v čistém kódu stále a není co ukazovat a o čem diskutovat, nicméně osobně vnímám poměrně výrazný pokrok (ta úprava be jde rychleji a lip než jsem čekal).
10.8. JB: Příští týden schůzka AO, TO a Jirka Kárský

f) Systém na OVK
VP: Jak to vypadá s novým systémem?
JB: Uháním Standu Štipla. Vvývojáře mám vyřešené. Je třeba udělat přechod rychle, dokud s námi Standa spolupracuje.
27.7. Přesunuto na příště
10.8. JB: Linda svolala na příští týden schůzku, pak se začne vyvíjet, máme volného vývojáře. Nacenění až po téhle schůzce.

ÚKOLY NA PŘÍŠTĚ:

AO: přidat ombudsmanku do skupiny "dodavatelé"
TO: poslat nabídku konferenčího setu

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Marketa.Markova
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 316
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: Jednání odborů a Kanceláře

Příspěvek od Marketa.Markova »

Schůze odborů 24.8.2023, 12:30 - 13:00

Místo: jitsi.pirati.cz/odbory
Přítomni: Vojtěch Pikal, Jana Koláříková, Jiří Kárský
Omluveni: Josef Bouše, Marek Valko
Předsedající: Jana Koláříková
Zapisující: Markéta Marková
Ověřovatel: Vojtěch Pikal

1. Ověření programu a ověřovatele zápisu

Program:

  1. Zahájení
  2. Úkoly z minula
  3. Nové

2. Úkoly z minula

a) Interní Newsletter?
27.7. - interní newslettery
Jana K: Shrnutí úkolů z minula. PO poslalo newsletter z chobotnice - zafungovalo to? Mám na to dobré zpětné vazby.
MV: Máme mailtrain, máme ho hojně využívaný. Ono to jde i z chobotnice?
Jana K: Je to kvůli databázím, protože tam jsou všichni členové a další osoby
MV: My jsme začali posílat přes mailtrain, jsme s tím spokojení. Chtěl jsem si tu obecně říct, že za všechny platí rozdělení odloučení newsletter pro veřejnost, které dělá MO a nevsletter interní, co dělá PO.
Jana K: Za mě v pohodě, ale občas by bylo fajn hodit od vás něco i do toho členského, aby členové věděli, co děláte
MV: Je to tím, že jsem do interního dávali, co se děje ve sněmovně a podobně a zpětné vazby nebyly moc pozitivní. Provizorně jsme se dohodli, že do interního newsletteru bychom dávali věci, na kterých zrovna pracujeme. Pak jsme přišli na to, že většina těch akcí jsou od nějakého týmu, který posílá svůj newsletter. Takže jde o to si najít svoje informace exklusivnějšího charakteru, ať to nedublujeme
Jana K: To, že rubrika má nejmenší čtenost není postavené na datech.
MV: S newsletterem pro veřejnost jsme teprve začali, budeme posílat nějaká čísla. V Mailtrainu jsou k dispozici data. Chceme tam mít fundraising, další projektové věci. Nechci dublovat obsah jen tak pro formu.
24.8. Není Pepa - posouváme.

10.8.
VP: Připomíná přání archivu newsletteru.
JB: První varianta je nápad, že by bylo v Chobotnici, ale tam většina lidí nemá přístup. V Nástěnce by mohl být archov zpráv z chobotnice. Na archivu pro ty veřejné se pracuje - archivují se, ale teď není přístupné
VP: mám tam druhý úkol, aby byla skupina dodavatelé. Je to základně nastaveno, uvidíme, jak bude fungovat.
Jana K: Potřebovala bych přidat ombudsmanku
ÚKOL: AO přidá ombudsmanku do skupiny dodavatelé.
24.8. Vojta splnil, pro teď je vyřízené - archiv NL je naplánován na Q4.

b) GDPR
MZZ: Proběhlo jednání s RP o stavu GDPR a rozesílání NL. Byl zapojen i právník s příslušnou odborností. Je naplánována schůzka (Michal Zdeněk Zachar).
ÚKOL: Vojta se domluví s Michalem Zacharem ohledně gdpr a databáze dárců.
8.6. VP: S Michalem jsem mluvil. Michal to řeší a poslal to dál do procesu.
13.7. Michal Zachar řeší, ale právník je na dovolené, posouváme na příště.
27.7. - přesunout na příště - není tu Vojta ani Michal Zachar
10.8.Vojta s Michalem Zacharem se zatím nestihli spojit - necháme na příště
24.8. Vojtovo se nepodařilo spojit s Michalem. Vojta navrhuje, aby součástí procesů kolem fundraisingu byl někod z právního týmu. Jirka souhlasí, protože se setkává se stále větším množstvím úkonů, které vyžadují znalsot práva.
ÚKOL: Vojta vezme na RP.

