Žádost o členství

Moderátoři: KoKS Praha, PKS Praha, PMS Praha 6

Odpovědět
Lubos.Nondek
Příznivec Pirátů – Praha
Příspěvky: 6
Registrován: 19 led 2019, 21:25
Profese: výpravčí
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Žádost o členství

Příspěvek od Lubos.Nondek »

Zdravím všechny,
dovoluji si požádat o přijetí do Pirátské strany. Narodil jsem se a vyrůstal v Bubenči, maturoval jsem v roce 1991 na GJK. V polovině devadesátých let jsem se odstěhoval do jižních Čech na venkov. Jsem ženatý, s manželkou máme dvě děti - aktuálně 14 a 17 let. Před několika lety jsme se s rodinou přestěhovali do Prahy, v současné době bydlíme v Dejvicích. Pracuji jako výpravčí. Dosud jsem nebyl členem ani registrovaným příznivcem žádné politické strany ani hnutí. Nikdy jsem nebyl trestně stíhán. Pirátské straně jsem pomáhal jako autonomní dobrovolný rozdavač Pirátských listů před volbami do EP.

Odpovědi na devatero otázek:
1. Proč my a ne někdo jiný? Popiš strany, na kterými (bys) uvažoval, a proč jsi je zavrhl. Koho jsi volil v předchozích volbách (2010, 2013, 2017)
V předchozích volbách v průběhu posledních deseti let jsem volil střídavě KDU-ČSL a STAN, před tím Zelené. Sám sebe bych charakterizoval jako středového umírněně liberálního voliče. Rád bych, aby politika v ČR byla proevropská, více zaměřená na podporu rodin, vstřícná vůči drobnému podnikání a obezřetná vzhledem k velkým firmám. Prioritou pro mě je důraz na právní stát, kvalitní vzdělávání, snaha o snížení rozdílů mezi regiony, podpora výzkumu a racionální (nikoli nábožensky pojatá) odpovědnost k životnímu prostředí.