Ing.Martin Sedlák, žádost o členství

Moderátoři: PKS Pardubický kraj, KoKS Pardubický kraj, PMS Svitavsko

Odpovědět
Martin.Sedlak
Příspěvky: 9
Registrován: 02 čer 2018, 08:43
Profese: OSVČ
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Ing.Martin Sedlák, žádost o členství

Příspěvek od Martin.Sedlak »

Ahoj,
jmenuji se Martin Sedlák, je mi 41 let, bydlím v Moravské Třebové.
Pracuji jako OSVČ v gastronomii. Jsem aktivní muzikant, pořadatel mezinárodního hudebního festivalu (punk rock, hardcore, ska).
V roce 2018 jsem kandidoval za Piráty (příznivec) v komunálních volbách. Nyní působím v radě města Moravská Třebová, v Komisi pro investice a strategické plánování a v Komisi pro kulturu, sport a volný čas.
Před rokem jsem podal přihlášku o členství v Pirátské straně. Důvodem je posílení Pirátů v Moravské Třebové. Žádám tímto o členství v ČPS.
S pozdravem
Ing.Martin Sedlák
Tito uživatelé poděkovali autorovi Martin.Sedlak za příspěvek:
David.Marhold
Libuse.Vevodova
Místní předsednictvo
Příspěvky: 74
Registrován: 28 črc 2017, 17:06
Profese: učitelka matematiky
Bydliště: Svitavy
Dal poděkování: 145 poděkování
Dostal poděkování: 91 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Ing.Martin Sedlák, žádost o členství

Příspěvek od Libuse.Vevodova »

Souhlasím, aby se Martin Sedlák stal členem Pirátské strany. Mám za to, že svým působením v občanském životě i v politické práci souzní se zásadami Pir. strany.
Karsten.Sachs
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 382
Registrován: 03 pro 2016, 12:17
Profese: manager v kamionové dopravě
Dal poděkování: 143 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Ing.Martin Sedlák, žádost o členství

Příspěvek od Karsten.Sachs »