c) konferenční set

  • pro použítí centrálou, RP/RV - možno zapůjčit na zasedání. Bude uloženo v PiCe a vždy může někdo vyzvednout a zapůjčit.
  • V současnosti má vybavení Praha, ale to je jejich krajské. Objevují se problémy, že si všichni chtějí půjčovat a očekávají funkčnost a servis. Proto by mělo být centrální vybavení s evidencí výpůjček.
  • MK: Je ke zvážení, aby technické vybavení bylo pouze Prahy a zbytek strany si ho "pronajímal".
  • JB: Navrhuji separátní schůzku.
  • VP: Prosím o přípravu konkrétního návrhu konferenčního setu. A toho, kdo by ho provozoval.
  • Úkol: TO připraví návrh setu.
  • 8.6. JB: Něco jsem měla nalezeného - příště představíme.
  • 13.7. Pepa pošle návrh asistentkám RV a RP
  • 27.7. - není tu Pepa - přesunout na příště
  • 24.8. - Pepa vzkazuje, že návrh rozeslal a čeká na rekci RP a RV.

d) DOCUSIGN:
MK: nebylo by vhodné používat docusign?
VP: Nemám kapacitu přijmout další projekt. Musel by to někdo právně posoudit.
JK: Účetní systém ČR je velmi opatrný a stále věří pouze "papíru".
MK: Nemohla by to KAN zkusit probrat s právníkem - Ondřejem Vykoukalem?
JB: Nemyslím, že by licence na podepisování byly zdarma.
JK: Zkusím to probrat s O.Vykoukalem. Ale opakuji, že tam je problém dokázat, že je podpis autentický -to zatím není ustálená praxe. Zjistím, zda se to někam posunulo, řeší se to deset let.
ÚKOL: KAN zjistí situaci a možnosti řešení s Ondřejem Vykoukalem.
8.6. Posouvám, Jirka dnes zavolá.
22.6. Jirkovi se zatím nepodařilo spojit s Ondrou Vykoukalem.
13.7.
JK: Docusign je obecně uznávaný a úřady přijímané řešení.
JB: Je to komplexní téma, bylo by to na separátní schůzku s více zástupci TO. Také záleží na ceně za používání.
VP: Víme, že je to možné řešení, je tedy otázka, na co to potřebujeme a jak bychom to používali. Mým cílem je odstranit NDA pro předsedy MS, tím nám ubyde velké množství smluv.

PO se zamyslí, zda by bylo možné řešit posílání smluv s dodavateli přes datovou schránku. V registru by na to vzniklo nové řešení.
27.7. Jana K: na příští týden je k tomu domluvená schůzka, bude prezentováno na příštích odborech
10.8. Jana K řeší s Markétou Markovou, ta řeší rešerši, aby bylo v souladu se všemi předpisy. Návrh řešení byl konzultován s Vojtou. PO příště představí.
24.8. ÚKOL: KAN založí záměr na nákup kreditů v DS a koupí kredity. https://redmine.pirati.cz/issues/43026

3. Nové

b) PraH - AO svolává schůzku k revizi PraH. Jinak je úkol odložen na Q4.

ÚKOLY NA PŘÍŠTĚ:

a) KAN založí záměr na nákup kreditů v DS a koupí kredity.
b) Vojta vezme na RP otázku zapojení právního týmu do procesů KAN a fundraisingu

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Marketa.Markova
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 316
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Jednání odborů a Kanceláře 7.9.2023

Příspěvek od Marketa.Markova »

Schůze odborů 7.9.2023, 12:30 - 12:52
Místo: jitsi.pirati.cz/odbory
Přítomni: Jiří Kárský, Vojtěch Pikal, Jana Koláříková, Josef Bouše, Marek Valko
Omluveni: Michal Gill
Zapisující: Markéta Marková
Ověřovatel: Vojtěch Pikal

1. Ověření programu a ověřovatele zápisu

Program:

