Ondřej Vykoukal - žádost o členství

Moderátoři: KoKS Praha, PKS Praha, PMS Praha 6

Zamčeno
Ondrej.Vykoukal
Rozhodčí komise
Příspěvky: 170
Registrován: 09 říj 2020, 10:40
Profese: ředitel cirkusu
Bydliště: Praha 6
Dal poděkování: 265 poděkování
Dostal poděkování: 309 poděkování

Ondřej Vykoukal - žádost o členství

Příspěvek od Ondrej.Vykoukal »

Vážení Piráti,

tímto reaguji na výzvu @Tereza.Hubackova v posledním Šestkovém vzkazu v láhvi a dovoluji si požádat o přijetí za člena Pirátské strany.

Jmenuji se Ondřej Vykoukal, je mi 32 let a v současné době pracuji jako Intellecutal Property Counsel v globální pivovarnické skupině Asahi Europe and International. Ve volném čase jezdím na silničním kole (nebo se aspoň na cyklistiku dívám) nebo na běžkách, zpívám v Kühnově smíšeném sboru nebo hraju na několik hudebních nástrojů.

Politika mě zajímá co pamatuju, ale nikdy jsem nebyl členem žádné politické strany či hnutí. Ve volebním období 2014 - 2018 jsem byl koaličním členem zastupitelstva v mém rodném Žďáře nad Sázavou jako nezávislý, zvolen na kandidátce Žďár - živé město (sdružení nezávislých kandidátů pod hlavičkou STAN - http://zdar-zivemesto.cz/). V tomto volebním období jsem rovněž působil jako předseda kulturní komise - tam se nám povedlo např. zásadním způsobem narovnat systém dotací, vytvoři tradici Dne Žďáru (https://zdarsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 60612.html) nebo prosadit pořízení nového koncertního klavíru do žďárské zušky za více než 1,5 mil. V zastupitelstvu jsem se pak hodně věnoval otázkám transparentnosti, podařilo se nám prosadit historicky první zásady transparentnosti, jejichž jsem autorem - nynější verze pro představu dostupná zde https://www.zdarns.cz/media/files/aktua ... ntnost.pdf. Už tehdy jsem však bydlel v Praze a tak jsem vyhodnotil, že jedno volební období ve Žďáře stačilo a ve volbách 2018 jsem kandidoval už jen jako podpora ze zadních pozic.