Nominace Nela Chudová

Moderátoři: PKS Moravskoslezský kraj, KoKS Moravskoslezský kraj

Podporuji kandidaturu Nely Chudové na krajskou kandidátku

Pro
9
82%
Proti
2
18%
Zdržuji se
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasujících: 11 - Celkem hlasů: 11

Uživatelský avatar
Lukas.Cernohorsky
Republikový výbor
Příspěvky: 1961
Registrován: 05 lis 2009, 21:54
Profese: Projektový manažer
Dal poděkování: 109 poděkování
Dostal poděkování: 1978 poděkování

Nominace Nela Chudová

Příspěvek od Lukas.Cernohorsky »

Ahoj,

rád bych požádal o nominaci Nely Chudové na kandidátní listinu.
Je z Karlovy Studánky. Vystudovala sportovní gymnázium ve Vrbně pod Pradědem a následně absolvovala obor politologie a evropská studia na Univerzitě Palackého v Olomouci. V současnosti studuje v Olomouci. Angažuje se jako dobrovolník na MFF Jeden Svět či každoročně pořádá vánoční akce pro klienty Léčeben dlouhodobě nemocných. Aktuálně pracuje jako asistentka u Vojty Pikala. Zbytek, včetně odkazu na její fb naleznete v jejím profilu. Pro ty co to budou hloubějí zkoumat, tak její maminka je starostkou v Karlově Studánce, a její přítel je lídr Pirátů v Olomouc.
tel. : 601573955
Uživatelský avatar
Martin.Kucera
Kontrolní komise
Příspěvky: 18673
Registrován: 23 dub 2009, 16:41
Profese: nakladatel
Dal poděkování: 2165 poděkování
Dostal poděkování: 33871 poděkování

Re: Nominace Nela Chudová

Příspěvek od Martin.Kucera »

A má trvalý pobyt v MSK?

Jak jednoduchý by byl svět, kdybychom četli a dělali věci hned správně. :) -- Lucie Spáčilová

Uživatelský avatar
Lukas.Cernohorsky
Republikový výbor
Příspěvky: 1961
Registrován: 05 lis 2009, 21:54
Profese: Projektový manažer
Dal poděkování: 109 poděkování
Dostal poděkování: 1978 poděkování

Re: Nominace Nela Chudová

Příspěvek od Lukas.Cernohorsky »

Ano, zjistil jsem, že je stále psaná v Karlově Studánce.
tel. : 601573955
Roman.Przybyla
Návštěvník – nepatří k Pirátům
Příspěvky: 27
Registrován: 30 říj 2019, 18:37
Profese: projektant
Dal poděkování: 11 poděkování