  1. Zahájení
  2. Úkoly z minula
  3. Nové

2. Úkoly z minula

a) Interní Newsletter
27.7. - interní newslettery
Jana K: Shrnutí úkolů z minula. PO poslalo newsletter z chobotnice - zafungovalo to? Mám na to dobré zpětné vazby.
MV: Máme mailtrain, máme ho hojně využívaný. Ono to jde i z chobotnice?
Jana K: Je to kvůli databázím, protože tam jsou všichni členové a další osoby
MV: My jsme začali posílat přes mailtrain, jsme s tím spokojení. Chtěl jsem si tu obecně říct, že za všechny platí rozdělení odloučení newsletter pro veřejnost, které dělá MO a nevsletter interní, co dělá PO.
Jana K: Za mě v pohodě, ale občas by bylo fajn hodit od vás něco i do toho členského, aby členové věděli, co děláte
MV: Je to tím, že jsem do interního dávali, co se děje ve sněmovně a podobně a zpětné vazby nebyly moc pozitivní. Provizorně jsme se dohodli, že do interního newsletteru bychom dávali věci, na kterých zrovna pracujeme. Pak jsme přišli na to, že většina těch akcí jsou od nějakého týmu, který posílá svůj newsletter. Takže jde o to si najít svoje informace exklusivnějšího charakteru, ať to nedublujeme
Jana K: To, že rubrika má nejmenší čtenost není postavené na datech.
MV: S newsletterem pro veřejnost jsme teprve začali, budeme posílat nějaká čísla. V Mailtrainu jsou k dispozici data. Chceme tam mít fundraising, další projektové věci. Nechci dublovat obsah jen tak pro formu.
24.8. Není Pepa - posouváme.
7.9. Řeši se s Kubou Dedkem (PO), nyní možno uzavřít. Až budou nějaké výsledky, tak se PO ozve.

b) GDPR
MZZ: Proběhlo jednání s RP o stavu GDPR a rozesílání NL. Byl zapojen i právník s příslušnou odborností. Je naplánována schůzka (Michal Zdeněk Zachar).
ÚKOL: Vojta se domluví s Michalem Zacharem ohledně gdpr a databáze dárců.
8.6. VP: S Michalem jsem mluvil. Michal to řeší a poslal to dál do procesu.
13.7. Michal Zachar řeší, ale právník je na dovolené, posouváme na příště.
27.7. - přesunout na příště - není tu Vojta ani Michal Zachar
10.8.Vojta s Michalem Zacharem se zatím nestihli spojit - necháme na příště
24.8. Vojtovo se nepodařilo spojit s Michalem. Vojta navrhuje, aby součástí procesů kolem fundraisingu byl někod z právního týmu. Jirka souhlasí, protože se setkává se stále větším množstvím úkonů, které vyžadují znalsot práva.
ÚKOL: Vojta vezme na RP.
7.9. Posouváme.

c) konferenční set

  • pro použítí centrálou, RP/RV - možno zapůjčit na zasedání. Bude uloženo v PiCe a vždy může někdo vyzvednout a zapůjčit.
  • V současnosti má vybavení Praha, ale to je jejich krajské. Objevují se problémy, že si všichni chtějí půjčovat a očekávají funkčnost a servis. Proto by mělo být centrální vybavení s evidencí výpůjček.
  • MK: Je ke zvážení, aby technické vybavení bylo pouze Prahy a zbytek strany si ho "pronajímal".
  • JB: Navrhuji separátní schůzku.
  • VP: Prosím o přípravu konkrétního návrhu konferenčního setu. A toho, kdo by ho provozoval.
  • Úkol: TO připraví návrh setu.
  • 8.6. JB: Něco jsem měla nalezeného - příště představíme.
  • 13.7. Pepa pošle návrh asistentkám RV a RP
  • 27.7. - není tu Pepa - přesunout na příště
  • 24.8. - Pepa vzkazuje, že návrh rozeslal a čeká na rekci RP a RV.
  • 7.9. - Probíhají diskuze, názory nejsou jednotné. Řeší se další komponenty (notebook, datová simkarta). RV nechce jabru - nejsou s ní spokojeni.
  • MV: Také máme v MO vybavení na podcasty, doporučoval bych to pořídit.

