Martin Černý

Moderátoři: KoKS Moravskoslezský kraj, PKS Moravskoslezský kraj, PMS Ostravsko

Odpovědět
Cerny
Příznivec Pirátů – Moravskoslezský kraj
Příspěvky: 6
Registrován: 20 úno 2017, 17:56
Profese: Učitel
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Martin Černý

Příspěvek od Cerny »

Dobrý den,
jmenuji se Martin Černý a měl bych zájem stát se členem Vaší strany.
Jsem učitel na základní škole v Ostravě-Vítkovicích. Praxi v oboru mám pět let. Základní škola, na které působím již třetím rokem, se zaměřuje na problematiku sociálně slabých a vzdělávání dětí nepřizpůsobivých občanů. Aby byl tento problém alespoň eliminován, je potřeba systémové změny. To je jeden z důvodů, proč by chtěl vstoupit do politiky vůbec. Vaši stranu jsem si vybral na základě Vaší práce nejen v parlamentu ČR, souhlasím s Vaším programem, který se z velké části shoduje s mými životními postoji.
Směr, jímž se chci ubírat, je zcela logicky vzdělání, sport a sociální oblast.
Mám také zkušenosti z projektů z evropských dotací, jež jsem dva roky tvořil a vyžíval v rámci volnočasových aktivit pro předškolní vzdělávání. Od roku 2016 působím jako místopředseda spolku ELITÉ OSTRAVA z.s., který se zaměřuje na kvalitní a systematické využívání volného času u dětí a mládeže.
Uživatelský avatar
Jiri.Demel
Předseda/předsedkyně místního sdružení
Příspěvky: 1539
Registrován: 23 dub 2009, 16:01
Profese: IT manager
Bydliště: Příbor
Dal poděkování: 351 poděkování
Dostal poděkování: 861 poděkování

Re: Martin Černý

Příspěvek od Jiri.Demel »

Dobrý den,
děkuji za zájem o členství. Ideální pro přijetí je představení-se na schůzi KS, což je zítra 7.2.2018 v 18 hodin -OPICE Jugoslávská 40a, 70030 Ostrava. Rádi Tě zde uvítáme.
Uživatelský avatar
Pavlina.Polaskova
Místní předsednictvo
Příspěvky: 623
Registrován: 20 kvě 2016, 12:41
Profese: úředník
Bydliště: Ostrava-Hrabůvka
Dal poděkování: 291 poděkování
Dostal poděkování: 404 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Martin Černý