Barbora Pokorná - přijata

Moderátoři: PKS Vysočina, PMS Třebíčsko

Uživatelský avatar
Barbora.Pokorna
Koordinátor/ka krajského sdružení
Příspěvky: 260
Registrován: 21 dub 2020, 23:44
Dal poděkování: 525 poděkování
Dostal poděkování: 376 poděkování

Barbora Pokorná - přijata

Příspěvek od Barbora.Pokorna »

Ahoj ,

jmenuji se Barbora Pokorná , je mi 29 let a žiju v Třebíči.
Pracuji jako servírka a barmanka. Mám 5ti letého syna Matyáše, díky kterému jsem se začala věnovat tématu jako těhotenství, porodnictví, poporodní péče v šestinedělí a kontaktní rodičovství. Jsem laktační poradkyně, poporodní dula a lektorka na nošení dětí v šátku. Od narození syna se snažím dělat osvětu v rámci přirozeného rodičovství a ráda bych se tomuto tématu věnovala aktivněji.
Kromě podpory rodin, se zdravě zajímám o ekologii a životní prostředí a mimo jiné jsem hodně empaticky a sociálně založena, takže dobrovolnictvým podporuji oblasti týkající se dětských domovů, seniorů, lidí bez domova nebo v hmotné nouzy. Myslím si však, že samotný aktivismus někdy úplně nestačí a proto bych se ráda věnovala těmto věcem přes politiku a pokusila se dělat osvětu tak, aby byla více vidět.
Ve volném čase se mimo jiné věnuji synovi, zvířatům a automatické kresbě.Jinak jsem optimistka, a snad úplně obyčejná ženská, která ráda pomáha lidem a pak je ráda, když se to alespoň občas povede :)
Ráda komunikuji s lidmi, mohu nabídnout zkušenosti s organizovaním akcí, a protože se úplně nebojím práce a nových zkušeností, ráda se zapojím do dobrovolnické činnosti téměř v čemkoli.

Politicky jsem se nikdy neangažovala, takže je to v tomto směru poprvé a budu ráda za každou pomoc od vás již zkušených :)
S Pirátským programem se ztotožňuji a bude mi ctí vás podpořit jako další člen a být Pirátkou.
Uživatelský avatar
Blanka.Lednicka
Krajský zastupitel
Příspěvky: 695
Registrován: 08 čer 2019, 18:52
Profese: OSVČ - rodopisec
Bydliště: Olešná u HB
Dal poděkování: 1001 poděkování
Dostal poděkování: 1243 poděkování