d) DOCUSIGN:
MK: nebylo by vhodné používat docusign?
VP: Nemám kapacitu přijmout další projekt. Musel by to někdo právně posoudit.
JK: Účetní systém ČR je velmi opatrný a stále věří pouze "papíru".
MK: Nemohla by to KAN zkusit probrat s právníkem - Ondřejem Vykoukalem?
JB: Nemyslím, že by licence na podepisování byly zdarma.
JK: Zkusím to probrat s O.Vykoukalem. Ale opakuji, že tam je problém dokázat, že je podpis autentický -to zatím není ustálená praxe. Zjistím, zda se to někam posunulo, řeší se to deset let.
ÚKOL: KAN zjistí situaci a možnosti řešení s Ondřejem Vykoukalem.
8.6. Posouvám, Jirka dnes zavolá.
22.6. Jirkovi se zatím nepodařilo spojit s Ondrou Vykoukalem.
13.7.
JK: Docusign je obecně uznávaný a úřady přijímané řešení.
JB: Je to komplexní téma, bylo by to na separátní schůzku s více zástupci TO. Také záleží na ceně za používání.
VP: Víme, že je to možné řešení, je tedy otázka, na co to potřebujeme a jak bychom to používali. Mým cílem je odstranit NDA pro předsedy MS, tím nám ubyde velké množství smluv.
PO se zamyslí, zda by bylo možné řešit posílání smluv s dodavateli přes datovou schránku. V regsitru by na to vzniklo nové řešení.
27.7. Jana K: na příští týden je k tomu domuvená schůzka, bude prezentováno na příštích odborech
10.8. Jana K řeší s Markétou Markovou, ta řeší rešerši, aby bylo v souladu se všemi předpisy. Návrh řešení byl konzultován s Vojtou. PO příště představí.
24.8. ÚKOL: KAN založí záměr na nákup kreditů v DS a koupí kredity. https://redmine.pirati.cz/issues/43026
7.9. Je v procesu - MO bude tvořit dva dodatky, na kterých se proces vyzkouší.
Vojta připravil formulář na žádost o smlouvu - ještě ho zjednoduší.

e) revize PraH (Vojta)

https://docs.google.com/document/d/1Fbq ... sp=sharing

PO: Sjednotit do dokumentu
4.5. Deadline je do 16.5. - Vojta by měl mít kapacitu se tomu v dohledné době věnovat.
18.5. Posouváme dál.
8.6. Posouváme dál.
13.7. Stále není čas se věnovat revizi PraH a mít jí jako prioritu. Odsouváme na Q3.
10.8. Posouváme za zasedání CF, na říjen
7.9. Proběhla schůzka a je naplánována další na 20.9. ve 12:00. Zapojil se Jakub Michálek (předpisová skupina RV).

ÚKOLY NA PŘÍŠTĚ:

a) Vojta vezme na RP otázku zapojení právního týmu do procesů KAN a fundraisingu
b) PO vyzkouší posílání dodatků přes datovou schránku

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Marketa.Markova
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 316
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Jednání odborů a Kanceláře 21.9.2023

Příspěvek od Marketa.Markova »

Schůze odborů 21.9.2023, 12:30 - 13:30

Místo: jitsi.pirati.cz/odbory
Přítomni: Vojtěch Pikal, Josef Bouše, Jana Kolaříková, Michal Gill, Marek Valko, Aneta Králová, Jiří Kárský, Markéta Marková
Předsedající: Vojtěch Pikal
Zapisující: Vojtěch Pikal/Markéta Marková
Ověřovatel: Vojtěch Pikal/Markéta Marková

1. Ověření programu a ověřovatele zápisu

Program:

  1. Zahájení
  2. Úkoly z minula
  3. Nové

2. Úkoly z minula

a) GDPR
MZZ: Proběhlo jednání s RP o stavu GDPR a rozesílání NL. Byl zapojen i právník s příslušnou odborností. Je naplánována schůzka (Michal Zdeněk Zachar).
ÚKOL: Vojta se domluví s Michalem Zacharem ohledně gdpr a databáze dárců.
8.6. VP: S Michalem jsem mluvil. Michal to řeší a poslal to dál do procesu.
13.7. Michal Zachar řeší, ale právník je na dovolené, posouváme na příště.
27.7. - přesunout na příště - není tu Vojta ani Michal Zachar
10.8.Vojta s Michalem Zacharem se zatím nestihli spojit - necháme na příště
24.8. Vojtovo se nepodařilo spojit s Michalem. Vojta navrhuje, aby součástí procesů kolem fundraisingu byl někod z právního týmu. Jirka souhlasí, protože se setkává se stále větším množstvím úkonů, které vyžadují znalost práva.
ÚKOL: Vojta vezme na RP.
7.9. Posouváme.
21.9. Právní tým nefunguje/neexistuje - Vojta zavolá právníkovi ale nejprve probere s M.Zacharem, jestli to neřešil už nějak jinak ÚKOL

