Adam Derner - žádost o členství

Moderátoři: KoKS Praha, PKS Praha, PMS Praha 6

Odpovědět
Uživatelský avatar
Adam.Derner
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 19
Registrován: 01 úno 2020, 19:14
Profese: Lékař, student ekonomie
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 43 poděkování

Adam Derner - žádost o členství

Příspěvek od Adam.Derner »

Ahoj šestko!
Už jsem se jednou představil zde: viewtopic.php?f=434&t=51425 , ale jelikož se ucházím o členství v místním sdružení na Praze 6, tak se pro pořádek oficiálně představím i tady...
Jmenuji se Adam (Michal) Derner, je mi 26 let, vystudoval jsem 3. Lékařskou fakultu Univerzity Karlovy a nyní pracuji jako radiolog v Nemocnici Na Homolce. Dále dělám doktorát pod 1. Lékařskou fakultou UK v oboru neurovědy, kde se zabýváme hlavně nejzhoubnějšími mozkovými nádory - glioblastomy. K tomu jsem v roce 2019 začal distančně studovat finance na Fakultě ekonomických studií na Vysoké škole finanční a správní. Hovořím plynně anglicky, německy a rusky a velmi velmi špatně jazykem kmene Ki z Keni, kde jsem během studia medicíny strávil něco přes měsíc jako zdravotnický pracovník (dělal jsem tam vše od práce doktora po uklízeče či kuchaře), což mě naučilo víc než všechny ty roky na různých školách - naučilo mě to nebrat život zas až tak vážně.
Politiku více sleduji od té doby, co byla moje mamka Alena Dernerová zvolena senátorkou za obvod Most, takže od roku 2010.