c) konferenční set

  • pro použítí centrálou, RP/RV - možno zapůjčit na zasedání. Bude uloženo v PiCe a vždy může někdo vyzvednout a zapůjčit.
  • V současnosti má vybavení Praha, ale to je jejich krajské. Objevují se problémy, že si všichni chtějí půjčovat a očekávají funkčnost a servis. Proto by mělo být centrální vybavení s evidencí výpůjček.
  • MK: Je ke zvážení, aby technické vybavení bylo pouze Prahy a zbytek strany si ho "pronajímal".
  • JB: Navrhuji separátní schůzku.
  • VP: Prosím o přípravu konkrétního návrhu konferenčního setu. A toho, kdo by ho provozoval.
  • Úkol: TO připraví návrh setu.
  • 8.6. JB: Něco jsem měla nalezeného - příště představíme.
  • 13.7. Pepa pošle návrh asistentkám RV a RP
  • 27.7. - není tu Pepa - přesunout na příště
  • 24.8. - Pepa vzkazuje, že návrh rozeslal a čeká na rekci RP a RV.
  • 7.9. - Probíhají diskuze, názory nejsou jednotné. Řeší se další komponenty (notebook, datová simkarta). RV nechce jabru - nejsou s ní spokojeni.
  • MV: Také máme v MO vybavení na podcasty, doporučoval bych to pořídit.
    21.9.
    TO poslalo návrhy, pošle jeden konkrétní čeká na vazbu z RV
    JB: potřebujem product owner a kdo si to zaplatí
    MV: O jaké částce se bavíme? (MO si to může zaplatit) - 42 000,- (https://www.logitech.com/cs-cz/products ... emea1.html)
    JirkaK: Kdo si má pokrývat pokrytí RV? Skupina? - ta už není. Tak to asi nemusí fungovat.
    Jednatelé RV by to měli dělat.
    Technický odbor spravuje techniku, oproti seznamu a podpisu.

d) DOCUSIGN:
MK: nebylo by vhodné používat docusign?
VP: Nemám kapacitu přijmout další projekt. Musel by to někdo právně posoudit.
JK: Účetní systém ČR je velmi opatrný a stále věří pouze "papíru".
MK: Nemohla by to KAN zkusit probrat s právníkem - Ondřejem Vykoukalem?
JB: Nemyslím, že by licence na podepisování byly zdarma.
JK: Zkusím to probrat s O.Vykoukalem. Ale opakuji, že tam je problém dokázat, že je podpis autentický -to zatím není ustálená praxe. Zjistím, zda se to někam posunulo, řeší se to deset let.
ÚKOL: KAN zjistí situaci a možnosti řešení s Ondřejem Vykoukalem.
8.6. Posouvám, Jirka dnes zavolá.
22.6. Jirkovi se zatím nepodařilo spojit s Ondrou Vykoukalem.
13.7.
JK: Docusign je obecně uznávaný a úřady přijímané řešení.
JB: Je to komplexní téma, bylo by to na separátní schůzku s více zástupci TO. Také záleží na ceně za používání.
VP: Víme, že je to možné řešení, je tedy otázka, na co to potřebujeme a jak bychom to používali. Mým cílem je odstranit NDA pro předsedy MS, tím nám ubyde velké množství smluv.
PO se zamyslí, zda by bylo možné řešit posílání smluv s dodavateli přes datovou schránku. V registru by na to vzniklo nové řešení.
27.7. Jana K: na příští týden je k tomu domluvená schůzka, bude prezentováno na příštích odborech
10.8. Jana K řeší s Markétou Markovou, ta řeší rešerši, aby bylo v souladu se všemi předpisy. Návrh řešení byl konzultován s Vojtou. PO příště představí.
24.8. ÚKOL: KAN založí záměr na nákup kreditů v DS a koupí kredity. https://redmine.pirati.cz/issues/43026
7.9. Je v procesu - MO bude tvořit dva dodatky, na kterých se proces vyzkouší.
Vojta připravil formulář na žádost o smlouvu - ještě ho zjednoduší.
21.9.
Potřebujem přístupy k Datovce pro kancelář.
Standardizovat postup na žádosti (redmine záznam)
Úkol: VP udělejme to neveřejné (s přílohou).
Problémy s ČP/odpovědní datové zprávy
Úkol: JK zkusí zprovoznit odpovědní datové zprávy, ať to dělá jeden člověk.
(PŠ má pověření kanceláří, že může jednat.)

e) revize PraH (Vojta)

https://docs.google.com/document/d/1Fbq ... sp=sharing

PO: Sjednotit do dokumentu
4.5. Deadline je do 16.5. - Vojta by měl mít kapacitu se tomu v dohledné době věnovat.
18.5. Posouváme dál.
8.6. Posouváme dál.
13.7. Stále není čas se věnovat revizi PraH a mít jí jako prioritu. Odsouváme na Q3.
10.8. Posouváme za zasedání CF, na říjen
7.9. Proběhla schůzka a je naplánována další na 20.9. ve 12:00. Zapojil se Jakub Michálek (předpisová skupina RV).
21.9. Domluvit další termín setkání k revizi PraH (Jirka, Vojta, Jana)
proběhne 25.9. 10:00 - pozvánka poslána do kalendáře

3. Nové

a) rozpočet (všichni)
Do 15.10. máme předložit rozpočet centrály
JK: Pošle tabulku připravenou na vyplnění. Co záměry, jsou v položkách?
VP: Pro, PO a MO pro, JB: taky pro a potřebuje požadavky od ostatních odborů, obvolá vás. Nejvíc požadavků očekáváme od MO, přijímáme ale projekty od všech odborů.
MV: Každý rok řešíme, že nejsme sto stanovit, co bude potřeba. (Máme generátor.)
JB: Počítám nové šablony. Budeme chtít nový vzhled na všechny weby? Portál? Volební jednorátové weby?
MV: Potkejme se osobně. A požadavky bude dávat volební štáb.
JK: Mějme tu Pavla Štěpánka na tyhle setkání.
MV: Přes rok budeme v oficiální volební kampani (rozpočtová otázka?)
Nechceme se k rozpočtu sejít osobně?
VP: Jsem pro, ale musíme mít připravené základní podklady.
MV: Dáme moodle?
JK: Jsem pro, začněte si ten příští rok v hlavě sumarizovat. Pošlu tabulku, vyplní se a pak si na to sedneme.
ÚKOL: 2.10. v 15:00 v PiCe - Pepa může, pozvánka poslána do kalendáře.

b) web nalodění (MO+TO+PO)
Aneta Králová - naloďovací kampaň na FB je pod útokem botů
Rekonstrukce webu k nalodění, ať je přitažlivější pro lidi z vnějšku
JB: Naloďují se boti (a zdokonalují se) + možná útok klikacích farem (kdo nám kliká na reklamu?)
Web je zastaralý, TO je otevřen spolupráci na refaktoringu. Řešme s PO. A někoho na UX.
VP: Ať se oddělí nalodeni a profil (funkčně to má jiné úkoly)
AK: Umíme splažit deignera UA/UX.
Jana Kolaříková: PO si vezme jako project owner. Boti - nová ochrana. Ať je stránka koukatelná.
VP: Úkol Jana svolá pracovní skupinu k nalodění.
Samostatné táma - botoútok

c) slovenská kampaň
Téma bude řešeno na samostatné schůzce, kterou svolá KAN

ÚKOLY NA PŘÍŠTĚ:

a) GDPR - Právní tým nefunguje/neexistuje - Vojta zavolá právníkovi ale nejprve probere s M.Zacharem, jestli to neřešil už nějak jinak
b) VP - podání žádosti o poslání smlouvy DS neveřejné (s přílohou)
c) datová schránka - JK zkusí zprovoznit odpovědní datové zprávy, ať to dělá jeden člověk.
d) Všechny odbory - udělat přípravu k rozpočtu na 2024 - 2.10. v 15:00 k tomu proběhne osobní setkání v PiCe, kde už by všichni měli být připraveni předložit návrhy.
e) Jana svolá pracovní skupinu k nalodění.
f) Jirka svolá schůzku ke slovenské kampani.

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Marketa.Markova
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 316
Registrován: 12 pro 2018, 18:27
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Jednání odborů a Kanceláře 5.10.2023

Příspěvek od Marketa.Markova »

Schůze odborů 5.10.2023, 12:30 - 13:00
Přítomni: Vojtěch Pikal, Michal Gill, Josef Bouše, Jiří Kárský, Jana Koláříková
Omluveni: Marek Valko (na zasedání CVŠ)
Zapisující: Markéta Marková
Ověřovatel: Vojtěch Pikal

1. Ověření programu a ověřovatele zápisu
Program:
Zahájení
Úkoly z minula
Nové

2. Úkoly z minula
a) GDPR
MZZ: Proběhlo jednání s RP o stavu GDPR a rozesílání NL. Byl zapojen i právník s příslušnou odborností. Je naplánována schůzka (Michal Zdeněk Zachar).
ÚKOL: Vojta se domluví s Michalem Zacharem ohledně gdpr a databáze dárců.
8.6. VP: S Michalem jsem mluvil. Michal to řeší a poslal to dál do procesu.
13.7. Michal Zachar řeší, ale právník je na dovolené, posouváme na příště.
27.7. - přesunout na příště - není tu Vojta ani Michal Zachar
10.8.Vojta s Michalem Zacharem se zatím nestihli spojit - necháme na příště
24.8. Vojtovo se nepodařilo spojit s Michalem. Vojta navrhuje, aby součástí procesů kolem fundraisingu byl někod z právního týmu. Jirka souhlasí, protože se setkává se stále větším množstvím úkonů, které vyžadují znalost práva.
ÚKOL: Vojta vezme na RP.
7.9. Posouváme.
21.9. Právní tým nefunguje/neexistuje - Vojta zavolá právníkovi ale nejprve probere s M.Zacharem, jestli to neřešil už nějak jinak ÚKOL
5.10. VP: S tím souvisí otázka, zda chceme do budoucna nějaký právní tým (z hlediska rozpočtu atp.).
JK: Od RP je informace, že po konzultaci s Hankou Hajnovou je možné využívat ve větší míře služby F.Hajného. A to jak pro KAN, tak pro ostatní.
VP: Potřeboval bych využít právní služby na sepsání právních podmínek na web fundraisingu.
JK: Napiš mi to prosím, co potřebuješ. Začátkem příštího týdne bychom se sešli i s Michalem Zacharem a domluvili se.
ÚKOL: Vojta se spojí s Janou a domluví se na dalším postupu a požadavcích.

b) konferenční set
TO bude informovat, až bude nějaký posun.

c) DOCUSIGN:
MK: nebylo by vhodné používat docusign?
VP: Nemám kapacitu přijmout další projekt. Musel by to někdo právně posoudit.
JK: Účetní systém ČR je velmi opatrný a stále věří pouze “papíru”.
MK: Nemohla by to KAN zkusit probrat s právníkem - Ondřejem Vykoukalem?
JB: Nemyslím, že by licence na podepisování byly zdarma.
JK: Zkusím to probrat s O.Vykoukalem. Ale opakuji, že tam je problém dokázat, že je podpis autentický -to zatím není ustálená praxe. Zjistím, zda se to někam posunulo, řeší se to deset let.
ÚKOL: KAN zjistí situaci a možnosti řešení s Ondřejem Vykoukalem.
8.6. Posouvám, Jirka dnes zavolá.
22.6. Jirkovi se zatím nepodařilo spojit s Ondrou Vykoukalem.
13.7.
JK: Docusign je obecně uznávaný a úřady přijímané řešení.
JB: Je to komplexní téma, bylo by to na separátní schůzku s více zástupci TO. Také záleží na ceně za používání.
VP: Víme, že je to možné řešení, je tedy otázka, na co to potřebujeme a jak bychom to používali. Mým cílem je odstranit NDA pro předsedy MS, tím nám ubyde velké množství smluv.
PO se zamyslí, zda by bylo možné řešit posílání smluv s dodavateli přes datovou schránku. V regsitru by na to vzniklo nové řešení.
27.7. Jana K: na příští týden je k tomu domuvená schůzka, bude prezentováno na příštích odborech
10.8. Jana K řeší s Markétou Markovou, ta řeší rešerši, aby bylo v souladu se všemi předpisy. Návrh řešení byl konzultován s Vojtou. PO příště představí.
24.8. ÚKOL: KAN založí záměr na nákup kreditů v DS a koupí kredity. https://redmine.pirati.cz/issues/43026
7.9. Je v procesu - MO bude tvořit dva dodatky, na kterých se proces vyzkouší.
Vojta připravil formulář na žádost o smlouvu - ještě ho zjednoduší.
21.9.
Potřebujem přístupy k Datovce pro kancelář.
Standardizovat postup na žádosti (redmine záznam)
Úkol: VP udělejme to neveřejné (s přílohou).
Problémy s ČP/odpovědní datové zprávy
Úkol: JK zkusí zprovoznit odpovědní datové zprávy, ať to dělá jeden člověk.
(PŠ má pověření kanceláří, že může jednat.)
5.10. ÚKOL: JK se domluví s Davidem R. a někdo z nich dořeší.

d) revize PraH (Vojta)

zápis ze samostatné schůzky oddělen: https://codimd.pirati.cz/nZqQV5uqTECxflCMySny_w
https://docs.google.com/document/d/1Fbq ... sp=sharing
5.10. ÚKOL: VP zpracuje podklady do stavu pro předložení rozpočtové skupině a vezme je na další její setkání.

e) slovenská kampaň
Téma bude řešeno na samostatné schůzce, kterou svolá KAN ÚKOL
5.10. Schůzka proběhla - KAN/AO. Vše je v procesu.

f) web nalodění (MO+TO+PO)
Aneta Králová - naloďovací kampaň na FB je pod útokem botů
Rekonstrukce webu k nalodění, ať je přitažlivější pro lidi z vnějšku
JB: Naloďují se boti (a zdokonalují se) + možná útok klikacích farem (kdo nám kliká na reklamu?)
Web je zastaralý, TO je otevřen spolupráci na refaktoringu. Řešme s PO. A někoho na UX.
VP: Ať se oddělí nalodeni a profil (funkčně to má jiné úkoly)
AK: Umíme splažit deignera UA/UX.
Jana Kolaříková: PO si vezme jako project owner. Boti - nová ochrana. Ať je stránka koukatelná.
VP: Úkol Jana svolá pracovní skupinu k nalodění.
Samostatné táma - botoútok (na chobotnici bude ochrana)
5.10. PO se sejde s MO a zpracují podklady pro TO.

g) rozpočet 2024
Do 15.10. máme předložit rozpočet centrály
JK: Pošle tabulku připravenou na vyplnění. Co záměry, jsou v položkách?
VP: Pro, PO a MO pro, JB: taky pro a potřebuje požadavky od ostatních odborů, obvolá vás. Nejvíc požadavků očekáváme od MO, přijímáme ale projekty od všech odborů.
MV: Každý rok řešíme, že nejsme sto stanovit, co bude potřeba. (Máme generátor.)
JB: Počítám nové šablony. Budeme chtít nový vzhled na všechny weby? Portál? Volební jednorátové weby?
MV: Potkejme se osobně. A požadavky bude dávat volební štáb.
JK: Mějme tu Pavla Štěpánka na tyhle setkání.
MV: Přes rok budeme v oficiální volební kampani (rozpočtová otázka?)
Nechceme se k rozpočtu sejít osobně?
VP: Jsem pro, ale musíme mít připravené základní podklady.
MV: Dáme moodle?
JK: Jsem pro, začněte si ten příští rok v hlavě sumarizovat. Pošlu tabulku, vyplní se a pak si na to sedneme.
ÚKOL: 2.10. v 15:00 v PiCe - pozvánka poslána do kalendáře
5.10. JK: Řeší se jednotlivé odbory, s MO byla další schůzka následující den. Dále je třeba řešit s TO rozfázování jejich projektů - je třeba řešit emaily a piroplacení (s oheldem na možné ukončení smlouvy s účetní firmou).
JB: Emaily se rešily, čeká se - nedělaly se jiné projekty na úkor emailů. Můžeme na další rok prioritizovat (koupit o jeden server méně, méně vývoje, možná sleva na systémy). Nedostali jsme žádné podklady od účetní firmy k podobě piroplacení. Můžeme si k tomu dát schůzku, jsme ve skluzu, ale bylo tam to plánování. Je možné použít Tomáše Valentu, ale nebude dělat do konce roku nic jiného a již stanovené priority by se zrušily.
VP: Je možné získat podklady od účetní firmy?
JK: Ano, je dobré, že nás informovali o budoucí spolupráci, ale konkrétní data budu mít až příští týden. Zatím vím, že velký problém mají s tím, že exporty z piroplacení (ve formě excelové tabulky) půjdou uzamykat - piroplacení teď umožňuje zpětně nahrávat, doplňovat. Musí si tedy data duplikvoat u sebe a dělat zálohu, jak ta data vypadala. Potřebují mít možnost sledovat změny, dostat se zpětně k nějakému datu. Pak je provázanost plateb, faktur, zálohových faktur atp. Je to moje priorita.
VP: Potkáme se tedy zítra nad piroplacení?
Schůzka k piroplacení: 5.10. v 16:30 (JK, VP, JB)
Jana provedla výpočet odměny vedoucích a od ledna by to mělo být 429,- (pro AO, PO, MO a KAN) 594,- pro TO

JB: Ještě je třeba v rozpočtu ošetřit CF 2024.
VP: Zavolám si s organizátorem a zeptám se, jak se to vyvijí. ÚKOL.

ÚKOLY NA PŘÍŠTĚ:
a) Vojta se spojí s Janou a domluví se na dalším postupu a požadavcích ohledně právního ošetření fundrasingu.
b) Vojta si zavolá s organizátorem CF 2024 a zeptám se, jak se to vyvijí ohledně rozpočtu.
c) Jirka se domluví s Davidem R. a někdo z nich dořeší datovou schránku pro posílání dodatků.
d) PO se sejde s MO a zpracují podklady pro TO k novému webu k nalodění.
e) revize PraH - VP zpracuje podklady do stavu pro předložení rozpočtové skupině a vezme je na další její setkání.

Markéta Marková
MS Tábor
marketa.markova@pirati.cz
+420 604 266 265

Odpovědět

Zpět na „Kancelář strany“